Aalpoepert zei:
Wietje zei:Ik doe liever IETS dan op men lamme klote te blijve zitte.
poison drink zei:Wietje zei:Ik doe liever IETS dan op men lamme klote te blijve zitte.
Misschien kan je de jongens van Neveneffecten vragen om er een aflevering over te maken.Ze hebben ook succes geboekt in verband met die hoogst irritante belspelletjes.
Maar nu serieus, ik wist niet dat jij zélf die tekst had geschreven. Het was dan ook niet mijn bedoeling om je petitie in het belachelijke te trekken. Toch vind ik 'm een beetje onbestemd. Vooral omdat er zo veel lege, anonieme berichten zijn.
Nog veel succes met je acties, ik ben alleszins vóór!![]()
Ik vind dat drugs een mensenrecht is, drugs gebruiken produceren en verkopen. Het een volgt uit het andere. Dit is staat geschreven in de universele rechten van de mens.
Illegale drugs verbieden is ook een overtreding op discriminatie wetgeving. Alcohol en tabak zijn de meest schadelijke drugs volgens een recent rapport van het wetenschappelijke tijdschrift de Lancet en dus het verbieden van minder schadelijke producten is discrimineren.
ik geloof in een cannabis/drugs legaliseer mars door alle EU drugsgebruikers veel kan teweeg brengen. Het zou voor de politici een heet topic worden. Wij in de EU met vele miljoenen gebruikers als er daarvan een miljoen komt is het drugsverbod misschien binnenkort gedaan.
drugsprofessor zei:Zal wel niet veel uithalen, ik ben een 10 tal jaar in de drugsbuziness en mijn leven is een grote vechtpartij geworden met de justitie. Ben zowat alles door hun verloren tot mijn hondjes toe.
De justitie beziet drugs als de duivel en ik bezie de justitie als de duivel.![]()
Ik vind dat drugs een mensenrecht is,
Illegale drugs verbieden is ook een overtreding op discriminatie wetgeving. Alcohol en tabak zijn de meest schadelijke drugs
mandragora zei:regels of geen regels diegene die het wille doen, doen het toch. dus wat maakt het uit.