Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet
Je zou later nog een uitnodiging kunnen krijgen, maar als ze niets van je genoteerd hebben of opgezocht dan zal er ook weinig gebeuren vermoed ik.Nee die was ik vergeten maar vind t raar dat ik nog geen bekeuring heb gehad. Mijn vriend is wel al paar x aangehouden, maar geen idee wat de boete kan zijn dan
Nee had mijn id niet bij maar heeft wel.mijn gegens adres etc opgeschreven en zei datik daarnog eenbekeuring van zou krijgen maar nog niks gehad en mijn vriend wel omdat hij dus geen gordel omhad. Kan ook nergens vinden wat daar dan de boete van is enzo.ik hoop dat je gelijk hebt thanks voor je reactieBij vrijwillig afstand doen hoeft de politie geen proces-verbaal op te maken, ik acht de kans groot dat je er nooit meer iets over hoort.
Zijn jouw i.d. gegevens opgenomen?
Tegenwoordig hebben ze telefoons om dat te doenEen verkeersovertreding is natuurlijk wel iets anders, dan een drugskwestie.
Op zich heb je al geluk gehad met je i d.
Want je kunt worden aangehouden ter vaststelling van de identiteit als je je niet kunt legitimeren.
Als de agent niet direct jouw gegevens per portofoon natrekt dan denk ik dat het goed komt.
Heb ooit eens zitten plassen tegen een huis en werd aangehouden door een undercover agent. Ook geen ID bij me maar een jaar later toch een boete in de bus.Een verkeersovertreding is natuurlijk wel iets anders, dan een drugskwestie.
Op zich heb je al geluk gehad met je i d.
Want je kunt worden aangehouden ter vaststelling van de identiteit als je je niet kunt legitimeren.
Als de agent niet direct jouw gegevens per portofoon natrekt dan denk ik dat het goed komt.
Kans is heel klein ik zit al meer dan 3 jaar te wachten op een brief van justitie omdat ze me out langs de kant vd weg aangetroffen hebben in de auto en ff voor duidelijkheid nee heb niet geredenKun je na een jaar nog een boete krijgen
Kans is heel klein ik zit al meer dan 3 jaar te wachten op een brief van justitie omdat ze me out langs de kant vd weg aangetroffen hebben in de auto en ff voor duidelijkheid nee heb niet gereden
Het bij zich hebben van klasse 1 drugs. GHB. Drugsgebruik is niet strafbaar, bezit wel.Als jij out in je auto ligt, bega je geen strafbaar feit....
Dus waarom er bekeurd is, vind ik volkomen fucked.
Wat was de reden om te bekeuren?
Uhn dak voor moet komen ofzo bedoel heb wel nacht gezeten bloed alles afgenome