beetje informatie over lsd

zozamusic

Experimenterende gebruiker
ewel

ik zou graag wat willen weten wie deze lsd -drugs maakt
want ik denk toch dat lsd illegaal is
zijn dit gewone burgers (mensen)
of dockters die daarvoor hebben gestudeerd
wat voor mensen maken zo van die lsd-zegels

zijn dit junk's die zelf lsd nemen en die niet te vertrouwen zijn of zijn dat mensen die verandwoordelijk zijn voor wat ze doen?

en draaien ze verschillende geneesmidellen,stoffen,vergif, in de zegels of is dit puur zuivere lsd?

wat voor gevaaren heeft lsd?

en waar kan ik lsd kopen?
wetje ik ben echt nieuwsgierig om lsd te proberen
maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is.
ik weet niet wat er mij te wachten staat!
ik heb wel al wat wiet gerookt maar ik ben dit eigenlijk wel beu!

ik wil iets visueel! ik wil in een andere dimencie zijn!
lsd is daar dus het beste middel voor!
waar ik weet daar dus nieks van af!

is daar imand om mij te zeggen wat waar en hoe ik kan trippen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Lees het lsd topic eens helemaal door, vooral de sticky's en bijna al je antwoorden heb je beantwoord.

Succes

psych-out

Bewuste gebruiker
is het ook niet...
omdat je wiet beu begint te worden wil je LSD gaan vatte. :confused:
de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen.
informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's).
in ieder geval veel succes

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mja zoals voor mij raad ik het ook sterk af om gelijk aan de acid te gaan zitte. Beter kijk je eerst of trippen überhaupt wel iets voor je is met middelen zoals paddo's, truffels of een kleine dosis 2C-B ofzo.

Mocht je het toch door willen zetten raad ik zeker aan een sitter bij je te hebben.

zozamusic

TeKNoZem zei:
Mja zoals voor mij raad ik het ook sterk af om gelijk aan de acid te gaan zitte. Beter kijk je eerst of trippen überhaupt wel iets voor je is met middelen zoals paddo's, truffels of een kleine dosis 2C-B ofzo.

Mocht je het toch door willen zetten raad ik zeker aan een sitter bij je te hebben.

maja da is oke ik ga zowizo imand bij mij hebben die nuchter is en waar ik op kan rekenen
is lsd zo'n hard drugs? is dat omidelijk een groote stap?
ik heb een positieve kijk op de wereld ik voel mij gelukkig en ik wil gewoon eens iets visueel
een echt bizare dag hebben om nooit te vergeten ik wil lsd op mij 17de verjaardag!
ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders
xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!!
ik wil nog kunnen nadenken en onthouden wat ik zie en hoor en voel! en trippmidelen zoals lsd is daar voor geschikt of niet is er andere zaken om te trippen want paddo's enzo daar kan ik niet aan geraken!

is lsd echt zwaar te verdragen? is da echt kompleet vershillend dan de echte werkelijkheid?
ik wil da maar 1keer doen ofzo ze!

maar als ik reacties krijg dat mensen met ervaring zeggen beter nog een jaarke of 2 3 te wachten
kan ik dit echter accepteren!

zozamusic

LSDmathXtc zei:
is het ook niet...
de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen.
informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's).

beu nie echt da zal ik nooit beu worden maar gewoon ik heb weed ervaren en weet hoe ales voelt en is! en moet ik geen weed!

kijk is zie drugs als een soort van medicein die je op bebaalde vlakken genezen!
zoals ik vroegger toen ik juist 13jaar werd mijn eerst joint rookte
ik was totaal in een aldere wereld ik ben totaal anders beginnen denken!
en die eerst joint ga ik nooit vergeten het heeft mij geholpen.
! ik kijk anders en zie anders dan mijn klas genoten! die zijn zo stom die kijken niet naar de schoonheid van de natuur die kijken aleenmaar naar hun tv en computer die lezen nooit eens een prachtig boek! ne ze gaan alemaal naar stomme electro fuiven niet dak daar iets tegen heb in tegendeel. maar op zo een fuif gaat alles rond sensatie! en gevoel!
en ik streef naar vreiheid en schoonheid en geluk! en dat alemaal door een wekelijkse joint!
ja en nu lsd wil ik eens proberen miss kan ik iets ondekken en zien dat ik daarvoor niet eens aan had gedacht! de ,gelijkheid,de vrijheid,de vrede,de liefde,is de basis van het verlangen naat lsd! sory voor alle schrijf fouten

ilyas

Bewuste gebruiker
zozamusic zei:
LSDmathXtc zei:
is het ook niet...

beu nie echt da zal ik nooit beu worden maar gewoon ik heb weed ervaren en weet hoe ales voelt en is! en moet ik geen weed!

kijk is zie drugs als een soort van medicein die je op bebaalde vlakken genezen!
zoals ik vroegger toen ik juist 13jaar werd mijn eerst joint rookte
ik was totaal in een aldere wereld ik ben totaal anders beginnen denken!
en die eerst joint ga ik nooit vergeten het heeft mij geholpen.
! ik kijk anders en zie anders dan mijn klas genoten! die zijn zo stom die kijken niet naar de schoonheid van de natuur die kijken aleenmaar naar hun tv en computer die lezen nooit eens een prachtig boek! ne ze gaan alemaal naar stomme electro fuiven niet dak daar iets tegen heb in tegendeel. maar op zo een fuif gaat alles rond sensatie! en gevoel!
en ik streef naar vreiheid en schoonheid en geluk! en dat alemaal door een wekelijkse joint!
ja en nu lsd wil ik eens proberen miss kan ik iets ondekken en zien dat ik daarvoor niet eens aan had gedacht! de ,gelijkheid,de vrijheid,de vrede,de liefde,is de basis van het verlangen naat lsd! sory voor alle schrijf fouten
herkenbaar, enkel heeft LSD dit gevoel nog sterker gemaakt bij me.

Als ik jou was zou ik beginnen met 40-50 µg, dan kan je het middel wat leren kennen zonder echt overweldigd te worden. En enkele weken later zou je een hogere (normale) dosis kunnen nemen omdat je dan al weet wat te verwachten. Niet dat het dan niet overweldigend zal zijn, het verschil tussen 40 en 100 µg is als dag en nacht van elkaar verschillen.

3xplor3r

Newbie
Neem 50 mics als je volledig relaxed bent (dus geen rotgevoel, geen depressie, geen heimwee etc). Kan niks fout gaan in die mindstate als je het gewoon in je kamer doet, telefoon uit, matras op de grond, niks breekbaars in de buurt, deur op slot, genoeg water in de buurt en wat fruit, boterhammetjes, snoep etc.. muziek aan, een vrolijk filmpje, gamen, foto's kijken, niet teveel licht in je kamer.

En de volgende keer, mits het goed is bevallen, 100mics.

Luister vooral niet naar al die guru's met een hoge post count die denken de enigen te zijn die ervaring met drugs hebben en denken te kunnen beoordelen of iemand waardig genoeg is om een drug te nemen, of dat je de juiste (lees hun eigen) redenering hanteert om het te nemen :wink:

Ik bedoel eentje zei zelfs dat LSD zwaarder is dan paddo's (wat totaal relatief is...), dan weet je gewoon dat men alleen maar post omdat men effe niks te doen heeft, hehe. Maar ja, forum's en de informatie die je daar kan krijgen... :P

psych-out

Bewuste gebruiker
ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders
xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!!

dan is LSD toch een te grote stap, informeer je eerst goed.
ga eens naar de smartshop en kijk daar eens voor een leuk natuurlijk produckt.
bv truffels, salvia of ...
je hebt nog genoeg tijd om LSD of ... te proberen. het best wacht je zolang als mogelijk met het gebruiken van drugs want je bent op dit moment nog 16, je lichaam is nog volop aan het groeien en drugs kan deze groei vertragen of er kunnen problemen van komen.
Ik weet hoe je je voelt, de nieuwsgierigheid,... ik was zelf ook zo.
maar neem je tijd en als de dag daar is dan zal de LSD je met open armen ontvangen in de prachtige wereld van acid.

zozamusic

LSDmathXtc zei:

dan is LSD toch een te grote stap, informeer je eerst goed.
ga eens naar de smartshop en kijk daar eens voor een leuk natuurlijk produckt.
bv truffels, salvia of ...
je hebt nog genoeg tijd om LSD of ... te proberen. het best wacht je zolang als mogelijk met het gebruiken van drugs want je bent op dit moment nog 16, je lichaam is nog volop aan het groeien en drugs kan deze groei vertragen of er kunnen problemen van komen.
Ik weet hoe je je voelt, de nieuwsgierigheid,... ik was zelf ook zo.
maar neem je tijd en als de dag daar is dan zal de LSD je met open armen ontvangen in de prachtige wereld van acid.

ja oke! ik ga eerst expirimenteren met smartschop toestand
en waneer ik 18 of ouder lsd pakken!
maar ik woon in belgie! en we hebben geen smartschop!
kan ik dat via internet betellen en dan naar belgie verzenden?
en wat zou je mij aan raden voor mijn eerste visuele trip?
en via welke site moet ik bestellen?

Arthur King

Wijs gebruiker
Je kan naar Nederland gaan en een smartshop bezoeken, voor internet is azarius altijd een aanrader, zie de banner bovenaan!

psych-out

Bewuste gebruiker
ja oke! ik ga eerst expirimenteren met smartschop toestand
en waneer ik 18 of ouder lsd pakken!
maar ik woon in belgie! en we hebben geen smartschop!
kan ik dat via internet betellen en dan naar belgie verzenden?
en wat zou je mij aan raden voor mijn eerste visuele trip?
en via welke site moet ik bestellen?

wijze beslissing,
op de site van azarius (zie helemaal bovenaan) heb je de keuze uit vele natuur drugsjes,
hier staat ook uitleg bij wat het doet,...
dingen die aan te raden zijn...
- truffels
- salvia
- kratom
- LSA
- ...
veel succes en tripgenot toegewenst.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
3xplor3r zei:
Neem 50 mics als je volledig relaxed bent (dus geen rotgevoel, geen depressie, geen heimwee etc). Kan niks fout gaan in die mindstate als je het gewoon in je kamer doet, telefoon uit, matras op de grond, niks breekbaars in de buurt, deur op slot, genoeg water in de buurt en wat fruit, boterhammetjes, snoep etc.. muziek aan, een vrolijk filmpje, gamen, foto's kijken, niet teveel licht in je kamer.

En de volgende keer, mits het goed is bevallen, 100mics.

Luister vooral niet naar al die guru's met een hoge post count die denken de enigen te zijn die ervaring met drugs hebben en denken te kunnen beoordelen of iemand waardig genoeg is om een drug te nemen, of dat je de juiste (lees hun eigen) redenering hanteert om het te nemen :wink:

Ik bedoel eentje zei zelfs dat LSD zwaarder is dan paddo's (wat totaal relatief is...), dan weet je gewoon dat men alleen maar post omdat men effe niks te doen heeft, hehe. Maar ja, forum's en de informatie die je daar kan krijgen... :P

Hier heb je een punt in, maar iemand van 16 die nog nooit psychoactieve middelen heeft gebruikt gewoon aanraden lsd te pakken ook is het in een lage dosis in ideale omstandigheden lijkt mij nou niet de oplossing.

Zeker met tripmiddelen is het goed om zo lang mogelijk te wachten, totdat het verlangen ernaar zo groot is dat je zeker weet dat je het wilt.

Als je met je laatste zin probeert te zeggen dat dit forum foute informatie verschaft, hoop ik dat jij daar vanaf nu verandering in kan/gaat brengen, aangezien het in mijn ogen qua informatie een kwalitatief goed forum is.

zozamusic

ja ik denk wel dat lsd nog een te grote stap is!
ik ga daar nog mee wachten! lsd is geen haast!
ik ga wel op mijn verjaardag! Salvia sage extract 10X uit testen!
dan word ik 17jaar en dat wil ik vieren!
maar nog een belanrijke vraag!
met salia 10X heb je de :
De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding:
S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen
A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken
L - Lsd-achtige psychedelische effecten
V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen
I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke
A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!

en ik zou graag weten wat de dozering is om in de L - V stadia te zijn!
in gram! en kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint?
of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak?
ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is!
want ik rook ook mijn joints puur!
is echt veel beter!! puuuuur!!!

psych-out

Bewuste gebruiker
kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint?
of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak?
ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is!
want ik rook ook mijn joints puur.

salvia 10x extract is maar 0.5gr dat je krijgt.
dus je moet het met behulp van een pijpje roken.
je neemt een diepe trek en houdt dat zolang mogelijk in (ong. 20sec)
je blaast uit en herhaalt de 1ste stap tot je het voelt opkomen.
succes ermee en happy bday :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hier zijn alle extracten gewoon 1 gram hoor.

Verder heb je niet echt doseringen, sowiso eerst licht beginnen maar eigenlijk moet je gewoon zo groot en diep mogelijke heis nemen en die zo lang mogelijk inhouden.

De heftigheid van de trip kun je daarna pas indelen in die schaal..
Wel kun je natuurlijk van een klein beetje niet in de 'hoogste' schaal komen, maar met halve gram doe je denk ik zo'n 2 a 3 keer, hele gram 4 a 6 keer. Althans ik dan.

Bovenaan