Basecoke rituelen

annoniemm

Newbie
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc

_shikantaza

Badass junkie
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
Mijn hele verslaving was één groot ritueel. En dat ritueel voelde altijd goed maar bracht me wel steeds dichter bij de afgrond. Nu ik wat langer clean ben zie ik al een completer plaatje - inclusief de redenen om de rituelen te laten starten.

Pas op net basecoke, het is zo onwijs verslavend en door de gewoontes er omheen wordt het nog lastiger om eraf te komen.

Laatst bewerkt:
Mijn hele verslaving was één groot ritueel. En dat ritueel voelde altijd goed maar bracht me wel steeds dichter bij de afgrond. Nu ik wat langer clean ben zie ik al een completer plaatje - inclusief de redenen om de rituelen te laten starten.

Pas op net basecoke, het is zo onwijs verslavend en door de gewoontes er omheen wordt het nog lastiger om eraf te komen.
Dat is net wat het moeilijk maakt om met een verslaving te stoppen . Bezigheid als je drugs aan het gebruiken bent de tijd vliegt voorbij en eenmaal je die bezigheid gewoon bent is het een soort routine waar je telkens weer in beland .
Zo herkenbaar je moet volledig loskunnen rukken van je dagelijkse routines en heel goeie bezigheden hebben waardoor je niet terug grijpt naar je oude routines, die je zo gewoon bent van dag en dag uit elke keer opnieuw te doen. Mentaal is die bezigheid iets enorm lastig naast het lichamelijk gezien welke drugsverslaving. Maar gelijk je zegt een keer het je uiteindelijk gelukt is voel je bij manier van spreken koning op aarde.

Geef je 1000000% gelijk basecoke heel snel verslavend kan worden als het een gewoonte wordt in jouw structuur/ leven en er vanaf geraken is 1000000% keer lastiger dan er mee te beginnen .
Ik wens je alleszins nog heel veel succes en ik zal voor je duimen je niet terug ooit in jouw oude gewoontes hervalt.
Zorg zeker en vast je niet te veel verveeld enzo want door de verveling hervallen de meeste terug. Spreek van ondervinding geloof mij na 5 jaar clean terug hervallen is shit . En elke keer wordt lastiger en lastiger om te stoppen. Maar als uiteindelijk lukt voel je geweldig.
Zorg altijd dat ik noodoplossing heb moest
Ik ooit terug in heel erge verveling enzo terug terechtkomen want ik ben blij van heroine en coke verslaving vanaf ben dagelijks die routine en dagelijkse sleur .
alle dagen opnieuw bascule en Chinezen op den deur steekt het tegen en haat je het maar toch blijf je verder doen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Dit dus , het is zo verslavend dat je steeds meer blijven gebruiken. Echter tijd terug als ik een laten we zeggen veeel/genoeg heb om ook te delen wordt het saai na een tijdje. Dan kost het ook maar weinig in verhouding, maar als je zoveel hebt wordt het steeds minder interessant of fijn.

Toen stopte ik en ging weer wiet roken.
Coke is zo slecht voor je lichaam.
Stay strong het kost veel en je krijgt er niks voor terug.

Ik hoop dat je stopt met cocaïne..

Dit dus , het is zo verslavend dat je steeds meer blijven gebruiken. Echter tijd terug als ik een laten we zeggen veeel/genoeg heb om ook te delen wordt het saai na een tijdje. Dan kost het ook maar weinig in verhouding, maar als je zoveel hebt wordt het steeds minder interessant of fijn.

Toen stopte ik en ging weer wiet roken.
Coke is zo slecht voor je lichaam.
Stay strong het kost veel en je krijgt er niks voor terug.

Ik hoop dat je stopt met cocaïne..
ik ben er mee gestopt jaren verslaafd geweest . Onverwachts zwanger en dat was enorme motivatie en dan goeie 5 jaar clean . Maar dan 1 stomme fout en terug verslaafd eventjes maar gelukkig terug clean al tijd .

Geef je gelijk is slecht voor je lichaam en eenmaal terug goed clean besef je zoveel beter is maar het is soms lastig gewoon om er te geraken dat besef maar al te goed
En niet iedereen kan zo sterk blijven want eerlijk gezegd zal dat altijd kleine beetje strijd zijn innerlijk
Als je ooit nog eens laat verleiden kan je zo snel terug vertrokken

Delange1990

Experimenterende gebruiker
Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies ,
verrot gebit broodmager spierwit hele leven naar de kk en ik tel het geld
🤣🤣🤣 en hun maar uitkoken en roken

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies , verrot gebit broodmager spierwit hele leven naar de kk en ik tel het geld 🤣🤣🤣 en hun maar uitkoken en roken
Zo dan, dit bericht zegt heel veel over jou en niet zoveel over de mensen over wie je het hebt. De respectloze manier waarop je op een bepaalde groep neerkijkt en erover spreekt plaatst jou in mijn ogen zo'n beetje onder het afvoerputje.

Wel een goede manier om jezelf als dealer te profileren hier, dat geef ik je na. Anyway, je respectloze gedrag mag je lekker voor je houden, daarvoor geef ik je bij deze een waarschuwing.

En een kleine toevoeging gezien je andere berichten: als we je hier betrappen op welke poging tot dealen dan ook ben je sowieso permanent geband.

Toevoeging nummer twee: ik ban je dubbelaccount (@uberdolledokus), bij je volgende dubbelaccount bannen we ook je originele account.

Toevoeging nummer drie: schelden met kanker mag je ook mee stoppen.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies ,

Aaaah ik had het kunnen weten. De typische woorden van een crackdealer.

Als er iets het afvoerputje van de maatschappij is, dan zijn het wel crackdealers.

Van die mensen die denken dat geld ze status brengt. En geilen op het gevoel van macht als ze hun klanten helemaal verrot schelden, maar zich alsnog met hangende pootjes bij je melden.

Ik ben toch weleens benieuwd, wat probeer je daarmee te compenseren?

annoniemm

Newbie
heftig bro heb zelf vanaf me 14e tot me 22e base verkocht maar nooit die mensen zo behandeld

Delange1990

heftig bro heb zelf vanaf me 14e tot me 22e base verkocht maar nooit die mensen zo behandeld
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien....

Delange1990

Aaaah ik had het kunnen weten. De typische woorden van een crackdealer.

Als er iets het afvoerputje van de maatschappij is, dan zijn het wel crackdealers.

Van die mensen die denken dat geld ze status brengt. En geilen op het gevoel van macht als ze hun klanten helemaal verrot schelden, maar zich alsnog met hangende pootjes bij je melden.

Ik ben toch weleens benieuwd, wat probeer je daarmee te compenseren?
Enof geld status brengt waar is deze hele maatschappij op gebaseerd dan? materiee (kleding) (auto) (huis) (je eigen verzorging) dat laat zogenaamd je suc6 zien ik scheld mn klanten niet uit ik zeg gewoon hoe het is..

Spatsen

Belezen gebruiker
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien.
Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.

Ga ergens anders de bink uithangen

Delange1990

Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.

Ga ergens anders de bink uithangen
hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.

Laatst bewerkt:

Torchic

Badass junkie
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien....
Vertrek gewoon van dit forum als je alleen maar onzin kunt uitkramen.

Ajuus👋🏻

Spatsen

Belezen gebruiker
geniet jij nog maar lekker even van het vullen van je zakjes dan. Lekker stiekem en achterbaks zaakjes doen in het geheim, en altijd over je schouders moeten kijken om niet geript te worden, of om opgepakt te worden door justitie. En dan ben je alsnog al je zuurverdiende centjes kwijt. Maarja, dat machtige gevoel dat “ minderwaardige junkies “ jou nodig hebben, dat geeft jou vast heel veel voldoening. Toch nog iets bereikt in je leven😂

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?

En wat kom je hier op het forum zoeken?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.

Veel stoere praatjes jij. Zakken vullen enzo. Wrs verkoop je crack die tien maal versneden is voor het bij jou komt en maakt je er nog eens voor de helft troep van om enkele tientjes meer te prikken. 0 respect naar je clienteel zegt ook al genoeg over de rotzooi die je verkoopt en er dan openlijk over zingen op een openbaar forum. Zou me niet verbazen als de enige zakken die jij nog gaat vullen vuilniszakken op cel zijn.

Delange1990

geniet jij nog maar lekker even van het vullen van je zakjes dan. Lekker stiekem en achterbaks zaakjes doen in het geheim, en altijd over je schouders moeten kijken om niet geript te worden, of om opgepakt te worden door justitie. En dan ben je alsnog al je zuurverdiende centjes kwijt. Maarja, dat machtige gevoel dat “ minderwaardige junkies “ jou nodig hebben, dat geeft jou vast heel veel voldoening. Toch nog iets bereikt in je leven😂
Wie zegt dat ik niks bereikt heb ik heb een normaale baan hoor junkies zijn en worden minderwaardig gezien door mensen...

Floeffie

Newbie
Ik was jarenlang verslaafd aan bruin. Daarnaast kon ik nog enigzins een baan vasthouden want ik gebruikte net genoeg om niet ziek te worden (in combinatie met methadon) en daarbij zag ik nog jong en onschuldig uit waardoor mensen het niet door hadden. Maar toen ik wit ging basen werd het een heel ander verhaal. Ik ging dingen doen om aan geld te komen waar ik mij achteraf diep voor schaam. Het liep zo uit de hand dat ik dakloos werd en de meest vreselijke dingen heb doorstaan om maar te kunnen basen. Inmiddels ben ik er 30 jaar vanaf maar de geur van ammoniak brengt mij meteen weer helemaal terug. Zou er echter nooit meer aan beginnen. Ik ben ook al 30 jaar clean van bruin maar daar kan ik nog wel naar hunkeren. Die rust in je hoofd... Nu neem ik al een paar jaar af en toe (1 of 2 keer per maand) een Oxycodon wat dan weer even lekker is. Ik kan het tot mijn verbazing goed onder controle houden maar het is ook lastig omdat er zo moeilijk aan te komen is als je niet meer in die scene leeft. Anyway, ik hoop dat het je lukt om van het basen af te komen want het zal je uiteindelijk steeds harder in zijn greep krijgen en je leven op z'n kop zetten en niet op een leuke manier :)

Delange1990

Veel stoere praatjes jij. Zakken vullen enzo. Wrs verkoop je crack die tien maal versneden is voor het bij jou komt en maakt je er nog eens voor de helft troep van om enkele tientjes meer te prikken. 0 respect naar je clienteel zegt ook al genoeg over de rotzooi die je verkoopt en er dan openlijk over zingen op een openbaar forum. Zou me niet verbazen als de enige zakken die jij nog gaat vullen vuilniszakken op cel zijn.
Ik ga geen risico lopen voor paar 10tjes 🤣🤣🤣 zorg voor een goede connect investeer mee dan krijg je t voor een prikkie ik praat niet slecht over mn clienteel ik zeg de harde waarheid wat moet dan zeggen iedere dealer maakt zich schuldig aan het beschadigen van mensen.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat doe ik fout volgens jou ?
Zie:
Zo dan, dit bericht zegt heel veel over jou en niet zoveel over de mensen over wie je het hebt. De respectloze manier waarop je op een bepaalde groep neerkijkt en erover spreekt plaatst jou in mijn ogen zo'n beetje onder het afvoerputje.

Wel een goede manier om jezelf als dealer te profileren hier, dat geef ik je na. Anyway, je respectloze gedrag mag je lekker voor je houden, daarvoor geef ik je bij deze een waarschuwing.

En een kleine toevoeging gezien je andere berichten: als we je hier betrappen op welke poging tot dealen dan ook ben je sowieso permanent geband.

Toevoeging nummer twee: ik ban je dubbelaccount (@uberdolledokus), bij je volgende dubbelaccount bannen we ook je originele account.

Toevoeging nummer drie: schelden met kanker mag je ook mee stoppen.

Bovenaan