Banaan als drug

hybrid

Newbie
Ik heb al meerdere Xen gelezen dat je de binnen kant van de schil van een banaan kunt roken/eten als drug.
Alleen weet ik het effect niet en voor dat ik het probeer zou ik tog eerst wel het effect willen weten

weet iemand hier meer vanaf of heeft iemand dit zelf wel eens gedaan ???

mellowWw

Belezen gebruiker
mja... heb het ook al wel vaker gehoord..of gewoon een bananenschil bakken en dan met je kop der boven moet ook werken.... maar weet niet wat de effecten zijn...... :confused:

Greetzzz... :smoke:

Ook ik moet je een antwoord geven van :´Ik weet wat je bedoelt maar ik weet er het fijne niet van.´ Het is wel duidelijk dat het bestaat... Vroeger zou je dit op drugsbase kunnen zoeken maar daar moet je nu een betaald member voor zijn.

LKM

Newbie
Zou wel leuk wezen als je er echt hard vaag van zou worden!
Lekker goedkoop, en bijna altijd wel in huis (bij mij dan) :)

de binnenkant van een bananenschil afschrapen (best meerdere bananen nemen anders is het de moeite niet) een nacht laten weken in cognac, vervolgens de cognac afgieten door bijv. een koffiefilter en vervolgens die troep goed laten drogen. als het volledig droog is, een stickie van rollen, effect: verschillend van keer tot keer, soms wiet-like effect, heel soms trippen zoals lsd maar dan niet zo hard, meestal: :kots:
daarbij waarom zou je zulke rotgeintjes uithalen, op elke hoek van de straat in elke stad in nederland staat een dealer waar je "normale" dope kan kopen :grin:

Joris

Experimenterende gebruiker
Heb het afgelopen vakantie gedaan, veel te veel moeite en ik voelde er niks van... zelfde als bij nootmuskaat.
Je moet echt onbespoten spul hebben dat je direct uit de natuur haalt, al die bewerkte nootmuskaat heeft al geen werking meer.

Als je het op de juiste manier gebruikt dan heb je misschien kans dat het werkt, voor meer informatie ga naar een goede medicijnman in zuidafrika ofzo :P :wink:

hybrid zei:
Ik heb al meerdere Xen gelezen dat je de binnen kant van de schil van een banaan kunt roken/eten als drug.
Alleen weet ik het effect niet en voor dat ik het probeer zou ik tog eerst wel het effect willen weten

weet iemand hier meer vanaf of heeft iemand dit zelf wel eens gedaan ???

Dat is een fabeltje wat al HEEL oud is....

Een paar jaar geleden had ik gehoord dat je die sliertjes die aan de binnenkant van de bananenschil zitten, moet drogen en dan oproken.
Ikke die sliertjes op de vensterbank gelegd, laten drogen. Maar ze gingen er nogal ranzig uitzien en dus heb ik ze maar weggegooid..
Volgens mij is er inderdaad niks van waar! Als het zo'n bijzonder effect zou hebben, zaten we allemaal aan de bananenschil toch?

spacekonijn

Badass junkie
is een mythe :

in de wereld gebracht door het anarchisten kookboek toen bekend werd dat er l-tryptofaan in banaan zou zitten.

maar het werkt niet , verspil je tijd en moeite niet

Wortel

Bewuste gebruiker
Heb wel eens gehoord dat je de sliertjes moest roken ja, ook dat je van thee roken stoned werd :rolleyes: Hebben we een doos thee gerookt... resultaat niets :P

spacekonijn

Badass junkie
ow , wij hebben een keer 3 dikke knotsen gedraaid ( 5 jaar geleden ofzo we wisten niet beter :mrgreen: )
te jong om de shop in te gaan en niemand die wat wou kopen voor ons ( door al die strenge regels gaan pubers aan thee e.d )

flinke hoofdpijn kregen we

doopie

Bewuste gebruiker
weet nie of het werkt probeer het een keer zou ik zeggen.

je kan ook heel veel nootmuskaat vreten (echt potjes) werd vroeger gebruikt als stimulerende drug

Bovenaan