Badtrip na MDMA + 3MMC

jimmab016

Newbie
Ik ben laatst op een technorave geweest, waar ik besloot mdma en 3m te mixen. Ik begon met een halve pil van 200mg, en ging daar een paar uur goed op. Daarna ging ik over op likjes mdma wat lekker ging tot wat ik denk dat ongeveer 05:00 was. Ik heb toen een beetje 3mmc gesnoven en vanaf toen is alles vaag geworden. Ik hoorde achteraf dat ik er als een zombie bijliep soms en ook nog bijgenomen had. Ik weet vrijwel niks gedetailleerd meer van de avond los van een paar kleine momenten en wat fotos die herrineringen terug brengen. Rond een kwartier voor het einde, herinner ik me dat ik heel slecht ging, vermoedelijk een bad trip. Mijn geest had geen invloed meer op mijn lichaam, ik zag mensen mij aankijken, een persoon veranderde in een object en als ik erop terugkijk was het net alsof ik een nachtmerrie had. Het voelt niet echt meer. Ik ben benieuwd of ik teveel heb genomen, ik ben nu erg angstig al een paar dagen over dat kwartier, kan moeilijk slapen en kan niks doen de hele dag.

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
Ik heb wel ervaring met alle drie de "producten" die je hierboven beschrijft. Maar ik heb 3m nooit gemixt met iets anders. Omdat ik geen 3m van.
Pillen en een paar likken MDMA zou geen probleem moeten zijn. Maar iedereen kan anders reageren. En daarnaast is het ook situatie specifiek. Maatje van me is weleens heel bad gegaan puur op de XTC - terwijl hij dat toch al een aantal jaar deed. En ik dezelfde op had en nergens last van had.

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
wat is de definitie van te veel?
Ben. het wel met N3K0 eens; less is more. En sommige dingen moet je ook ervaren. Zelfde als met drank. :wink:

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
100mg is prima. Paar likjes MDMA? Hoeveel is dat dan? Met die likjes ga je al heel snel over de maximaal aanbevolen dosis heen. En als je daar dan nog eens 3m bovenop gooit met de kans dat het elkaar versterkt dan is dat vragen om bijzonderheden en jouw vraag naar bijzonderheden is dus ook direct beantwoord.
Mooi leermoment.

Volgende keer lees je goed in en hou het leuk voor jezelf en je vrienden.
Precies dat. Niet alleen jij gaat slecht maar je maatjes heb je er ook mee (als het goede maatjes zijn natuurlijk).

Less is more is perfect passend.

Bovenaan