• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Badtrip Hongaars Wiet

coen89

Newbie
In de zomer ben ik naar Sziget geweest, een groot festival in Hongarije.
De eerste dag hadden we het nummer van een Hongaarse dealer geregeld. 0,7gram voor 10euro, vond ik een redelijke prijs.

'Smiddags een lekker jointje gedraaid, samen opgerookt. Voelde me eerst heel goed maar toen kreeg ik steeds meer gedachtes en vragen. ' Wat doe ik hier?, waarom ben ik hier?, wat is er leuk aan het leven?, voel ik me nu goed of slecht?
Ik werd moe van mijn eigen gedachten en dacht dat, als ik ging douchen, alles weer over zou gaan. Maar toen ik onder de douche stond begon het nog erger te worden. Ik heb hier nog een paar dagen last van gehad.
Mijn gedachten gingen ook steeds over mijn gedachten. Wat denk ik eigenlijk? O, ik denk al een paar minuten niets... en dan kreeg ik weer allemaal gedachten.Op het laatst had ik het gevoel dat mijn gedachten naar buiten moesten.
Ik kreeg koppijn van de gedachten, ik had het gevoel dat mijn gedachtes opgesloten zaten in mijn hoofd en dat gaf een benauwend gevoel.

Zins die tijd heb ik geen joint meer aangeraakt. Wel nog een keer XTC gebruikt.
Ik heb gehoord dat je een psychose kan krijgen van drugs, ik ben bang dat ik hier dicht bij gezeten heb dus daarom ben ik bang om weer een joint op te steken.

Iemand hier ervaring mee???
Heb zin om vanavond weer een keer te blowen maar heb echt geen zin in weer zo'n ervaring, laat staan een psychose.

Bedankt voor het lezen!

pascal828

Badass junkie
Kut dat je het zo hebt ervaren, maar dit is nog geen echte badtrip.

Geloof me, het kan nog véél erger.
En de kans op psychose is vrij klein met wiet hoor. :wink:

coen89

Newbie
Dank je voor je reactie maar ik kan dus gerust vanavond weer(mijn eerste jointje na sziget) opsteken? :stoned:

Was trouwens een behoorlijke badtrip. ik heb er 3dagen last van gehad. daarna voelde ik me redelijk weer mezelf...

pascal828

Badass junkie
Had je bij dat jointje nog andere middelen gebruikt, dat je bijvoorbeeld al 1 nacht wakker was?

Maar bij ieder mens kan iets verkeerd vallen, het is je eigen keuze als je het daarna weer oppakt.
Als je weer gaat blowen, doe het rustig aan, en kijk of je het nog aankan.

coen89

Newbie
Had niets anders gebruikt. Alleen een half jointje, dus dat was ook echt niet veel.

Vanavond maar een klein jointje proberen!
:stoned:

pascal828

Badass junkie
Nee, ikzelf nog nooit.

Maar je hebt weleens mensen bij wie het verkeerd kan vallen.

Zo heb je ook mensen die paranoia worden als ze blowen, maar die kans is maar klein. En ligt helemaal aan jouw eigen mindset.

abby

Belezen gebruiker
De kans is helemaal niet zo klein dat je van blowen psychotisch wordt. Die kans is zelfs groter dan met paddo´s! En je bent wel flink bad gegaan. Dus pas er mee op!

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
wel grappig je hebt een "badtrip" van wiet en je gaat dan wel xtc gebruiken :P
dat heeft totaal geen logica :P maar gelukkig dat het over is gegaan heb het zelf nooit zoiets meegemaakt van wiet, ik rook rustig verder :stoned:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
bij mij is weed chaotischer in m´n hoofd heb na het roken van een weedblow vaak dat ik na een uurtje redelijk para wordt ervan en als ik dan in bed ga liggen om te gaan slapen heb ik op een gegeven moment echt zoiets van ik moet adem blijven halen :confused: een hashblowtje voelt bij mij veel relaxter misschien dat de TS ook heftiger reageerd op weed?

Andyy

Bewuste gebruiker
ik heb ook vaak het gevoel dat ik een psychose ga krijgen van blowen als ik het doe, vieze troep vind k het.

klote dealertjes gooien er veelste veel THC op stelletje achterlijke.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik denk dat er ook mensen zijn die gewoon overgevoelig zijn voor wiet zelf zonder dat ze aanleg hebben om psychoses te krijgen. Ik ken iemand die een keer een paar hijsen van een joint nam om het te proberen en die meer dan een maand lang zo para werd dat hij tegen niemand meer durfde te praten. Hij zei zelfs niets meer tegen zijn ouders en dacht dat zijn vrienden hem wouden vermoorden. Van 3 of 4 hijsen, ik kon het haast niet geloven want paddo's en truffels daar heeft hij nooit slechte trips op.

Misschien kan je allergisch zijn voor wiet of bepaalde soorten, wie weet.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Andyy zei:
ik heb ook vaak het gevoel dat ik een psychose ga krijgen van blowen als ik het doe, vieze troep vind k het.

klote dealertjes gooien er veelste veel THC op stelletje achterlijke.

Af en toe een soort kopen met een mildere high.
Er zitten behoorlijke verschillen tussen de effecten van verschillende wietsoorten.
Ik wordt ook niet fijn in mijn hoofd als ik bijvoorbeeld de hele week Silver Haze rook. Daarom heb ik altijd wat Santa Maria of Shiva achter de hand. :stoned:

coen89

Newbie
Ik blowde maar 1 a 2x per week. En nog nooit zo fout gegaan. Tot in Hongarije..

Van XTC heb ik nog nooit problemen ervaren en daarvan ga ik wel veel nadenken(thuis gebruik) maar dan is alles wel helder en goed.

abby

Belezen gebruiker
psychedelicchick zei:
wel grappig je hebt een "badtrip" van wiet en je gaat dan wel xtc gebruiken :P
dat heeft totaal geen logica :P maar gelukkig dat het over is gegaan heb het zelf nooit zoiets meegemaakt van wiet, ik rook rustig verder :stoned:
En waarom dan? Waarom plaats jij wiet kwa geestelijke schade onder xtc? Misschien is wiet (en voor deze persoon sowieso) wel veel schadelijker geestelijk. Mensen, stop met dat onderschatten...

coen89

Newbie
Laatst dus weer XTC geprobeerd.
Het was echt weer een fantastische ervaring. Geen last van rare gedachtes. Ik snapte de wereld en de wereld snapte mij :hearteyes:
Ik had een halve Blauwe Boom genomen. Zeker aan te raden!!!

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Wordt soms ook een beetje para van wiet. Ik besteed er zowat geen aandacht aan, dan gaat het vanzelf weg. Maar het heeft me wel doen beseffen dat wiet, niet ´zomaar´ wiet is.
Wiet kan met je dollen, laat je niet gek maken en geniet ervan :stoned:

cheiron

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
Ik denk dat er ook mensen zijn die gewoon overgevoelig zijn voor wiet zelf zonder dat ze aanleg hebben om psychoses te krijgen. Ik ken iemand die een keer een paar hijsen van een joint nam om het te proberen en die meer dan een maand lang zo para werd dat hij tegen niemand meer durfde te praten. Hij zei zelfs niets meer tegen zijn ouders en dacht dat zijn vrienden hem wouden vermoorden. Van 3 of 4 hijsen, ik kon het haast niet geloven want paddo's en truffels daar heeft hij nooit slechte trips op.

Klinkt toch wel bijzonder ernstig hoor, een maand lang para en denken dat je vrienden je willen vermoorden. Dan ben je toch wel het contact met de realiteit kwijt hoor...

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan