Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Onder de leden?Heb je vaker dit soort ervaringen gehad met cannabis?
Er zijn mensen die bijzonder gevoelig zijn voor trippen op cannabis, en -of negatieve ervaringen hiermee krijgen. En hoe zit het met de mentale gesteldheid bij jou? Vaak als men negatief tript, of sommige zelfs in psychose raken hebben vaak iets onder de leden.
Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?Cannabis valt onder psychedelica stof technisch. Kan zijn dat jij er bijzonder heftig op reageert. Cannabis kan zelfs psychose uitlokken als je daar gevoelig voor bent. Wees voorzichtig en combineer vooral niet met andere middelen.
Wellicht heb je ook teveel genomen of is het niet goed gevallen. Hoe dan ook... Advies om bewust om te gaan met het blowen.
Onder de leden hebben*Onder de leden?
Als je al vaker psychose(s) hebt gehad, zal ik je adviseren geen wiet te gebruiken. Wiet en psychoses zijn 1:1 verbonden met elkaar. Wiet zal dit zeker blijven uitlokken omdat je er een opening voor hebt.Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?
Cannabis valt onder verdovend, oppeppend psychedelisch én dissociatief. Het heeft combinaties van alle vier, sommige wat extremer dan anderen maar het is een hele bijzondere drug.Cannabis valt onder psychedelica stof technisch.
Gast, ik zou helemaal stoppen met wiet of andere middelen (drugs) als ik jou was. Je bent psychose gevoelig en dat maar je psychisch te kwetsbaar. Wat andere mensen hier terecht ook zeggen, wiet en psychose gaan 1 op 1 samen. Wiet lokt gewoon psychose uit.Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?
Ik hoef niks meer te verbergen, ik heb geen ouders meer.weten je ouders dat je rookt? vertellen want altijd die angst om het te verbergen brengt veel met zich mee ook.
Hoeveel had je op? Ik heb ook een lage tolerantie. Bekijk het zo, je hebt minder nodig en het bespaart je geld.Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?