• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip Joint

Blyatman

Badass junkie
Heb je vaker dit soort ervaringen gehad met cannabis?
Er zijn mensen die bijzonder gevoelig zijn voor trippen op cannabis, en -of negatieve ervaringen hiermee krijgen. En hoe zit het met de mentale gesteldheid bij jou? Vaak als men negatief tript, of sommige zelfs in psychose raken hebben vaak iets onder de leden.

Kuba

Newbie
Cannabis valt onder psychedelica stof technisch. Kan zijn dat jij er bijzonder heftig op reageert. Cannabis kan zelfs psychose uitlokken als je daar gevoelig voor bent. Wees voorzichtig en combineer vooral niet met andere middelen.

Wellicht heb je ook teveel genomen of is het niet goed gevallen. Hoe dan ook... Advies om bewust om te gaan met het blowen.

TheMan

Newbie
Heb je vaker dit soort ervaringen gehad met cannabis?
Er zijn mensen die bijzonder gevoelig zijn voor trippen op cannabis, en -of negatieve ervaringen hiermee krijgen. En hoe zit het met de mentale gesteldheid bij jou? Vaak als men negatief tript, of sommige zelfs in psychose raken hebben vaak iets onder de leden.
Onder de leden?

TheMan

Newbie
Cannabis valt onder psychedelica stof technisch. Kan zijn dat jij er bijzonder heftig op reageert. Cannabis kan zelfs psychose uitlokken als je daar gevoelig voor bent. Wees voorzichtig en combineer vooral niet met andere middelen.

Wellicht heb je ook teveel genomen of is het niet goed gevallen. Hoe dan ook... Advies om bewust om te gaan met het blowen.
Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?

Blyatman

Badass junkie
Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch?
Als je al vaker psychose(s) hebt gehad, zal ik je adviseren geen wiet te gebruiken. Wiet en psychoses zijn 1:1 verbonden met elkaar. Wiet zal dit zeker blijven uitlokken omdat je er een opening voor hebt.

ook al ik maar als ik jou was uitkijken voor stimulerende middelen met potentie, of het combineren van bepaalde middelen. Eenmaal psychose gevoelig, en het kan nogmaals eens uitlopen op manieren die niet zo als prettig ervaren worden door jou zelf of door anderen.

Dirkdirk

DF-koning
Cannabis valt onder psychedelica stof technisch.
Cannabis valt onder verdovend, oppeppend psychedelisch én dissociatief. Het heeft combinaties van alle vier, sommige wat extremer dan anderen maar het is een hele bijzondere drug.

• Like
Waarderingen: ljuv

djiego

Badass junkie
Ik zou persoonlijk cannabis afraden als je last van psychoses hebt of in ieder geval hier heel terughoudend mee zijn.

Kuba

Newbie
Gast, ik zou helemaal stoppen met wiet of andere middelen (drugs) als ik jou was. Je bent psychose gevoelig en dat maar je psychisch te kwetsbaar. Wat andere mensen hier terecht ook zeggen, wiet en psychose gaan 1 op 1 samen. Wiet lokt gewoon psychose uit.
Ik adviseer je om hiermee (psychose) naar je huisarts of psychiater te gaan en niet meer te gebruiken. Het zou zonde zijn om van de ene psychose in de andere te vervallen omdat je stoned wil zijn.

De Zandman

DF-koning
Echt trippen op cannabis?
Dat is mij nog nooit gelukt...
Wel dat ik er echt paranoia van werd en behoorlijk kon zitten flippen maar echt trippen, nee.
Dat lukte mij alleen met LSD een keer, en met 3 meo pcp.
Daar werd ik volkomen Leip van.
Maar cannabis, daar werd ik alleen maar erg passief van eigenlijk. De hele dag stoned zijn met een paar stevige bongpijpen....
Ik ben blij dat ik ervan af ben!

madhatter

Bewuste gebruiker
ik heb dat ook gehad op mijn 18de na jaren blowen. plots werden mijn beste vrienden mijn waanvijanden.
zijn allemaal moeilijke situaties en keuzes want een jointje is fijn. het rollen
de geur enz. maar beste is niet teveel trauma's meemaken want je lichaam is nog en jong en je zenuwstelsel kan verstrooid geraken en op een latere leeftijd kan je dat wel eens negatief beinvloeden!
en vooral in een rustige sfeer roken.
weten je ouders dat je rookt? vertellen want altijd die angst om het te verbergen brengt veel met zich mee ook.

De Zandman

DF-koning
weten je ouders dat je rookt? vertellen want altijd die angst om het te verbergen brengt veel met zich mee ook.
Ik hoef niks meer te verbergen, ik heb geen ouders meer.
Ik ben alleen op deze wereld want iedereen van mijn familie is inmiddels dood.
Ik sta er zelf alleen voor en jointjes en zo, daar ben ik al zoveel jaren mee gestopt goddank.
Ik zou willen dat ik mijn ouders nog had!

Anonspider

Experimenterende gebruiker
Hoeveel had je op? Ik heb ook een lage tolerantie. Bekijk het zo, je hebt minder nodig en het bespaart je geld.
Als jij de eerste keer een hele joint rookt dan gaat dat fout.. Eerste keer bij bij mij was een kwart al genoeg..
Het is je brein waar je mee aan het spelen was. Je kon de realiteit minder goed koppelen aan je gedachtes. Dan krijg je zulke gedachtes. Die heb ik ook gehad, bv dat ik dood was gegaan, dat slapen niet hoeft etc. Mijn advies, ga minder gebruiken. Zo minimaal mogelijk. Om per sessie naar de juiste hoeveelheid te werken.

Bovenaan