• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Back again

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Salvia trip report:

Wanneer: Gisteren in de late avond.
Met wie: Een vriend en ik.
Wat: Salvia 20x extract.
Hoe: Bong met water en stormaansteker.

Lang geleden dat ik me nog eens aan salvia waagde, het extract lag al een lange tijd op me te wachten in de kast.

Het is zover.... gezonde zenuwen gieren door me lichaam omdat ik tijdens vorige salvia trips extreem hard naar de andere kant ging dus ik wist al een beetje wat me te wachten stond.

Bong gevuld met salviarook...inhouden....en wachten maar...
uitblazen en nog snel even een laatste hijs nemen... van op dat moment ben ik helemaal weggezakt.

Ik voelde me plat drukken tegen me matras, die druk werd steeds sterker...
Toen leek ik in 2 te scheuren, men zicht rolde van de rechterbovenhoek diagonaal naar de linkeronderhoek de wereld waar ik voor de salviatrip was, was volledig weg.

Toen zei 'iets' tegen me (al dan niet telepathisch), treuzel niet....treuzel niet....we moeten verder...kom op we moeten verder..., tijdens dat 'getreuzel' (in die nieuwe wereld) keek ik naar een bolletje en in dat bolletje zag ik het leven hier (op aarde), toen pakte iets me op (in die nieuwe wereld) en was bijna verplicht de rest te volgen....toen kwam ik in een plaats met allemaal houtachtige 8-hoekige deurtjes..... weer sprak 'iets' me aan om binnen te komen... dat deed ik.... ik werd hartelijk ontvangen door bewustzijnsvormen die ik al eerder had ontmoet tijdens eerdere salvia-trips, ik voelde me vredig/verheven/euforisch dat ik deze plaats nog eens mocht waarnemen, ze waren blij me te zien en ik hun ook maar ze lieten me wel weten dit ik dadelijk teruggestuurd zou worden omdat aardse zielen niet bedoeld zijn lang hier te vertoeven. Ook werd me duidelijk gemaakt dat die vriend die bij me was ook welkom was om even op 'visite' te gaan.

Met momenten kwam ik in 'flitsen' terug in de gewone wereld maar zakte al snel terug even weg dus kwam ik tot de conclusie dat ik op 2 plaatsen (dimensies) tegelijkertijd leef, ben ik nu nog rotsvast van overtuigd dat het zo is.... het is net TE echt om niet echt te zijn.

Ben geen meester in het schrijven van tripreports, daarom lees je weinig van me.
Vind altijd dat woorden tekort schieten om de trip mooi uit te laten komen zoals'ie was.

Er is nog veel meer gebeurt maar kan er haast geen woorden voor vinden en is allemaal al iets te vaag om nog neer te tikken.

Waar ik nu wel zeker van ben is dat salvia je naar een wereld stuurt waar entiteiten weten dat je komt en waar je sowieso ontvangen word, in mijn geval heel vredig leuk vriendelijk.

Heb het geluk gehad van wederzijds respect en een open verwelkoming, maar dit kan wanneer je salvia niet bewust en met respect behandeld wel even naar uitdraaien denk ik, ze kunnen ook met je gaan 'fucken' als je intenties niet zijn wat ze moeten zijn of als het respect naar het middel toe te laag staat.

Bij deze salvia trip niets dan positieve leuke ervaringen, alles was perfect tot in de puntjes.

jam

Bewuste gebruiker
ik vind het eigenlijk een heel leuk trip report om te lezen, ook omdat het kort is, net als een salviatrip zelf misschien :grin: maar je kan het lezen en er is ruimte voor een soort eigen interpretatie, ik probeer me die deurtjes enz ook voor te stellen waardoor ik het wel een interessant stukje vind. :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Das fijn te horen, dank je voor je feedback! :)

Zeker een salviatrip vind ik moeilijk te omschrijven, het blijft iets aparts.
Staat ook helemaal los van andere tripmiddelen, geen tripmiddel komt in de buurt daar waar salvia je heen stuurt en de manier waarop.

DMT zou imo wel enkele raakvlakken kunnen hebben al heb ik nog niet het geluk gehad dit te mogen ervaren.

PS: die achthoekige deurtjes zagen er een beetje zoals dit uit (maar dan korter op elkaar samen gevormd tot een ruit):

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mooie ervaring man!

Zelf heb ik helaas pas een keertje salvia gehad, en waarschijnlijk ook verkeerd ingenomen. Achja, misschien binnenkort maar eens proberen. En dat woorden tekort schieten om een trip te beschrijven is zeker waar! Je hebt het namelijk zelf allemaal meegemaakt en gezien, en om dat op papier te zetten doet het eigenlijk geen recht toe. Maarja, hoe wil je het ook anders doen :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wauw heerlijk report!

En herkenbaar patroon op die picture:)

Waar ik nu wel zeker van ben is dat salvia je naar een wereld stuurt waar entiteiten weten dat je komt en waar je sowieso ontvangen word, in mijn geval heel vredig leuk vriendelijk.

Wat ik had als ik echt flink wat rookte van een sterk extract is als volgt:

Ik val in slaap en word tegelijk wakker op een grasveld door een aardige vrouw of het wel goed ging, en of ik in de luchtballon wou stappen.

De minuten daarop volgend waren krankzinnig mooi, als een vogel door de lucht reizen.

Zulk soort 'visioenen' heb ik met salvia als ik een goede dosis heb tenminste. Letterlijk mindblowing, krijg er gelijk weer zin in na een erg lange pauze :hearteyes:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Bedankt voor jullie feedback!

25tolife zei:
Ik val in slaap en word tegelijk wakker op een grasveld door een aardige vrouw of het wel goed ging, en of ik in de luchtballon wou stappen.
Lady salvia It is :wink:

25tolife zei:
Zulk soort 'visioenen' heb ik met salvia als ik een goede dosis heb tenminste. Letterlijk mindblowing, krijg er gelijk weer zin in na een erg lange pauze :hearteyes:

Wat is voor jou een goede dosis?
Zelf merk ik bij mezelf dat ik belachelijk weinig nodig heb om kei hard naar de andere wereld te transporteren, een mespuntje is genoeg.

Kan er ook niet bij dat ik nog 'verder' zou kunnen raken met salvia, als je aan de andere kant zit zit je ook aan de andere kant. Meer salvia zou me niet verder kunnen brengen omdat ik er al helemaal inzit :) (denk ik dan). Heb veel minder salvia nodig dan vroeger voor'n break trough.

Ook laat het je telkens zien dat je op meerdere plaatsen tegelijkertijd leeft....
(?parallelle dimensies?), waar ik steevast in geloof ook. Misschien te gek voor woorden...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een mespuntje van welk extract?
Toen was het sterkste extract 20x en nam daar van zo'n buisje 1/5 van ofzo.. denk aan een 2 euro munt flink wat kreeg ook niet alles op, me longen zaten al vol :)
Was wel nadat ik geleerd had niet te hoesten met die rook dat ging eerst nog wel eens fout :flushed:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wauw! Klinkt heel bijzonder. Je gaat je toch afvragen of het slechts je hersenen zijn die fucken met je verbeelding nadat je zoiets in hebt genomen, of dat er meer is. Hoe kán zoiets.. Hoe is het mogelijk dat je zoiets kan ervaren? Zo bizar!

Het lijkt me ook heel gek en om je ervaring op te schrijven, niet gek dat het niet helemaal lukt.. Maar ja lijkt me fantastisch wat je hebt meegemaakt!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat was het ook :)

Bij salvia heb ik sterk de indruk dat er wat meer aan de gang is dan wat verbeelding.
Het enige wat je in het uur na de salvia trip kan zeggen is...WOW wow WOW.
Echt verbazend mooi wat je meemaakt, je bent compleet overdonderd.
Plots lijkt het zo duidelijk allemaal....

Dan wil je iedereen overtuigen waar je bent geweest en dat het net TE echt is om niet echt te zijn.
Maar woorden schieten hierbij 'weer' tekort om het duidelijk te formuleren, beter als dit topic kan ik het 'nog' niet beschrijven...

Heb wel het gevoel dat ik bij elke nieuwe salvia trip een stukje korter bij kom en het iets klaarder in me hoofd word over het hoe, wat en waar.

Bij de aanvang van elke salviatrip word ik een drukkende/plettende kracht gewaar, die zo extreem word dat'ie me ergens door drukt.
Eenmaal 'erdoor' zit ik in de andere 'dimensie'.

Zeker het proberen waard, maar doe het veilig en met de juiste intenties en best met een tripsitter met salvia-ervaring.

Peace

Bovenaan