• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

B+ Bad Trip - Graag advies!

cosmiq

Newbie
Beste mensen,

Gisteren heb ik van B+ thee getrokken. Voorheen heb ik een stuk of 8 fijne trips gehad van shrooms (nat) en truffels. Maar deze keer ging het anders. Ik had een doosje gedroogde, heb ze in een mixer gedaan, daarna thee van getrokken. Twee volle theelepels (van die grote lepels).
Na tien minuten begon het, het ging ineens veel heftiger dan anders.

Normaal gesproken heb ik trips dat alles een beetje beweegt en de logica van de wereld weg is. Deze keer was het anders: De wereld zag er nog zo uit als hij was, maar ik verloor totaal mezelf. Ik hoorde alles met een soort echo, en er was een flinke visual trail. Kleuren begonnen wel te vervormen, maar ik was schijtbang. Ik begon alles te vergeten. Mijn familie en vrienden sprongen door mijn hoofd. Toen ben ik op bed gaan liggen. En daar begon het pas echt.

Ik deed mijn ogen dicht en had enorme closed-eye visuals. Driehoekjes en gekleurde geanimeerde blokjes, van daaruit een soort rode ruimte in gegaan, en voor ik het wist zag ik dus echt een soort vage wezens. Ik heb een soort adelaar van driehoekjes ontmoet, en iets zei me 'Dus jij wilt het zien, kom dan maar mee'.. Ik dacht dit is het einde. Nog een of ander raar blurrie wezen wat om zijn eigen as draaide. Ik dacht ik wordt gek en kom niet meer terug in de normale wereld. Die gedachte maakte me ontzettend bang.

Na twee uur, wat voor mij een dag lang leek, kwam ik weer bij. Ik zit nu, een dag later, nog steeds gespannen in mijn stoel, terug te denken over wat ik gezien heb. Het gevoel komt af en toe terug en maakt me nog steeds half misselijk.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe kan ik daarmee omgaan? Het lijkt alsof ik gezien heb hoe mijn hersenen leven waarnemen, en hoe het zal zijn als je totaal waanzinnig bent geworden. Ik ben bang om alleen te zijn. Dit is echt nieuw voor mij, ik dacht dat ik redelijk stevig in mijn schoenen sta en ben ook wel een redelijk nuchter persoon.

Voel me nog steeds redelijk fucked up, hopelijk verdwijnt dit met de tijd.. :(

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Geen paniek man, ik lees hier niets ongeruststellends.
Paddo thee komt naar mijn inziens ook iets sneller en heftiger aanzetten maar de duur van de trip word wel korter dan dat je ze eet.

Je hebt onbewust je trip proberen tegen te houden denk ik,je had met de adelaar mee moeten gaan :wink:

Die 'negatieve' gevoelens zullen wel snel verdwijnen, probeer niet meer terug te denken aan wat je gezien hebt ( vergeet het gewoon ).

Je hebt gewoon een trip gehad die je moeilijk volgen kon, das helemaal niets ergs.
Soms ook leerrijk zelfs...

Hopelijk heb je'r wat aan en ben je nou gerustgesteld...

grts

cosmiq

Newbie
Thanks Mandra,

Het gaat intussen al wat beter. Heb er inderdaad van geleerd, en wel hoe het is om helemaal krankzinnig te zijn. :wink: Ik ben op een gegeven moment ook wel 'mee gegaan' zeg maar, in de trip.. ergens was dat best bizar. Wat ik gevoeld heb op dat moment zal me zeker wel bij blijven. Gisteravond koninginnenacht gevierd - ik was erg blij om weer onder de mensen te komen. Maar tijdens het eten voelde ik me nog niet echt lekker. Ik was nog steeds wat afwezig. Een maat van me zei dat dat ook nog wel effe kan duren voor het helemaal weg is.

Ik vraag me af of je echt krankzinnig kunt worden van dit spul. En of een overdosis mogelijk is? Ik bedoel, het had niet veel dieper moeten gaan op die avond.. ik voelde mijn brein gewoon tintelen.
Zo raar.. Maar goed, wat je zegt, niet te veel over nadenken.. het was weer een tripje - leuk is anders - volgende keer beter... maar dat zal nog wel even duren.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
cosmiq zei:
Ik vraag me af of je echt krankzinnig kunt worden van dit spul. En of een overdosis mogelijk is?

Krankzinnig worden als je een geestelijk gezond persoon bent zou me sterk lijken.
Een overdosis komt zo goed als nooit voor daarvoor moet je al zo'n 17 kilogram verse paddo's of 1,7 kilogram gedroogde paddo's eten (wat dus niemand doet).

grts

Bovenaan