Azarius

IZ420

Belezen gebruiker
Hallo,
Ik was van plan om een paar dingen van Azarius te kopen, maar ik heb een paar vragen, die misschien hier kunnen beantwoord worden.

Ten eerste,
Dit pijpje lijkt mij handig omdat er een ruimte is om je kief in te steken.
http://www.azarius.nl/headshop/pipes/wo ... osed_deal/
Maar hoe groot is dit vakje ongeveer? Kan er veel in?
En moet ik een pijpenkop apart kopen om er op te zetten, of is dat niet nodig?
En hoe groot is het? Past het in een stashbox met afmetingen : 11 x 8 x 2,8 cm?

Ten tweede,
http://www.azarius.nl/headshop/pipes/me ... e_metal_4/
Hier staat een reactie bij, die ik niet goed begrijp. Maar het klinkt als een afrader. Kan iemand mij hier meer info over geven?
En kan je dat pijpje ook in het midden losschroeven (zodat het compacter is)?

Mijn derde vraag is over de stashboxen (http://www.azarius.nl/headshop/smoking_ ... ic_leaves/)
Zijn die geurdicht? Gaan ze niet soms open?

Ik zou ook willen weten of de dingen die ze verkopen niet te duur zijn, of ik ze niet ergens anders zou kunnen kopen aan een betere prijs.

Op voorhand bedankt..

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik zou je vragen vooral ook bij Azarius stellen, maar ik wil ook wel even een poging wagen om tot wat antwoorden te komen :beer:

IZ420 zei:
Geen idee hoe groot het is.Denk niet dat er meer als een halve gram in past. Pijpenkop zit er gewoon aan vast hoeft dus niet apart gekocht.
Azarius zei:
Lengte: 8,5 cm.
Moet er schuin gelegd wel inpassen denk ik,lijkt me sterk dattie dikker is als 2,8 cm.

IZ420 zei:
Reactie mist wat woorden idd, en lijkt eerder te komen van iemand die een anders soort pijpjes verkoopt (en in Azarius een concurrent ziet) dan een ware smoker. Ik heb een soortgelijk pijpje en die werkt prima :grin: Bij de mijne is de kop afschroefbaar, of dat bij deze ook zo is kan ik niet garanderen natuurlijk (maar bij dit soort pijpjes wel vaak het geval).

IZ420 zei:
Nee niet geurdicht,en ze gaan open als je d'r iets instopt of uithaalt :P

De prijzen bij Azarius zijn wat mij betreft gemiddeld, verzendkosten buiten beschouwing gelaten.

Maar ga eens langs bij een Smartshop bij jou in de buurt, ben je meteen van die verzendkosten af, en kun je meteen al je vragen stellen :)

hoop dat je hier wat mee kunt

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nathaniel heeft je vragen al een beetje beantwoord, maar ik doe het ook gewoon nog even :rock:

1. : Als je toch een stash-box hebt, waarom zou je je 'kief' dan in je pijp willen stek ipv. gewoon een zakje in het doosje? Meer dan een halve gram gaat denk ik ook niet passen.
Pijpenkop is denk ik niet nodig, maar ik verwacht niet dat dat houten pijpje lekker rookt.

2. : Dit is gewoon een verlengt standaart hasjpijpje die je overal vind, hiervan vind ik de prijs echt hoog. Hier in de smart shop kostten die 3,75 zonder verzendkosten dan.
Deze pijpjes zijn altijd helemaal uit elkaar te schroeven tot delen van minder dan 5cm.
De recensie snap ik ook niet helemaal, maar sluit me aan bij Nathaniel's suggestie. Deze pijp werkt gewoon goed, maar ben je beter gewend dan gebruik je liever niet van die kleine pijpjes.

3. : Als je wiet in een zakje in die box in je broekzak zit dan zul je niet erg veel ruiken. maar luchtdicht zijn maar zeer weinig dingen. als het deksel wat verbogen is ( wat snel kan gebeuren) dan sluitie niet goed meer af en gaat hij snel los.

Prijs is redelijk, en de bedragen waar het hier om gaat zijn nou niet dat je er een hele prijsvergelijking op los zou gaan gooien.

Succes

IZ420

Belezen gebruiker
Dacht dat veel mensen op dit forum daar hun spullen kochten (dus dat ze die dingen misschien zelf hadden gekocht), en ben er nu pas achter gekomen dat Azarius zelf een forum heeft.

Bedankt voor de antwoorden,
Ik heb beslist van ze niet te kopen.
Het houten pijpje is niet goed en het metalen pijpje is te duur, en ik ga geen bestelling maken voor maar één stashbox. Ik ga binnenkort toch naar Amsterdam dus kan het daar kopen, dan is het goedkoper en kan ik meteen alles vragen aan het personeel van de winkel. :)

Mooie prijzen zijn te vinden normaal waar ik koop ....
Meestal bij Grasscompany en nu is er een nieuwe in aanbouw heb ik gezien en die zal wel de toppen scheren in speciale dingen !
Ik ken de eigenaar en de shop zal maar functioneel zijn binnen enkele maanden maar ik ken zijn smaak :beer:

Die shop zal Highsupply.be heten, maar is nu nog niet online hoor ... ik geef wel een seintje

Bovenaan