ayahuasca maken/kopen...

JUNK86

Experimenterende gebruiker
eey,

Ik heb eigelijk wat vragen omtrent ayahuasca. Ik heb geprobeert op google te zoeken waar ik het kan kopen. Maar weinig kunnen vinden. het blijkt dat je het zelf moet maken van 2 planten, maar mijn vraag was als iemand mij zou willen zeggen hoe ik aan de ingredienten kan komen.

En hoe je het zou kunnen maken.

Al vast bedank, sorry ik ken nog weinig van deze drugs, maar ik ben er zeer door gefasineerd. Hoop dat jullie mij hiermee kunnen informeren.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik zou er nog ff mee wachten als ik jou was, je zegt zelf dat je er nog niet te veel over af weet.

Ayahuasca is een van de sterkste tripmiddelen.
Hou het et nog maar een tijdje bij lsd of paddo's.

azgaza

Badass junkie
Ik las in een ander topic dat je pas je eerste keer paddo's hebt gehad. Dan kan je beter met ayahuasca nog even wcahten, experimenteer gewoon verder met wat je al kent, zoals bv. paddo's, met eventueel opbouwende dosissen. Ayahuasca is een zeer zwaar middel, en echt af te raden voor onervanere gebruikers.

JUNK86

ok bedant voor de tips, zal er dan ook zekker even mee wachten.

Maar mijn intresse blijft bestaan naar informatie over deze drugs. Ik bedoel voor mij part voor later en gewoon voor intresse. Maar waar zu je het kunnen halen.

:wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
Als we dat verklappen , beloof je me eerst om ermee te wachten ?
Ik wil niet op het is me eender welke manier medeplichtig te zijn aan een sterfgeval / inzinking :mrgreen:

JUNK86

haha nee tot nu toe heb ik nog een aantal paddo's die staan te smachten om opgegeten te worden en komen er nog een aantal uit mijn kweekje. Daarnaast wil ik voorheen eerst nog wat andere dingen proberen.

Maar zag toevalig bij tripreport deze drugs staan en ik vondt de ervaring die er bij stond erg rlx klinken. Ook nadat meer er over heb gelezen lijkt het me een zeer mooie drugs.

Maar ik beloof plechtig dat ik ervan af blijf als jullie mij zegge dat ik eerst wat minder sterke shit moet proberen (waar kan ik tekenen). Ben ondertusse al wat jaartjes meerderjarig dus handtekening ouders is niet nodig he? :wink:

JUNK86

alleen tot die tijd wil ik mijn nieuwschierigheid wel een beetje calmeren door er meer over te weten te komen. Dus meer ervaringen, leesgerij die ik kan doornemen. Hoe kan je het maken, hoe kan je aan ingredienten komen. En dat soort dingen.

Tot nu toe eigelijk alleen puur intresse erin.

Willemijn

Bewuste gebruiker
Bengt zei:
Ik zou er nog ff mee wachten als ik jou was, je zegt zelf dat je er nog niet te veel over af weet.

Ayahuasca is een van de sterkste tripmiddelen.
Hou het et nog maar een tijdje bij lsd of paddo's.

Lsd is volgens mijn mening, anders ook wel niet soft

Wacky

Badass junkie
JUNK86 zei:
heb geprobeert op google te zoeken waar ik het kan kopen. Maar weinig kunnen vinden.

Mijn google is beter dan de jouwe !
Met de search "ayahuasca maken" komt na DF deze site op 2:
http://www.ayahuasca-info.com

Of was de intresse niet groot genoeg om die search term te proberen ?

en dan heb ik het nog niet over de search term "ayahuasca recepten" want wie komt daar nou op ?

JUNK86

Wacky zei:
JUNK86 zei:
heb geprobeert op google te zoeken waar ik het kan kopen. Maar weinig kunnen vinden.

Mijn google is beter dan de jouwe !
Met de search "ayahuasca maken" komt na DF deze site op 2:
http://www.ayahuasca-info.com

Of was de intresse niet groot genoeg om die search term te proberen ?

en dan heb ik het nog niet over de search term "ayahuasca recepten" want wie komt daar nou op ?

Ik vindt het een zeer mooie site en bedank je ervoor, alleen staat er niet op hoe je aan de ingredienten kunt komen. Deze zullen vast niet in de winkel te koop zijn naast de sla.

JUNK86

Lycergic zei:

hehe dat ik daar dan ook niet even kijk:P. Had er wel gekeken maar niet goed zat dus. Bedankt.....

Zoals belooft rustig wachten en veel info van te voren lezen. Bedankt iig voor de informatie allemaal

hcore

Wat betreft ayahuasca ingredienten is maya een echte aanrader.

Voor bereidingswijze zou ik kijken op ayahuasca.com ... Via dit forum heb ik het geleerd en als je de handleiding volgt die met de ayahuasca van de smartshops wordt meegeleverd dan hou je iets over wat niet echt drinkbaar is.

Ga aub niet werken met vitamine C pillen ofzoiets dergelijks, gebruik gewoon azijnzuur, en een eierwit zuivering is aan te raden.

Verder kan ik me aansluiten bij de andere gebruikers hier. Bouw eerst wat meer ervaringen op voordat je je hier stort.

Lees ook heel goed de waarschuwingingen met betrekking tot de MAOI.

mvg
Marco

Bovenaan