Flameon zei:Adrenochroom zei:^ Gewoon doen Flameon, goed spul, lekker opgaan in de trip en gewoon met een korreltje zout nemen allemaal.![]()
Hoe wat waar is de grote vraag .... en weet niet of ik er al geschikt voor zou zijn![]()
Flameon zei:Thanks voor je antwoord.
Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo ... heb me er al eens goed op ingelezen etc. Maar gezien ik nog niet uberveel tripervaring heb vraag ik me af of het wel geschikt voor mij is.
Flameon zei:Kun je het cht zien als een grote schoonmaak in je hersenen? Of is dat kolder?
Is het niet zo dat het 'religieuze' aspect er bij hoort?Baraka zei:Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om Ayahuasca in groepsverband te gebruiken, zonder dat dit in een religieuze setting wordt gebruikt? En waar?
Alvast bedankt!
Arthur King zei:Is het niet zo dat het 'religieuze' aspect er bij hoort?Baraka zei:Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om Ayahuasca in groepsverband te gebruiken, zonder dat dit in een religieuze setting wordt gebruikt? En waar?
Alvast bedankt!
Waarom zou je het eigenlijk zonder een dergelijke setting willen gebruiken.
Baraka zei:Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om Ayahuasca in groepsverband te gebruiken, zonder dat dit in een religieuze setting wordt gebruikt? En waar?
Alvast bedankt!
Ah, op die manier!Baraka zei:Arthur King zei:Is het niet zo dat het 'religieuze' aspect er bij hoort?Baraka zei:Heeft iemand enig idee hoeveel het kost om Ayahuasca in groepsverband te gebruiken, zonder dat dit in een religieuze setting wordt gebruikt? En waar?
Alvast bedankt!
Waarom zou je het eigenlijk zonder een dergelijke setting willen gebruiken.
Als ik de reports lees over de Santo Daime kerk dan heb ik niet zo'n behoefte om urenlang achter elkaar in het Portugees te zingen en in verplichte outfit in een cirkeltje te dansen. Met religieus bedoel ik dus specifiek dat ik het niet een (Santo Daime) kerk wil doen.
Dit komt komt op mij nogal sekte-achtig over:
http://www.youtube.com/watch?v=pkNsp4WV0LY
Moet je doen! Broekpoepen, PTSS, echt iets voor jou!Flameon zei:Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo
Exceptional Insight zei:Moet je doen! Broekpoepen, PTSS, echt iets voor jou!Flameon zei:Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo
Haha is dat het? Of het eten van gisteren?dominator zei:Exceptional Insight zei:Moet je doen! Broekpoepen, PTSS, echt iets voor jou!Flameon zei:Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo
Het zijn blokkades die je lichaam verlaten.
Exceptional Insight zei:Haha is dat het? Of het eten van gisteren?
Als je een Marokkaan bent, of sportschoenen aan hebt, kom je er niet in!Flameon zei:word er geselecteerd of je binnen een groep past?
Flameon zei:Wie heeft al eens een ayahuasca ceremonie bijgewoond?
Wat zijn je ervaringen hier mee?
Onzin.lolnoob zei:Het schijnt dat die standaard zakjes met ayahuasca niet goed werken. Maar als je gewoon een dmt plant en een Maoi remmer plant haalt dan krijg je het goede effect (als je weet hoe je het moet maken).
Petrovic zei:Onzin.lolnoob zei:Het schijnt dat die standaard zakjes met ayahuasca niet goed werken. Maar als je gewoon een dmt plant en een Maoi remmer plant haalt dan krijg je het goede effect (als je weet hoe je het moet maken).