• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

avondje chille op speed+wiet

ik en wat vrienden waren van plan wat xtc te regelen, en dan uit te gaan en lkkr te genieten van het weekend.

maar we gingen naar een kroegje in een dorpje in de buurt. was redelijk gezellig en rustig ( klein stam cafetje ) dus lkkr mixie en biertje drinken. met de gedachte dat we ff later wat xtc konden laten bezorge ( ja zwaar chill )

maar toen we rond 10.00 nog niks hadden geregeld ( dealer nam mobiel niet op ), waren we het zat om te wachte en besloten wat speed te regelen ( die eerder die dag was aangeboden door een vriend die ook dealt). dus wij belle. geregeld. moest wel ff gehaalt worden, maar we hadden een brommer tot onze beschiking.

toen was hij terug, ondertussen tijdens het wachte een jointje gerookt.

wij weer naar binne, en 1 voor 1 ff naar de wc om het te droppen( want slechte ervaring met snuive ) dus iedereen gedropt,

20 min later lkkr gespeed chille in dat cafetje, wat meiden erbij een wat mensen uit amsterdam die op de camping stonden.

samen lkkr kaarten, darten en poole. nog nooit zo chill uit gegaan. echt gezellig van begin tot einde.

toen de kroeg dicht ging nog een sleutelpuntje genomen, van 2 tot 5 lkkr gespaced buiten, was redelijk mooi weer. toen naar huis lkkr uitspace
en dit reportje schrijven.

ben nu lkkr chill onder invloed van wat alcohol, wiet en speed.

strax een jointje roken en dan ff in bed ligge ( want slape lukt toch nie meer )

A

Anonymous

Gast
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als het licht wordt, Dan denk je: Nee nu al voorbij :(

Qocaïne zei:
gezellie! als ik speed zou gebruiken heb ik alleen geen geduld om te poolen of te darten :P denk ik

daar hadden wij geen last van, was zo rustig dat je van het darten zonder te wachte over ging op poole en daarna nog wat kaarte

BobG zei:
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als het licht wordt, Dan denk je: Nee nu al voorbij :(

Dat heb ik altijd bij zo'n feest als Sensation Black.
Dan wordt het in de Arena langzaam licht.. en dan heb je echt zoiets vanne.. nu al? :( gvd :grin:

Dan praat ik niet over drugsgebruik, maar gewoon lekker feesten.

Bovenaan