Aromatic Powder

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Ja, ik ben er dan heilig van overtuigd dat iedereen mijn openheid en eerlijke meing enorm waardeert...

Ach, zo heb ik laatst onbedoeld toch wat 'sociaal onkruid' gewied, waar ik anders het lef niet voor had gehad. En het voelde nog lekker, ook. (op dat moment)

:tearsofjoy:

Escoban

Bewuste gebruiker
Op de trippy movement die ik wel eens van keta krijg na, heb ik totaal geen keta achtig effect ervaren.

mephuser

Belezen gebruiker
Nee totaal niet! Heel anders!

Tenminste bij mij niet.. Ik vindt het et meest weghebben van MDMA. Maar toch is het anders.. Meph voelt iets meer als gif.. Ik zou eigenlijk willen zeggen, gewoon proberen, dan weet je et. Maar ik wil zeker niemand aansporen dit of iets anders te gaan gebruiken!

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:
Oom Klaas zei:
En mdma is niet lief voor je maag, dan zal dat het ook zeker niet zijn voor je tanden, lijkt mij.
Vrijdag twee bommetjes op en vandaag kon ik pas weer een beetje normaal eten vanwege mijn maag. Volgende keer plug ik gewoon weer. Klote drugs :(

Heb je in normale omstandigheden ook last van je maag ?
Nee niet zo snel, ik kan een bak met friet wegwerken en dan in een achtbaan gaan zitten bij wijze van.

Maar met drugs heb ik heel snel een gevoelige maag. Met XTC mag je ook niet aan mijn buik zitten, dat is oorlogsgebied en dan niet omdat ik misselijk ben maar omdat het gewoon naar voelt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Nee niet zo snel, ik kan een bak met friet wegwerken en dan in een achtbaan gaan zitten bij wijze van.

Maar met drugs heb ik heel snel een gevoelige maag. Met XTC mag je ook niet aan mijn buik zitten, dat is oorlogsgebied en dan niet omdat ik misselijk ben maar omdat het gewoon naar voelt.

Dan weet je in ieder geval al dat je niks aan je maag hebt, had je namelijk altijd last ervan kon je beter naar even langs gaan bij de dokter.

MDMA is een vrij heftige stof voor de maag, weet zo snel niet wat je zou kunnen doen om het te verminderen.

liang

Newbie
How do you take the Aromatic Powder, do you just dissolve it in water and drink it or do you warm it up before you drink it?. From what I heard warming it up should make it stronger and more intense, but could anyone confirm that? Sorry for writing in english, but unfortunately I don't speak dutch.

Drientje

DF-koning
liang zei:
How do you take the Aromatic Powder, do you just dissolve it in water and drink it or do you warm it up before you drink it?. From what I heard warming it up should make it stronger and more intense, but could anyone confirm that? Sorry for writing in english, but unfortunately I don't speak dutch.
Warm liquids pass the stomach faster than cold liquids. The substances in de powder will be taken up in the body after the stomach so if you disolve it in warm water it will pass faster and work faster.

liang

Newbie
thank you. And does it matter if you ate before taking Aromatic powder? I have a feeling that taking this on an empty stomach isn't right.

Drientje

DF-koning
liang zei:
thank you. And does it matter if you ate before taking Aromatic powder? I have a feeling that taking this on an empty stomach isn't right.
You can eat a little like some yoghurt. Yoghurt or other milk products will protect your stomach. Eat light. Not like pasta or a complete diner. That will slow the process of the powder passing your stomach.

While in your trip feeling hungry try to eat salt flavoured things like instant soup. Salt will help you to hold on to the fluids you drink. When using drugs usually you will lose fluids more easily, so salt wil help to prevent the hangover you experince the days after.
Also try to eat normally. Not eating will make your days after the drugs more heavy than when you eat normal.

no_obkiller

Heeft iemand een idee welke stof er in deze zakjes zit?

Gijs

Newbie
Zijn dezelfde zakjes als die ik had alleen dan blauw van kleur inplaats van groen,
Was trouwens mephedrone mede door de info die ik hier heb gekregen heb ik het geprobeert.
Was echt te gek!
Zal morgen een uitgebreidere post plaatsen met gevoel en werking!
In iedergeval bedankt allemaal!

Psychedelic

Mr_Mephedrone zei:
Psychedelic zei:
Aromatic powder is Mephedrone. Was eerst te koop in de smartshops, o.a. in eindhoven. Ik heb het meerdere keren met veel plezier gebruikt.

Het wordt hier verkocht als methylone...de bruine poeder, als je dat bedoelt is het zeker geen mephedrone

Die in eindhoven waren groene korrels :wink:.

Het is zelfde als flowerfood kun je snuiven en mengen met drankje ga je beetje strak van staan lang wakker .
Maar als je echt iets goeds en veilig wil is adorablue goed in poedervorm zelfde als flowerfood met water of snuiven na 20 min werkt het je wil niet meer slapen beetje tanden knarsen en je gaat er van praten maar ligt eraan waar je bent op party dansen is niet.zo slim ivbm je hart gewoon met vrienden of vriendin zakje van 1.7 gram kleine lijntjes is best en fijnste aromatice powder is zelfde als flowerfood en adorablau allleen lichter maar smartshop een goeie kan je voorlichten voor juiste gebruik iemand die weet waar.die.het over heb en een goeie shop geeft je drankje erbij als je wil stoppen drink het op en het is uitgewerk gr hoop genoeg info te hebben gegeven

Bovenaan