Armodafinil centurion

fsnqtm

Newbie
Goedenavond beste forum leden,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 28 jaar en studeer informatica. Ik zit momenteel in mijn afstudeerfase en kan wel wat stimulerende middelen gebruiken omdat ik moeite heb met mijn focus en cognitieve vaardigheden(ik wil het als studie drug gebruiken voor het schijven van mijn scriptie). Ik ben door middel van verschillende netwerken gekomen aan armodafinil van het merk centurion gekomen en wil graag weten wat jullie ervaringen hiermee zijn. Als ik dit middel 2 tot 3 keer gebruik kan dit verslavend zijn? Heb namelijk niets kunnen vinden over het merk centurion in het forum.

Bijlagen

• IMG-20240104-WA0014.jpeg
    IMG-20240104-WA0014.jpeg
    222,7 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Het merk maakt niet zo veel uit. Dat zou geen verschil moeten maken.

Ik ben zelf geen fan van op eigen houtje medicijnen gebruiken om beter te presteren, maar er zijn genoeg mensen die het wel doen. Of het verslavend zal zijn ligt een beetje aan jou. Op zich lijkt 2 a 3 keer per week armodafinil gebruiken me fysiek niet bijzonder gevaarlijk, maar mentaal zou het wel gevaarlijk kunnen zijn.

Misschien krijg je bijvoorbeeld het gevoel dat je niet meer zonder kan en dat je zonder niet meer goed presenteert. En dan ga je steeds meer gebruiken, wat weer leidt tot tolerantie, waardoor je weer meer nodig hebt… Dan kun je aardig in de penarie komen.

Als je het toch gaat doen moet je denk ik opletten dat je niet te veel tolerantie opbouwt, dus niet meerdere dagen achter elkaar gebruiken en regelmatig een pauze van een paar dagen. Anders heb je op een gegeven moment weinig profijt meer van de armodafinil.

_shikantaza

Badass junkie
Goedenavond beste forum leden,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 28 jaar en studeer informatica. Ik zit momenteel in mijn afstudeerfase en kan wel wat stimulerende middelen gebruiken omdat ik moeite heb met mijn focus en cognitieve vaardigheden(ik wil het als studie drug gebruiken voor het schijven van mijn scriptie). Ik ben door middel van verschillende netwerken gekomen aan armodafinil van het merk centurion gekomen en wil graag weten wat jullie ervaringen hiermee zijn. Als ik dit middel 2 tot 3 keer gebruik kan dit verslavend zijn? Heb namelijk niets kunnen vinden over het merk centurion in het forum.
Ik betwijfel of dit wel het juiste middel is voor jouw doel. Volgens mij zijn de Modafinils voornamelijk wakkerhouders. Niet per se concentratieverhogers. Maar misschien gaat dat hand in hand. Ik heb 't zelf nog nooit gehad, dus luister liever naar de mensen die wel ervaring er mee hebben.

Verslavingspotentieel valt volgens mij wel mee. Maar vraag je wel af of je wel enige afhankelijkheid van dergelijke middelen wilt hebben. Hoe ga je dat straks op je werk doen met een deadline?

OtherShore

Badass junkie
Volgens mij zijn de Modafinils voornamelijk wakkerhouders. Niet per se concentratieverhogers.
Inmiddels worden ze ook wel ingezet als concentratieverhogers, bijvoorbeeld bij ADHD. De ‘modafinils’ zijn iets milder dan dexamfetamine, ongeveer vergelijkbaar met methylfenidaat. Dat milde is uiteindelijk iets positiefs, want ja, minder schadelijk. Het zijn uiteindelijk gewoon stimulantia natuurlijk, dus je gaat er harder van werken, alleen niet altijd beter.

Laatst bewerkt:
Bovenaan