ARMANI'S

smartie70

Newbie
:stoned:
He hallo, heeft iemand van jullie ervaringen met ARMANI'S?
Heb er een paar gekregen en wil graag jullie ervaringen weten.

Greetz :xtc:

gbl-er

Newbie
Er zijn zo veel verschillende kleuren,maten en vormen van dat als je precies wilt weten wat er in zit je ze het beste naar een adviesburo kunt brengen.Daar bekijken ze dan of deze bij hun in het bestand voorkomt en zo niet dan sturen ze de pil naar een lab.....
Succes ermee

roaren*

Bewuste gebruiker
ik heb ze gehad (streek rond brugge) en ze waren naar mijn weten redelijk goed, maar dat is ook al een tijdje geleden

nano

Newbie
Heb je die Armanis al geprobeerd. Ik heb ze ook gekregen. Zou fijn zijn als je even wat zou laten weten, want ik heb geen tijd meer om ze te laten testn.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Mensen willen het,maar niet begrijpen he :mrgreen:

Nogmaals kleur en opdruk zegt niks,maar dat is hier al 100 x gezegd :rolleyes:

Nick

Experimenterende gebruiker
je heb ook verschillende armani's met opdruk.

de 1 met alleen een soort A..en nog een met het teken van armani dat hoofd.. die laatste was wel ok :mrgreen:

platypus

Belezen gebruiker
de eerste 2 keer dat ik xtc deed was witte armani's, en ik heb er niks van gevoeld...
toen een keer een roze rolex (die schenen rond de 160 mg (ofzo) te zijn) en daarna nog één, en toen vloog ik in de rondte!
maar armani's heb ik geen positieve ervaringen mee

L-Mack

pffff je kan het 100 keer uitleggen maar mensen zullen het nog niet begrijpen ik doe een laatste poging
als pillen armani's heten wilt het niet zeggen dat ze door de fabriek armani gemaant zijn en dat elke pil met de naam armani door diezelfde fabriek is gemaakt het zijn allemaal aparte individuelen die ze illegaal maken en een naam geven, alle verschillende soorten pillen variëren in sterkte er zijn dus al 1000den verschillende soorten armanis gemaakt hoe kan je dan in godsnaam antwoorden op de vraag wie heeft er evaring met armanis????

Bal0n

Badass junkie
L-Mack zei:
pffff je kan het 100 keer uitleggen maar mensen zullen het nog niet begrijpen ik doe een laatste poging
als pillen armani's heten wilt het niet zeggen dat ze door de fabriek armani gemaant zijn en dat elke pil met de naam armani door diezelfde fabriek is gemaakt het zijn allemaal aparte individuelen die ze illegaal maken en een naam geven, alle verschillende soorten pillen variëren in sterkte er zijn dus al 1000den verschillende soorten armanis gemaakt hoe kan je dan in godsnaam antwoorden op de vraag wie heeft er evaring met armanis????

Tuurlijk zijn alle armani's hetzelfde, dat zei mn dealer tenminste! :rolleyes:

Marcel

Belezen gebruiker
Ja, die dealer van mij gaf zelfs een stempeltje mee dat er 140 mg inzat. Alleen ben ik vergeten het bonnetje te vragen.

Damn! Kan ik ze zeker niet meer ruilen???? :wink:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Colaiuta zei:
Armani's zijn wel redelijk maar ze zijn maar 60 of 70 mg dus niet echt sterk.

Daan

Ja, want alle armani's zijn evenveel mg..

ja oke je hebt gelijk, kan verschillen maar dat is dus wat ik heb gehad en wat dus ook armani heette. je hebt volgensmij ook dubbele armani's.

jin

gieren :grin: armani zijne kop op een pil :grin: as ze zo goed zijn als hij draait zalt wel gene vette zijn :sunglasses: :P

roaren*

Bewuste gebruiker
inderdaad, jin heeft het over robert armani .. de armanis in dit topic zijn van het merk giorgio armani

Bovenaan