Appeltjesspeed...?

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Laatst zei iemand tegen mij dat ik eens een keertje appeltjes speed zou moeten proberen... Wat is dat nou precies? Is dat dat 'meth'??? Ik heb er wel vaag wat dingetjes over gehoord maar zou het wel wat beter willen weten wat het nou precies is enzo...

Groetjes :wave:

Haze

Bewuste gebruiker
luf10tje zei:
Laatst zei iemand tegen mij dat ik eens een keertje appeltjes speed zou moeten proberen... Wat is dat nou precies? Is dat dat 'meth'??? Ik heb er wel vaag wat dingetjes over gehoord maar zou het wel wat beter willen weten wat het nou precies is enzo...

Groetjes :wave:

Gele Appeltjes noemen ze dat hier.

Schijnt de beste soort te zijn

boy

Bewuste gebruiker
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Dexedrine-fosfaat was het.

Spy-gisch

Was absoluut de beste pep ooit! Nauwelijks meer te krijgen, uberhaupt hier in de buurt de laatste maanden niks aan pep te regelen.

flash kieke

Wijs gebruiker
boy zei:
Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat.

Als je goede zaken wilt doen ,kun je ook een soort appel citric bijvoegen.
En zo kun je ook banaan speed,...ontwikkelen. :P

zommes

Badass junkie
boy zei:

Wat is dit voor gelul, er is nog genoeg appeltjespep te verkrijgen hier.

Sowieso had die naam helemaal niks met de stad Haarlem en het jaar '95 te maken.

boy

Bewuste gebruiker
zommes zei:
boy zei:

Wat is dit voor gelul, er is nog genoeg appeltjespep te verkrijgen hier.

Sowieso had die naam helemaal niks met de stad Haarlem en het jaar '95 te maken.

Zo werd de speed van die producenten gewoon genoemd. Die gasten zijn allang opgepakt, '96 was dat trouwens. Iedereen gebruikt de term appeltjesspeed nu gewoon als goede speed met misschien een smaakje eraan, maar dezelfde is het echt niet hoor. Dexedrine vind je sowieso bijna niet.

edit: denk ik dus

kneeky

Newbie
in haarlem hadden ze van 96 tot 1999 zeker meth, heb die shit een paar keer gehad en ben nog nooit zo gruwelijk hard gegaan, pasta is poep vergeleken met die soort pep, hij was een beetje vies oranje kleurig. :smilingimp: [/b]

Mac...

Badass junkie
Als je het mij vraagt is appeltjesspeed gewoon een naam om het net wat aantrekkelijker te maken voor de verkoper. Hier in deze regio staat gele speed bekend als appeltjesspeed, ik vind het de grootste flauwe kul iig!!

kneeky

Newbie
ja ja wortelstamp, lekkerrrrrrrrrrr! maar van deze wortelpoeder shoten na 1 puntje de flitsen uit je ogen en stond je 2 dagen lang zo strak als een snaar, de oranje kleur kwam omdat hij was gemaakt met fosfaat. :rock:

Ampetha

Newbie
vroeger wel appeltjes-pep gehad.. maar laatste jaren is het er niet meer.. ookal beweren sommige dat ze het wel gehad hebben... bullshit dus

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
tottaly hardcore zei:
tja nu weet ik nog niet wat het verschil is..... :confused:

ben je nou zo dom :confused:

het is gewoon erug goeie speed, beter als dat er de laatste tijd te krijge is.. dat kan je zelf ook wel zien als je naar de opmerkingen kijkt ....:rolleyes:

SomsGebruiken

Ik heb eergisteren toch wel weer Appeltjesspeed kunnen fixen in grote aantallen, heb het laten proeven door een kenner die toch wel al sinds 90' aan de speed zit en hij zei me dat de kwaliteit echt bijna bijna bijna even goed was als de appeltjesspeed als toen, maar dat hij toen nog ietsie pietsie beter en heftiger was.

mick swagger

Belezen gebruiker
SomsGebruiken zei:
Ik heb eergisteren toch wel weer Appeltjesspeed kunnen fixen in grote aantallen, heb het laten proeven door een kenner die toch wel al sinds 90' aan de speed zit en hij zei me dat de kwaliteit echt bijna bijna bijna even goed was als de appeltjesspeed als toen, maar dat hij toen nog ietsie pietsie beter en heftiger was.

Wat zeggen de testresultaten? Ik ben benieuwd.

mick swagger

Belezen gebruiker
SomsGebruiken zei:
Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Weet je zeker dat dit amfetamine is? Volgens mij is de maximale puurheid zo'n 73% (Dit zal waarschijnlijk wit zijn en kristalachtig). Dit geld trouwens voor de sulfaat vorm. naar mijn weten kun je met andere zouten niet een veel hoger percentage halen? Misschien iemand die dit kan bevestigen of ontkennen?

mick swagger

Belezen gebruiker
mick swagger zei:
SomsGebruiken zei:
Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Weet je zeker dat dit amfetamine(sulfaat) is? Volgens mij is de maximale puurheid zo'n 73% (Dit zal waarschijnlijk wit zijn en kristalachtig). Dit geld trouwens voor de sulfaat vorm. naar mijn weten kun je met andere zouten niet een veel hoger percentage halen? Misschien iemand die dit kan bevestigen of ontkennen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Klopt. Zelfs met methamfetamine-HCl is het hoogste puurheids percentage 150/(150+35)×100%=81% Puur. 87 Procent (meth)amf is dus niet mogelijk.

mick swagger

Belezen gebruiker
SomsGebruiken zei:
Jammer, dat hij nu al op, is gelukig heb ik vandaag een nieuwe lading met top spul!

En hier al testresultaten van?

Ik ben benieuwd wanneer er weer eens echte knalshit op de markt komt.
Hier een hele tijd ook speed gehad dat naar granny smith appeltjes rook, heb me laten vertellen dat dit door ongereageerde grondstof kwam.

Liesette

Bewuste gebruiker
appeltjes pep is echt een mythe ......

en goed opgelet ouwtjes want iemand die 87% roept kun je meteen in elkaar meppen das een oplichterje

:hearteyes:

:wave:

JunkieKut

Newbie
Appeltjespep bestaat zeker nog wel, kon het hier in omgeving drenthe nog niet zo gek lang geleden nog krijgen. Ik weet niet precies wat het verschil is met gewone pep/speed, ik werd er wel heel anders van dan een gewoon lijntje. Wat vager en minder helder dan normaal, het effect was veel overheersender dan normaal en ook wat fijner

Bovenaan