chase zei:Als je het wat verder wil zoeken, in spanje gaan de meeste recept drugs ook zonder voorschrift over de toonbank van de lokale apotheek.

speeseend zei:chase zei:Als je het wat verder wil zoeken, in spanje gaan de meeste recept drugs ook zonder voorschrift over de toonbank van de lokale apotheek.
True... Maar of dit nu een goede ontwikkeling is? Ik vind bijvoorbeeld dat ze de antibiotica niet zonder recept moeten verstrekken. Helaas gebeurt dit wel. Met een hoop nare gevolgen van dien. Maar dit terzijde.
Gr.,
de eend
Adré-no-chroom zei:...Ook benzo's dus?
zazzoo zei:Benzo's in België, simpel te krijgen hoor. Ga naar de kust zeg dat je je xanax valium of weet niet wat vergeten ben en dat je nog een paar dagen daar verblijft voor je vakantie, ik krijg zo elke keer wel xanax van 2 mg mee of wat tramadol. In Antwerpen centrum verkoopt 1 op de 5 apothekers het ook zo onder de toonbank. :P
Gewoon smoes verzinnen. "ik moet morgen met het vliegtuig weg en ik heb enorme angst, ik heb eens iets gehoord over xanax ofzoiets..."
Haha klinkt idioot ik weet het, maar zo'n dingen werken echt hoor. of zeggen dat je het voorschrift nog wel zult binnenbrengen. Je betaald wel de volle pot ik dacht 36€ voor xanax 2mg.

Oh ik dacht dat ie gewoon aan mij een hekel had maar het is iets algemeens beer
de uitzonderingen bevestigen de regel. En daarbij ik ben idd een heeeeel sympathieke belg.

quotethemadraven zei:Ik haat alle mensen gelijk ongeacht huidskleur, geloof, seksueele geaardheid

Ok heel makkelijk ik heb de medicijnen zopicylon oxazepam temazepam en oxycodon al vanaf mijn 23 ste ben nu 38 jaar in eerste instantie had ik ze voor mijn kanker gekregen maar. Door dat ik een traumatisch jeugd gehad heb krijg ik ze op recept met b2 code dat ik ze zelf niet hoef te betalen want de prijzen zijn echt hoog mijn tip is als je het echt nodig heb
1 zoek iemand die ze heeft en koop er wat van over maar *modknip*
2 ga na de huisarts in tranen en tuiten dat je slecht slaapt door verzin maar iets dat je 6 dagen wakker bent en de 7de dag van lende slaapt moet je wel zorgen dat je voor de afspraak zeker 2 dagen wakker bent geweest om het geloof waardig te maken
Mijn huisarts kan mij niet meer van de medicijnen afhaal en omdat mijn lichaam er aan gewend is maar voor 1 malig zou mijn tip moeten lukken succes.
Want België gaat het niet worden mijn moeder woont daar en zelfs met recepten uit Nederland doen hun dat niet 123