Aphip dosering?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Zo net 1 gram a pihp ontvangen er zaten ook 3 1lsd pillen bij maar niks voor mij! Dus om over het onderwerp te beginnen wat is de juiste dosis apihp en wat zijn de gevaren en risico's en dergelijke? De bedoeling is voor het bij die 1 gram te houden! Is het de moeite en risico's waard?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Zo net 1 gram a pihp ontvangen er zaten ook 3 1lsd pillen bij maar niks voor mij! Dus om over het onderwerp te beginnen wat is de juiste dosis apihp en wat zijn de gevaren en risico's en dergelijke? De bedoeling is voor het bij die 1 gram te houden! Is het de moeite en risico's waard?
De juiste dosering is de gehele inhoud van het zakje, in de toiletpot. Even goed doorspoelen en klaar!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Kan je het ook oraal nemen en dergelijke? En wat is dan de juiste dosis?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, slecht idee. Maar dat weet je zelf ook al, en je gaat toch niet luisteren naar advies van mensen.

Paranoize.

Badass junkie
Je kunt er snuivend wel mee experimenteren heb ik ook een keertje gedaan maar het effect is dan niet zo bijzonder dus dan ga je al gauw kiezen tussen of het vapen of de stof laten en zoals alle mensen je aanraden, laat deze stof met rust 👍🏻

tequilavodka

Bewuste gebruiker
De rush is de comedown niet waard. En met jouw 3-cmc verhaal wil je serieus aan deze rotzooi beginnen??? Wegkieperen moet je doen!
Heb mij gewoon 1 gram besteld voor te testen en als de come down en de dagen erna zo erg zijn ga ik het uiteraard nooit meer doen! Maar wou eens iets sterker dan 3cmc proberen waar ik trouwens nog steeds niks van gebruikt heb dankzij bupropion

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Je kunt er snuivend wel mee experimenteren heb ik ook een keertje gedaan maar het effect is dan niet zo bijzonder dus dan ga je al gauw kiezen tussen of het vapen of de stof laten en zoals alle mensen je aanraden, laat deze stof met rust 👍🏻
En dat roken is dat gewoon op aluminium folie en aansteker onder zoals bij heroïne? Of hoe gaat dit in zijn werk? Ga zo 40 Mg proberen en kijken welk effect dit geeft

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Als het dit maar voorstelt zal het snel gedaan zijn! Misschien nog 1 keer 0,070 Mg proberen als ik dan nog niks voel stop ik er mee waardeloos

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Laatste update ben al van in begin serieus aan het slecht gaan!! Alle negatieve bijwerkingen en niks maar dan ook niks positief?! Heb mij ondertussen ook een diazepam genomen want mijn hart ging heel hard tekeer. Geef mij dan maar 3cmc heb ik tenminste effect van straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent van plan vervolgens nógmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Ik wil gewoon het echte effect ervaren en dit probeer ik nog 1 maal met een bommetje. Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet. Dit gevoel dat ik nu heb is echt heel maar dan ook heel aangenaam. Enigste dat ik heb is focus voor de rest alle negatieve effecten dat je maar kan bedenken. Ik wil het in een bommetje proberen omdat bij 3cmc snuiven ook een vervelend effect geeft en een bommetje niet

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Onaangenaam bedoel ik
Ik wil gewoon het echte effect ervaren en dit probeer ik nog 1 maal met een bommetje. Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet. Dit gevoel dat ik nu heb is echt heel maar dan ook heel aangenaam. Enigste dat ik heb is focus voor de rest alle negatieve effecten dat je maar kan bedenken. Ik wil het in een bommetje proberen omdat bij 3cmc snuiven ook een vervelend effect geeft en een bommetje niet

Torchic

Badass junkie
Laatste update ben al van in begin serieus aan het slecht gaan!! Alle negatieve bijwerkingen en niks maar dan ook niks positief?! Heb mij ondertussen ook een diazepam genomen want mijn hart ging heel hard tekeer. Geef mij dan maar 3cmc heb ik tenminste effect van straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk
🤯🤯🤯 what?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hè blijf eens van mijn levensverhaal af!

True story tho. Het verneukt heel je hersenchemie en alle andere drugs vallen compleet in het niet hierna.

@tequilavodka ja inderdaad Chinezen vanaf de aluminium folie zoals bij heroïne. Ik deed het eerst ook altijd met zon glazen meth pijpje, maar greep toch telkens terug op de folie.

Slikken werkt nauwelijks. Snuiven is te ranzig voor woorden.

Vapen (Chinezen) is in principe dé ROA voor elke pyro.

Normaal zou ik dit niemand aanraden, maar gezien je toch elk advies in de wind slaat, proberen we deze keer eens om te zien of omgekeerde psychologie werkt.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Hè blijf eens van mijn levensverhaal af!

True story tho. Het verneukt heel je hersenchemie en alle andere drugs vallen compleet in het niet hierna.

@tequilavodka ja inderdaad Chinezen vanaf de aluminium folie zoals bij heroïne. Ik deed het eerst ook altijd met zon glazen meth pijpje, maar greep toch telkens terug op de folie.

Slikken werkt nauwelijks. Snuiven is te ranzig voor woorden.

Vapen (Chinezen) is in principe dé ROA voor elke pyro.

Normaal zou ik dit niemand aanraden, maar gezien je toch elk advies in de wind slaat, proberen we deze keer eens om te zien of omgekeerde psychologie werkt.
Slikken werkt bij mij altijd beter dan snuiven. Maar wat is een veilige stevige dosis voor te slikken mijn laatste vraag aub

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Slikken werkt bij mij altijd beter dan snuiven. Maar wat is een veilige stevige dosis voor te slikken mijn laatste vraag aub
Er is geen goede dosis voor slikken. Het werkt voor geen meter op die manier. En meer nemen heeft dan ook geen zin. Dat laat alleen de bijwerkingen toenemen tot een punt dat het gevaarlijk wordt.

A-pihp werkt niet zoals 3-mmc of 3-cmc. Slikken werkt hierbij niet beter dan snuiven. Voor mij werkt bij veel andere middelen ook beter slikken dan snuivend. Pyro's horen daar niet bij.

Stop ermee. Of ga het vapen vanaf de folie en voel je leven langzaam, doch heel snel door je vingers glippen.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Er is geen goede dosis voor slikken. Het werkt voor geen meter op die manier. En meer nemen heeft dan ook geen zin. Dat laat alleen de bijwerkingen toenemen tot een punt dat het gevaarlijk wordt.

A-pihp werkt niet zoals 3-mmc of 3-cmc. Slikken werkt hierbij niet beter dan snuiven. Voor mij werkt bij veel andere middelen ook beter slikken dan snuivend. Pyro's horen daar niet bij.

Stop ermee. Of ga het vapen vanaf de folie en voel je leven langzaam, doch heel snel door je vingers glippen.
Heb 17u50 geslikt en wacht rustig ontspannen op het effect denk dat het nu beter zal vallen want de eerste keer zat ik vol stress en is waarschijnlijk daardoor misvallem

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Is dat gewoon op zilver papier doen en aansteker onder? Die optie wil ik ook nog wel proberen

Manu76

Badass junkie
Jongeman, waar zijn we nu geheel mee bezig? Ik vind dat je een opdonder verdient, dat wil je niet weten. Ik wens je de slechtste tijd van de wereld toe, in de hoop dat je wakker wordt.
Je bent wel heel erg zielig bezig deze tijd!

Ik bedoel het niet slecht, maar je zit in een vorm van psychose en je manier van vluchten gaat hem niet worden.

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Het mantra van een verslaafde: nog ééntje dan!
Ja, en februari ging hij echt niet meer kopen. Echt niet en alles moest op etc.. maar dat ging dus niet over drugs, allen over één type drugs. Crack Cocaïne moet ie nog proberen vrees ik.. en dan gaat het super snel down hill als ie het gaat spuiten.. Maar klopt, hij zal de laatste niet zijn.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ja, en februari ging hij echt niet meer kopen. Echt niet en alles moest op etc.. maar dat ging dus niet over drugs, allen over één type drugs. Crack Cocaïne moet ie nog proberen vrees ik.. en dan gaat het super snel down hill als ie het gaat spuiten.. Maar klopt, hij zal de laatste niet zijn.
Ik ga enkel deze 1 gram opdoen en nooit meer aankomen ben er zo slecht van of iets! Snuiven bad! Slikken bad! Nog 1 optie roken als dit ook niet goed is weg met die veiligheid want loop al ganse dag super slecht

Bovenaan