azgaza zei:De lsd zal vast nog wel werken; waar je je zorgen over zou moeten maken is of het invloed zal hebben op de antibiotica, en omdat LSD maar zo weinig stof is die afgebroken wordt zou je kunnen stellen dat het geen erge aanslag is op je organen dus dat de kans groot is dat je antibiotica nog prima werkt.
Maar ik ben geen arts, en ik heb dit ook niet gestudeerd; dus ik weet het ook niet zeker, ik denk dat als je echt geen risico wil lopen je beter even kan wachten of het aan je huisarts vragen, die mensen hebben zwijgplicht dus volgensmij maakt dat dan niet uit dat het over lsd gaat?
^_^ zei:Al 5 x lsd gedaan terwijl ik aan antibiotica was niks geks gebeurd dus moet kunnen.
Bal0n zei:azgaza zei:De lsd zal vast nog wel werken; waar je je zorgen over zou moeten maken is of het invloed zal hebben op de antibiotica, en omdat LSD maar zo weinig stof is die afgebroken wordt zou je kunnen stellen dat het geen erge aanslag is op je organen dus dat de kans groot is dat je antibiotica nog prima werkt.
Maar ik ben geen arts, en ik heb dit ook niet gestudeerd; dus ik weet het ook niet zeker, ik denk dat als je echt geen risico wil lopen je beter even kan wachten of het aan je huisarts vragen, die mensen hebben zwijgplicht dus volgensmij maakt dat dan niet uit dat het over lsd gaat?
Hmm.. beetje vreemde speculatie. Het is weinig stof, dus het doet weinig met je. Echter ben je van dat kleine beetje LSD wel 10 uur richting mars. Bovendien zijn er genoeg ergot derivaten die in dezelfde dose-range je lichaam het flink moeilijk maken.
Ik zou lekker even wachten, kan me ook niet voorstellen dath et lekker tript met het idee dat er een ongewenste bacterie in je zit![]()
sjaartrol zei:^_^ zei:Al 5 x lsd gedaan terwijl ik aan antibiotica was niks geks gebeurd dus moet kunnen.
nix geks gebeurd? op lsd?
gij pakt wel veel antibioatica^_^ zei:Al 5 x lsd gedaan terwijl ik aan antibiotica was niks geks gebeurd dus moet kunnen.