Antibiotica

fatzige

Newbie
Hey...ik ben aan de antibiotica en wilde eigenlijk morgen een LSD-tripje gaan nemen....heeft iemand ervaring mee. Is het überhaupt mogelijk met deze medicatie?

Alvast bedankt,

^_^

Bewuste gebruiker
Al 5 x lsd gedaan terwijl ik aan antibiotica was niks geks gebeurd dus moet kunnen.

davidufff

Newbie
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de antibiotica geen effect heeft gehad op een LSD trip. Of er ook daadwerkelijk risico's aan verbonden zijn kan ik echter niet zeggen. Neem er dan niet teveel alcohol bij zou ik zeggen. GL

xcrement

Belezen gebruiker
ook al verschillende keren gehad in combinatie met antibiotica, denk echt niet dat het kwaad kan

azgaza

Badass junkie
De lsd zal vast nog wel werken; waar je je zorgen over zou moeten maken is of het invloed zal hebben op de antibiotica, en omdat LSD maar zo weinig stof is die afgebroken wordt zou je kunnen stellen dat het geen erge aanslag is op je organen dus dat de kans groot is dat je antibiotica nog prima werkt.

Maar ik ben geen arts, en ik heb dit ook niet gestudeerd; dus ik weet het ook niet zeker, ik denk dat als je echt geen risico wil lopen je beter even kan wachten of het aan je huisarts vragen, die mensen hebben zwijgplicht dus volgensmij maakt dat dan niet uit dat het over lsd gaat?

Bal0n

Badass junkie
azgaza zei:
De lsd zal vast nog wel werken; waar je je zorgen over zou moeten maken is of het invloed zal hebben op de antibiotica, en omdat LSD maar zo weinig stof is die afgebroken wordt zou je kunnen stellen dat het geen erge aanslag is op je organen dus dat de kans groot is dat je antibiotica nog prima werkt.

Maar ik ben geen arts, en ik heb dit ook niet gestudeerd; dus ik weet het ook niet zeker, ik denk dat als je echt geen risico wil lopen je beter even kan wachten of het aan je huisarts vragen, die mensen hebben zwijgplicht dus volgensmij maakt dat dan niet uit dat het over lsd gaat?

Hmm.. beetje vreemde speculatie. Het is weinig stof, dus het doet weinig met je. Echter ben je van dat kleine beetje LSD wel 10 uur richting mars. Bovendien zijn er genoeg ergot derivaten die in dezelfde dose-range je lichaam het flink moeilijk maken.

Ik zou lekker even wachten, kan me ook niet voorstellen dath et lekker tript met het idee dat er een ongewenste bacterie in je zit :wink:

zommes

Badass junkie
^Ga ik ook in mee.

Het is over het algemeen wel gewenst in een gezonde toestand te gaan trippen. Je hebt die kuur niet voor niets.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
een antibiotica is tegen een ongewenste bacterie in het lichaam.

LSD zorgt ervoor dat je lichaam tijdelijk minder weerstand heeft, je kan snel verkouden worden enz. enz.

Ik zou het je afraden te trippen, maar zoals hierboven al vermeld zou het niet heel veel kwaad kunnen. Ligt grotendeels ook aan de weerstand van de persoon zelf denk ik

azgaza

Badass junkie
Bal0n zei:
azgaza zei:

Hmm.. beetje vreemde speculatie. Het is weinig stof, dus het doet weinig met je. Echter ben je van dat kleine beetje LSD wel 10 uur richting mars. Bovendien zijn er genoeg ergot derivaten die in dezelfde dose-range je lichaam het flink moeilijk maken.

Ik zou lekker even wachten, kan me ook niet voorstellen dath et lekker tript met het idee dat er een ongewenste bacterie in je zit :wink:

Ik bedoel niet dat het weinig met je doet, maar je zal weinig van de actieve stof in je bloed hebben zitten, en voor antibiotica goed werkende te hebben moet je een hele constante bloedspiegel hebben. Ik bedoel dus dat LSD dat waarschijnlijk weinig zal veranderen, juist omdat je er zo weinig van nodig hebt, en het zal de afbraak in je lever van andere stoffen (er vanuitgaand dat LSD in de lever wordt afgebroken net als de meeste stoffen) weinig belemmering geven.

Het gaat hier dus niet om het effect van het spul maar puur om hoe het afgebroken wordt en dat het waarschijnlijk weinig invloed op je bloed spiegel heeft. Zo vreemd vind ik mijn stelling hierbij dus niet.

Bal0n

Badass junkie
Ja, er is in principe ook niks mee met het feit dat je het linkt aan metabolisme en bloedsuikerspiegel, dat is zelfs de juiste benadering.

Ik spring alleen even in op het feit dat een lage dosis van iets weinig te weeg zou brengen. 100 ug fentanyl is weinig, maar dodelijk. Enkele ug botuline is ook weinig, maar ook dodelijk.

Door te zeggen dat er maar weinig LSD in je systeem zit, omdat er weinig van nodig is, is geen reden om te zeggen dat het ongevaarlijk is icm andere stoffen.

Bovenaan