Angstaanvallen

Freezing

Bewuste gebruiker
Heb je wel eens angstaanvallen gehad van wiet?

Ik heb 1x gehad nu, wel niet super erg.

vorige week waren we in het veld aant smoken om 12 uur savonds, het was dus al donker en een vriend van me begon steeds zenuwachtiger te worden en toen begon het te waaien en werd ik zelf ook steeds banger en toen zijn we als gekken weggerend. =P

MethodZen

Experimenterende gebruiker
paranoia gek! bang zijn voor niets en helemaal overtuigd zijn dat er wel wat is. Redelijk normaal met dikke thc joints enzo, hierover hebben ze het dus ook de hele tijd in de media met die shizo's e.d.

Osi`

Bewuste gebruiker
Haha, kmoe erom lachen :')
Neen, nog niet meegemaakt dak angstaanvallen heb gehad ofzo dak dingen zou doen ofzo.

Ik zorg ervoor dat ik altijd lekker chill

Freezing

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Haha, kmoe erom lachen :')
Neen, nog niet meegemaakt dak angstaanvallen heb gehad ofzo dak dingen zou doen ofzo.

Ik zorg ervoor dat ik altijd lekker chill

Ja dat probeerde ik ook maar die gast bleef maar bibberen etc dan word je vanzelf ook wel gek ervan

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
paranoia is in mij ogen, een bangeschijterd, je bent gewoon bezig jezelf bang (gek) te maken. Zoiets zit allemaal tussen je oren :rolleyes:

caatje

Badass junkie
Het zit tussen de oren maar je hebt er niet altijd vat op. Als ik een joint rook zonder andere drugs dan ben ik vaak een echte doom-denker (meestal als ik alleen ben of in bed lig). Alles is kut, ik haal oude koeien uit de sloot en ga daar over liggen malen. Dan kun je wel zeggen; denk aan iets vrolijks, iets leuks maar dat gaat bij mij niet op.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
paranoia is in mij ogen, een bangeschijterd, je bent gewoon bezig jezelf bang (gek) te maken. Zoiets zit allemaal tussen je oren :rolleyes:

nou het is niet altijd zo als ik paranoia ben weet ik gewoon dat het allemaal tussen me oren zit en probeer ik gewoon te genieten

gewoon wanneer angstaanvallen komen moet je gewoon niet proberen het weg te denken maar proberen ervan te genieten gewoon weten dat het eigenlijk niets is

wiet busje

Belezen gebruiker
ik heb alleen angst gevoelens van (sterke) space-cake gehad.
zag dan in schaduwen ogen en mensen ensow.

met wiet roken zelf heb ik dat nooit. maar ik preferer oiok zeker het roken boven het eten, veel vrolijker actiever en leuker :)

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
para worden is bij mij meestal dingen horen die er niet zijn.
bv. mijn gsm horen op een doffe manier en vooral: histerische misvormde gameboygeluiden. scary, hou ik mn oren dicht dan hoor ik het ng gedempt..

MetaalKonijn

Badass junkie
Me~plantu~isme~moat zei:
histerische misvormde gameboygeluiden.

Haha, dúde.

Ik hoor zelf af en toe heel zacht muziek, en ook nummers die ik herken, terwijl er helemaal geen muziek afgespeeld wordt. Dan besef je dat je jezelf loopt te fokken, insane zooi :mrgreen:

Freezing

Bewuste gebruiker
Gisteravond waren we bij een vriend thuis, hij was alleen, dus wiet gerookt etc. maar 1 jonge wat erbij was mag van de ouders van die jonge wat alleen thuis was neit omgaan met die jongen. dus die was de hele tijd aant trippe en dacht dat hij allemaal dingen hoorde, word je vanzelf gek van. niemand durfde op een gegeven moment meer naar onder etc. vet irritant ( we waren op zolder nl. )

Acra

Newbie
toen ik nog niet zolang blowde kreeg ik ook regelmatig angstaanvallen.
meestal als ik de trap opliep , voelde ik alsof er iemand achter mij stond :/

of plots kippenvel krijgen en het gevoel dat er geesten rondom u zijn

maar voor de rest chille

magik

MetaalKonijn zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
histerische misvormde gameboygeluiden.

Haha, dúde.

Ik hoor zelf af en toe heel zacht muziek, en ook nummers die ik herken, terwijl er helemaal geen muziek afgespeeld wordt. Dan besef je dat je jezelf loopt te fokken, insane zooi :mrgreen:

Ik hoor ook vaak muziek als ik lig te blowen op mijn kamer, terwijl er helemaal geen muziek is. Raar, maar wel aangenaam.

azgaza

Badass junkie
Dat heb ik echt nog nooit gehad, paranoia/angst op wiet.
Sterker nog; als ik bang ben en ik rook een joint gaat het zelfs weg.

Imke

Badass junkie
Heb ik wel eens gehad ja.. echt een eng gevoel en helemaal in paniek raken enzo.. echt over vanalles zitten piekeren, misselijk worden en het heel warm krijgen enzo.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, ik heb soms ook wel is zo van die angstaanvallen, als ik school zit tijdens mijn stoney tijd, of als ik thuis en iedereen thuis is, maar voor de rest niet echt :P .

Maar het fenomeen muziek horen terwijl er helemaal geen muziek is ken ik maar al te goed :beer:

shihuandgi

Belezen gebruiker
vandaag naar maastricht afgereisd, kameraad van me was onder invloed van paddo's en ik had een puur jointje gedraaid, en gerookt,

en het was dan nog eens carnaval, al die gekke mensen al in hun kleurrijke kleding(lijkt me wel tof voor mijn kameraad zijn trip, wat ie eigenlijk niet had, want hij had twee porties binne :openmouth: en voelde niets buite beetje felle kleuren, op hawaiiaanse paddo's)

en ineens kreeg ik het....

er achtervolgen mij flikken, ik kei angstig gereageerd, men kameraad kreeg al schrik van mijn houding, en ik wilde wegrennen,

en al eerder 2 levenloze junkies gezien ( je kon gwn in zijn ogen kijken en niets voelen, geen liefde, geen verdriet geen haat, leeg, zijn ogen waren helemaal leeg, levenloos) en ik zweerde als ik later als zo'n junkie zou rondlopen datk liever dood zou zijn, achja...da's andere zaak

maar het was eng om ineens te denken dat ze u achtervolgen :flushed:

Freezing

Bewuste gebruiker
ach met carnaval in maastricht heeft geen juut gezeikt op ons dat we aant blowen waren in het openbaar..

st an

Bewuste gebruiker
had ik vroeger wel eens, dat ik dacht dat er iemand achter me stond, of dat er in hoekjes en achter deuren mensen me opwachtte. En hoe meer je je best doet het gevoel te verdringen en te rationaliseren, hoe erger het wordt. Het gaat wel over als je in gezelschap van mensen bent.

Het heeft z'n charmes wel moet ik toegeven. ^_^

Albino

Bewuste gebruiker
Ik word soms paranoia als ik veel geblowd heb. Maar dat is maar even en dan is het weer weg, niet echt angstaanvallen.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Lang geleden heb ik nog een periode gehad dat ik 'gek' werd van wiet. Echt angstig, paniekerig, willen vluchten, etc. Was wel de periode na m'n LSD bad trip. 'k Heb het echt moeten overwinnen. Beginnen met een paar trekjes. Dikwijls nog slecht gegaan maar 'k ben blijven roken omdat ik wist dat het allemaal in je hoofd zit. En ik wou weer relax zijn van wiet zoals ervoor. Nu heb ik er nooit geen last meer van.

Taste

Is soms wel normaal denkik angstaanvallen. Vooral als je niet zo gewoon bent van te smoren.

Ik zat vroeger eens te smoren met mn maten in een oude schuur. Er stonden een paar muren en 1 trap. Ik zat boven op die trap en ineens liep ik er snel af omdak ik d8,bang was dat hij ging inzakken :P

vlaemink

Belezen gebruiker
Ook ooit is voorgehad, wel al 2 jaar terug.

Het is eig wel grappig, we speelden stoned een stom spelletje vn 'om het langste zwijgen', uiteraard mislukte dit compleet en iedereen barste altijd in lachen uit. Dan ging ik iets verder pissen en op een bepaald moment hoorde ik dus echt niemand meer van mijn vrienden.
Ik dacht dat ze werden aangesproken door agenten en begon het op een lopen te zetten. Maar echt te lopen gelijk een gek om maar 'niet gepakt te worden'.

Uiteindelijk zette ik mij ergens neer op een terras van aan cafe en kwamen mijn vrienden mij tegemoet, blijkbaar lukte het 'omter langst stil zijn spelletje' voor één keer goed.

Ik was dus echt paranoia.
Wel nooit meer daarna meegemaakt, maar is we lerg grappig vind ik :)

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Heb het behoorlijk ernstig gehad een aantal keren. Tot achtervolgingswanen aan toe.

Reden dat ik gestopt ben met blowen en leukere drugs ontdekt heb.

jasper

Wijs gebruiker
ik wordt tegenwoordig altijd para als ik alleen blow
echt raar, begin ik gefluister in de gang te horen, schimmen buiten te zien

heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
en nog eens een keertje dat ik mensen hoorden die er niet waren

L

Lid 3601

Gast
Ik word er ook best paranoïde van als ik het alleen doe. Tijdens de zomer, toen ik alleen thuis was, smoorde ik altijd op mijn dak en elke avond weer was ik ervan overtuigd dat er inbrekers in de tuin zaten.

Jadi

Bewuste gebruiker
barry zei:

heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
Een goed moment om even te kappen met blowen als je het mij vraagt :wink:
Ik zou het wel weten als ik er stemmen van zou horen en schimmen van zou zien :P
Hoop niet voor je dat je (onbewust) een beetje aangelegd bent voor schizofrenie.

Osi`

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
barry zei:

Een goed moment om even te kappen met blowen als je het mij vraagt :wink:
Ik zou het wel weten als ik er stemmen van zou horen en schimmen van zou zien :P
Hoop niet voor je dat je (onbewust) een beetje aangelegd bent voor schizofrenie.
Manee, zal wel niet, ik hoor ook af en toe stemmen die er niet zijn, maar meestal zijn dat geluiden die zo op stemmen lijken.
Maarals ik alleen blow, wordek paranoide als er ietsbegin te kriebele, gaik denken dat er spinnen rond m'n kamer zijn. Voor de rest word ikook paranoide buiten (alleen of met kameraden) voor flikken, en nog harder als ik op straat gewoon zit te wandelen, in herk de stad toch, daar verdacht ik elk voertuig van dat het burger flikken zijn. in die zijn er veel in herk de stad :(

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Helemaal mee eens. Ik word, net zoals iemand hiervoor zei, altijd een echte doom-denker als ik alleen blow. Terwijl ik van te voren bijna altijd vrolijk ben :confused:

Bovenaan