anders roken

monkeyman

Experimenterende gebruiker
nadat ik had nagedacht:
word er meer thc opgenomen als je rookt via je neus?(joint in je neus stoppen 1e gat dichthouden en trekken)
want in je neus zijn die bloedvaatjes toch heel dicht bij het vel?dus zou het dan meer worden opgenomen?

Ghettoboy

Ik denk het niet. komt ook in de longen en ik denk dat het daar gewoon opgenomen word. Maar dat neemt niet weg dat je er een beste lach kick van kan krijgen :grin:

Ghettoboy

Nee dat denk ik ook niet. Maar als ik kneter stowd ben. En je wil mijn een goeie lag kick geven moet je dat zeker doen!! Komt er dus op neer dat je er niet stonder van word maar een lag kick kan hij je zeker wel geven. :stoned: :tearsofjoy:

monkeyman

brand beetje in je neus,
en de andere vind het niet zo lekkor als ik hem in me neus douw=s
maar weet niemand wetenschappelijk iets van dat dat beter werkt?

Spatzi

Belezen gebruiker
Probeer eerst eens een goeie hijs door je mond te nemen en die bij het uitademen door je neus te laten gaan. Als ik dat doe, heb ik altijd het gevoel dat ik er stoneder van wordt, maar dat komt vooral omdat ik stoned ben als ik dat denk, haha. En m'n neus zit kort erna potdicht...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
In je mondslijmvlies zitten de bloedvaten nog dichter aan het oppervlakte van de huid en zitten ze nog dichter bij elkaar. Het is dan ook mogelijk stoned te worden door alleen de rook in je mond te houden.
Dit is echter totaal niet effectief...
Zo ook met inhaleren (of uitblazen) via je neus.. Hier ga je niet stoneder van worden.

Ook van lang inhouden, op je kop staan tijdens het hijsen, of mexicanen word je gewoon niet stoneder.

Paar tips hoe je dat wel doet:

1. Koop goede wiet/hasj..
2. Doe er wat meer in..
3. Deel met minder mensen.

Bovenaan