Anabool?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik las laatst hier dat GHB of GBL gebruikt word als anabool om te fitnessen, hier wil ik toch het fijne van weten eigenlijk.

Hoe werkt het precies, wanneer moet je het gebruiken/hoeveel enz.

bij voorbaat dank :P

Mindless1985

Badass junkie
Volgens mij gaat dat zo: Je neemt wat GHB (lage dosis) en je voelt je lekker, en dan als het uitwerkt komt de dopamine weer vrij waardoor je flink kan fitnessen.

matthijs

Badass junkie
Dacht dat het juist in de andere volgorde moest... fitnessen -> GHB. Dan wordt er sneller spiermassa aangemaakt. Dat gebeurt na het sporten.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Door ghb maak je meer groeihormoon aan in je slaap en herstelt je csn sneller. Het best is dat je een klein buisje neemt voor het slapen.
Echter is onlangs nog een onderzoek geweest dat zegt dat ghb ook cortisol aanmaakt, en cortisol is namelijk de grootste vijand van een bodybuilder. Cortisol is een stresshormoon dat weer catabool werkt op de spiermassa.

Dus wil je breed worden, denk maar niet dat het enkel lukt met ghb. En zeker niet met grote hoeveelheden, waardoor je cortisol zal aanmaken. Een half buisje voor het slapen kan nog wel anabool werken

^_^

Bewuste gebruiker
Overdreven om drugs te nemen daarvoor tenzij je het als proffesionele sport ziet

davie

Wijs gebruiker
GHB zorgt er ook voor dat het vocht vasthoudt. 70% van je lichaam is tenslotte vocht.

Het werkt zeker wel. Tenminste bij mij. Ik gebruik het niet met de bedoeling om wat breder te worden maar het gebeurt wel.

Het is namelijk wel zo dat je meer honger krijgt en voedsel is tenslotte erg belangrijk om breeder te worden. GHB is wel een spierverslaper zodat vertering van je voedsel wel iets langzamer gaat. Dus eet niet teveel tegelijk anders kan je lichaam het toch niet opnemen.

Het zet ook groeihormoon af, maar tevens cortisol wat het weer tegen gaat. Om ervoor te zorgen dat er voldoende groeihormoon wordt afgezet dien je volgens mij best wel wat te pakken.

Flugeltje

Wijs gebruiker
davie zei:
GHB zorgt er ook voor dat het vocht vasthoudt. 70% van je lichaam is tenslotte vocht.

Het werkt zeker wel. Tenminste bij mij. Ik gebruik het niet met de bedoeling om wat breder te worden maar het gebeurt wel.

Het is namelijk wel zo dat je meer honger krijgt en voedsel is tenslotte erg belangrijk om breeder te worden. GHB is wel een spierverslaper zodat vertering van je voedsel wel iets langzamer gaat. Dus eet niet teveel tegelijk anders kan je lichaam het toch niet opnemen.

Het zet ook groeihormoon af, maar tevens cortisol wat het weer tegen gaat. Om ervoor te zorgen dat er voldoende groeihormoon wordt afgezet dien je volgens mij best wel wat te pakken.

Een paar ml volstaat

davie

Wijs gebruiker
GHB kan afgifte van groeihormoon opvoeren - als er tenminste een flinke hoeveelheid GHB wordt ingenomen. Bij een hoge doses GHB is een snelle, acute slaap, die meer weg heeft van een coma, dan van gewone slaap het gevolg. Tijdens deze coma-achtige slaap wordt, gedurende enkele uren, meer groeihormoon afgegeven. Er wordt sowieso meer groeihormoon afgegeven tijdens je slaap, ongeacht of je nu wel of niet GHB gebruikt.

Er zijn mensen die bij de 'Groeihormoon-dosis' klaarwakker blijven. Ga er vooral niet mee experimenteren want er zijn mensen, die bij de 'Groeihormoon-dosis' in een diepe slaap wegzakken waaruit ze nooit meer wakker worden. Als je aanleg hebt om psychotisch te worden, is er een grote kans dat je door GHB een totale kortsluiting in je hersenen veroorzaakt, en je met een acute psychose moet worden opgenomen. Epileptici kunnen er een aanval van epilepsie door krijgen. Ook mensen met hart- en vaataandoeningen kunnen ernstig in de moeilijkheden komen, omdat GHB bij de één een extreem hoge, en bij de ander een extreem lage bloeddruk kan veroorzaken. GHB is, ook wat dat betreft, een zeer onvoorspelbare drug.

GHB bevordert niet alleen de afgifte van groeihormoon, maar bevordert eveneens de afgifte van cortisol. Cortisol kun je beschouwen als de tegenhanger van groeihormoon en testosteron: Groeihormoon en testosteron bouwen op, cortisol breekt af. Cortisol wordt ook wel het 'stresshormoon' genoemd. Het komt vrij, als je lichaam denkt dat het over zoveel mogelijk energie moet beschikken. Cortisol vernietigt je spierweefsels, zodat ze kunnen worden omgezet in energie. De sterke toename van de hoeveelheid cortisol in je lichaam tijdens het gebruik van GHB maakt het praktisch onmogelijk dat je groeit. Veel gebruikers vertellen, dat ze na een 'GHB-coma' barsten van de energie. Ze schrijven dat toe aan de afgifte van groeihormoon. In de sportschool trainen ze dan flink, maar al die energie komt echter uit afgebroken spierweefsels als gevolg van de toegenomen cortisol-afgifte tijdens de 'GHB-coma'.

Kortom: Je kunt beter een ouderwets uiltje knappen om de afgifte van groeihormoon te stimuleren.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
thanks voor de informatie allemaal :). Ik doe zelf nog niet aan fitness of bodybuilding, ben ook niet van plan GHB te gebruiken als anabool, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik het ergens gelezen had en het best interessant vond :wink:

Weet iemand nog bijvoorbeeld hoeveel ml zou volstaan? En iedere avond lijkt me eigenlijk wel slecht niet?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik ben een bodybuilder en het is gewoon een geliefde drugs omdat deze toch niet te schadelijk is voor de spieren. Als je speed neemt, of als je veel drinkt, dat gaat meer catabool werken. Ik heb het een tijdje elke dag gebruikt maar zeker niet in bodybuilding standpunt, gewoon omdat het een leuke drugs was en schijnt nog anabool te werken. Nu neem ik soms nog in het weekend ghb en merk geen verschil in mijn groei.
Conclusie: ghb nemen als anabool is niet aan te raden

'' Veel gebruikers vertellen, dat ze na een 'GHB-coma' barsten van de energie. Ze schrijven dat toe aan de afgifte van groeihormoon. '' >>>>>>>>>Het is cortisol

Bovenaan