anabolen??

rich28

Experimenterende gebruiker
tsja ik train ook veel, maar ik zie de functie van anabolen nooit zo in...
je bent na 6 weken duidelijk gespierder dan ervoor maar als je stopt is het zo weer weg en de kans dat je dan vet wordt is nogal groot....
je kan beter je geld stoppenn in creatine ,bcaa's en goed voedsel.... dan duurt de spieropbouw wel langer,maar het is wel natuurlijk emn het blijft zitten plus dat anabolen natuurlijk verneukt is voor je lichaam en geest
zeker als je dan nog drugs gaat gebruiken...., vind het een linke combi
gr.rich

Haze

Bewuste gebruiker
melissa zei:
Haze zei:
Knokken doe je toch op speed? Ik zie mezelf met me coke hoofd niemand slaan hoor

whoeha haze,daar kan ik me ook niks bij voorstellen :grin: :grin:
mischien doet t wat minder auw als je een potje nakke krijgt :wink:

Ja dat wel, heb mezelf wel eens met me neus tegen de muur geramd nadat ik een lijn sos had gepakt, ik voelde niks :grin:

Mac...

Badass junkie
Haha, nja dat heb je wel eens.
Maar denk wel dat je met anabolen een zwaardere hersenspinsel krijgt btw,
niet aan mij besteed iig
Alhoewel mijn figuur het mss wel zou kunnen gebruiken
mja eerst liever zelf gaan trainen :wink:

Mac...

Badass junkie
Ja das wel de meest bekende bijwerking,
vrienden van me gebruiken het ook wel eens, maar heb ze altijd gewaarschuwd dat als ze agressief worden dat ik ze alle anabole in één keer door de strot duw, nja heb er persoonlijk geen ervaring mee (agressieve anabolers), maar ken wel genoeg mensen die dat wel hebben en dat zijn meestal niet de meest prettige verhalen om te horen.

Op de afkick van de pep kun je trouwens ook wel behoorlijk geïrriteerd raken, maar denk dat dat ook al een beetje in moet zitten, wil dit zich echt doorzetten, maar weet dus niet hoe dat bij anabolen is.

Nick

Je kan beter aan de anabolen zitten dan andere drugs..
Bij annabolen krijg teminste iets nuttigs terug :wink:..
Zo zie ik het teminste :P

:stoned:

XerXoX

:sunglasses: tja iedereen doet met zijn lichaam wat hij wil he . Ik train al 4 jaar en vorig jaar heb ik besloten mijn 1ste kuur te doen . Dat was toen zoe goed meegevallen dat ik nu met mijn 2de bezig ben .

Voor mijn 1ste kuur waren mijn stats = 1,80 79 kg bf(bodyfat)=15
Als de kuur gedaan was . Waren mijn stats= 1, 80 87 kilo bf= 20

Nu ben ik juist aan een nieuw kuur begonnen . En die bestaat uit.

week 1 - 10 : 500mg sustanon
week 1 - 9 : 400 mg decadurabolin
week 8 - 10 : 100mg winstrol depot

Nakuur : WeeK 11 - 15 nakuur met nolva en pregny

Totale kostprijs voor deze kuur = 450 euro

Ik hoop hier mee naar 95 kilo te gaan en te houden . :grin:

Als je zelf traint en je hebt intresse voor as en kuurschema's en dergelijke is deze 1 van de betere site voor hulp

http://www.dutchbodybuilding.com/

Cheer -Xer-

Nick

XerXoX zei:
:sunglasses: tja iedereen doet met zijn lichaam wat hij wil he . Ik train al 4 jaar en vorig jaar heb ik besloten mijn 1ste kuur te doen . Dat was toen zoe goed meegevallen dat ik nu met mijn 2de bezig ben .

Als je zelf traint en je hebt intresse voor as en kuurschema's en dergelijke is deze 1 van de betere site voor hulp

Cheer -Xer-

Ik train nu 2 en een half jaar, zat laatst ook te denken om te gaan kuuren
maar ik denk dat het beter is om nog ff natuurlijk door te gaan opbouwen.

19 jaar
1,85
92 kg
bf 17

XerXoX

Nick zei:
XerXoX zei:

Cheer -Xer-

Ik train nu 2 en een half jaar, zat laatst ook te denken om te gaan kuuren
maar ik denk dat het beter is om nog ff natuurlijk door te gaan opbouwen.

19 jaar
1,85
92 kg
bf 17

Yup , je moet doen wat je zelf beste vind en voor je der aan begint . Goed informeren over de producten en voeding & dergelijke .

Deze site is daar perfect voor http://www.dutchbodybuilding.com/

fun

Bewuste gebruiker
je moet zoiezo eerst enkele jaren naturel trainen, ik zou minimaal 3 jaar goed en intensief trainen, voordat ik met anabolen zou beginnen.

Als het je niet snel genoeg gaat, een voedingsschema opstellen en/of natuurlijke supplementen nemen (eiwitten, koolhydraten) afhankelijk van wat je doel is (spieren, gewicht etc.)

Als je echt door wilt gaan in de bodybuilding, dan zijn anabolen een hele, hele goede hulp, op vrijwel iedereen heeft het de beoogde werking: binnen enkele weken enorm groeien.

MAAR: vergeet niet de vele nadelen die aan anabolen kleven, je spuit testosteron in (mannelijk hormoon) en hierdoor groei je harder.
Je ballen krimpen (dat van je lul zou ik niet weten, iedereen die het gebruikt zegt van niet) je word sneller kaal, sneller impotent, agressiever, depressiever, en op latere leeftijd zoals anderen al beschreven heeft het de nodige gevolgen.
Ga je te ver met anabolen dan kun je zelfs borstvorming krijgen, een veel gehoord probleem in de bodybuilderswereld.

Ik train naturel en let nog niet eens zo op mijn voeding, eet er nu wel shakes bij. (natuurlijk)
Ik heb ook wel eens over een kuurtje gedacht maar toen ik me erin verdiepte haakte ik af.
Er is afgelopen maand een nieuw product op de markt gekomen, dat beweert als natuurlijk product het dichts in de buurt te komen van de anabolen-werking alleen dan zonder de vele nadelige effecten.

Het verschil zou hem zitten in dat de anabolen mannelijk hormoon zijn, en bij inspuit je lichaam de productie dus gaat minderen.
Bij het natuurlijke nieuwe goedje zou de aanmaak van je mannelijk hormoon in het lichaam gestimuleerd worden en dus wordt de productie niet stopgezet (waar veel van de negatieve bijwerkingen naderhand aan te danken zijn)
Of het echt werkt weet ik niet, vele nieuwe producten komen en gaan ook weer dus roepen ze het hardst hoe goed ze zijn om een blijvende plaats op de markt te kunnen winnen.
Een vriend van me gebruikt de natuurlijke versie, als het werkt of juist niet zal ik het posten.

XerXoX

:sunglasses: Van die bijwerkingen wordt ook veel overderven hoor .
Ik heb nooit last van gehad , alleen dat je er enorm geil van word , wat mijn vriendin natuurlijk niet zo erg vind :P ..

ik ga AS niet goed praten , Maar de kracht die je bij krijgt voel je direct als je gaat trainen .Gevolg je traint langer , en je kan meer gewicht nemen ect

Van agressie en de rest nooit veel van gemerkt ( hangt af van persoon tot persoon )
Gewoon zien dat je na je kuur een nakuur gebruikt voor het herstellen van je lichaam. En langs je huisarts gaan voor bloedcontroles .
en max 1 volledige kuur per jaar (is mijn mening , ge hebt er die meer zette per jaar ook natuurlijk )

Als deze kuur waar k nu met bezig ben gedaan is stop k zeker een volledig jaar en gewoon blijven trainen zoals daarvoor en je zult niet te veel gewicht verliezen .
Ik hoop tege de zomer 95 kg en een bf van 18 te hebben ..
Lets hope it ...Dus trainen en nog is trainen . I love it :wink:

Bovenaan