langeman zei:De voorgaande twee berichten moet je niet lezen als je net een lekkere blow op heb. Kon gisteravond niet eens meer een bericht typen. Zelfs nu moet ik die kop niet zien anders lig ik weer dubbel.
Maar goed, anaal kan best lekker zijn als het goed gebeurd. Denk dat het veel te maken heeft met hoe je ernaar kijkt. Als je maar hard genoeg zegt dat het vies is dan is dat ook zo.
Mannen die zelf 'er niks in willen hebben', maar wel een vrouw anaal nemen vind ik hypocriet. Als het voor haar lekker kan zijn, waarom voor hem dan niet? Dat is voor mij de reden geweest om het te proberen. De gedachte dat een man het doet is dan toch weer een stapje tever, maar daaruit valt direct op te maken dat er inderdaad een psycholgisch aspect aan zit. Voor het lichamelijke genot zal het in principe weinig uitmaken.
Sterker nog, anale seks schijnt voor een man zelfs lekkerder te zijn dan voor een vrouw. Dit komt omdat bij een man de prostaat - ook wel de mannelijke g-spot genoemd - via de anus te stimuleren is! Vrouwen hebben ook een soort prostaat, maar die is nog altijd het beste gewoon via de vagina te bereiken.

Moet je nou niet ontzettend van jezelf kotsen? Ik mag toch hopen dat je vriend er snel achter komt en je keihard dumpt!