TrippyShit zei:Dude, je wilt toch ook helemaal niet dat je vriendin met haar vinger in je aars roert??
Aking zei:Jamaar jij bent een verhaal apart XD
3970 zei:TrippyShit zei:Dude, je wilt toch ook helemaal niet dat je vriendin met haar vinger in je aars roert??
Tuurlijk wel, liefst nog met meer dan één vinger ook![]()
3970 zei:TrippyShit zei:Dude, je wilt toch ook helemaal niet dat je vriendin met haar vinger in je aars roert??
Tuurlijk wel, liefst nog met meer dan één vinger ook![]()
Mindgamer zei:De eerste androgeen wezen die een vinger of iets anders in mijn reet steekt, kan een enorme harde klap in haar gezicht verwachten van mij. Iets in mijn reet steken, is gewoon niet cool en moet meteen worden afgestraft, want anders leren ze het nooit. Vrouwen zijn net kleine kinderen, alleen kunnen ze veel meer hebben(wat overigens sarcastisch bedoelt is)
)Hoeveel functies dat gat heeft kies je zelf...davie zei:Dat gat heeft maar 1 functie.

Het sleutel woord is ontspannen. Vaak helpt speed of poppers wel een handje. Anaalscenemeisjeedana zei:niemand mag dat bij mij doet pijn en t lukt nooit .. zelf niet met baby olie of glij midel en anderen troep .. en zoizo t anderen is tog nog strak genoeg denk ik
Drientje zei:Het sleutel woord is ontspannen. Vaak helpt speed of poppers wel een handje. Anaalscenemeisjeedana zei:niemand mag dat bij mij doet pijn en t lukt nooit .. zelf niet met baby olie of glij midel en anderen troep .. en zoizo t anderen is tog nog strak genoeg denk ik![]()
Niet elke keer maar bij harde seks wel maar ook niet altijdEllesdee zei:0mg
als je elke keer bloedt, dan doe je toch echt wat fout
Typisch een mannen antwoord. Zo denk jij duidelijk dus.Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
p.s dit geldt voor jou geval.
Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.

3970 zei:Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
Kijk, hier hebben we een helderziend iemand, Flaffie Ogelvie![]()
Drientje zei:@scenemeisjedana. Gebruik je wel genoeg glijmiddel?
Dat was toch ook mijn advies... Sommige vrouwen zijn erg nat van zichzelf, anderen hebben meer tijd nodig, het is geen schande als je wat meer opwarm tijd nodig hebt.Ivoos zei:Drientje zei:@scenemeisjedana. Gebruik je wel genoeg glijmiddel?
Als je 14 bent en je bloedt nog vaak heb je echt geen glijmiddel nodig, maar een vriend die zijn tijd neemt en er niet direct aan begint...
Damn is ze nog maar 14? Dan moet ze allesn og leren en moet het hele zooitje nog opgerekt worden. Rekt het niet dan scheurt het wel.Ivoos zei:Drientje zei:@scenemeisjedana. Gebruik je wel genoeg glijmiddel?
Als je 14 bent en je bloedt nog vaak heb je echt geen glijmiddel nodig, maar een vriend die zijn tijd neemt en er niet direct aan begint...
3970 zei:Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
En waar maak jij dat uit op? Omdat ze anale seks wil? Oh oh, dan trek ik ook de verkeerde mannen aan.Flaffie zei:3970 zei:Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
Ik denk niet dat dat meisje liefaardige jongens aantrekt.
alleen maar schorriemorrie wat er bij haar naar binnengaat :P
Ik zal er voortaan "ik denk" voorzetten om misverstanden te voorkomen.
Flaffie zei:maak ik zelf wel uit.
Flaffie zei:Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
loadrunner zei:Flaffie zei:maak ik zelf wel uit.
Volgens mij is dit de meest duidelijke reactie in dit topic.![]()
Dat riep ik ook altijd als ik iets deed wat mijn ouders afkeurden. Pubertijd, waar ben je gebleven?3970 zei:loadrunner zei:Flaffie zei:maak ik zelf wel uit.
Volgens mij is dit de meest duidelijke reactie in dit topic.![]()
En de meest kinderachtige....
Drientje zei:Dan nog hoef je geen oordeel over iemand uit te roepen
Het boeit die mannen echt niks of jij nou bloed of pijn hebt tijdens de sex, als zij maar klaarkomen.
Ik had een "MENING" over dat meisje...
Flaffie zei:Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen.