Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

4 fmp

Belezen gebruiker
Hehehe,

fijn dat er ook mensen zijn die wel schaamteloos durven te praten.
Me ex vriendin vondt het wel fijn om af en toe is hard anaal genomen te worden, dit echter alleen als ze gedronken had of leip was van de pep of coke of xtc :hearteyes: Sex op X is echt FIJN!!!

Ja das wel lekker, het voelt anders dan gewoon neuken en het idee dat je vriendin zich helemaal geeft is gewoon geil.

In een hele vage toestand is me prostaat laten melken, als dat op het juiste moment gebeurd is het wel lekker, je spuit dan 10 keer zo hard :grin:

Gemini

Badass junkie
No offence, maar dat lijkt me eigenlijk best naar. Dan 'neuk' je in principe je vriend, lijkt me een heel gek idee.

3970

Wijs gebruiker
Niet in principe, je neukt hem gewoon....en wat is daar mis mee, hij neukt jou toch ook? Of is dat iets anders? :rolleyes:

Gemini

Badass junkie
Ik ben misschien ouderwets of kortzichtig in dat opzicht, maar ik vind dat niet kloppen. Als ik ooit een vriend zou hebben die dat van mij zou vragen weet ik niet of ik dat wel kan. De rollen zijn omgedraaid, ik weet niet of ik me dan een vrouw zou voelen.

Verder alle respect voor mensen die dat wel doen, ik denk er ook absoluut niet slecht over, maar ik blijf het een naar idee vinden.

davie

Wijs gebruiker
Ik vind het ook best raar als je vriendin je van achter neemt. Maar goed ieder moet dat zelf weten. Ik ben tevreden met een de voorkant van de vrouw en er komt echt geen voorbinddildo bij mij erin. En een kerel al helemaal niet.

Gemini

Badass junkie
3970 zei:
Gemini zei:
Ik ben misschien ouderwets of kortzichtig in dat opzicht, maar ik vind dat niet kloppen.

Het ontbreekt je iig niet aan zelfkennis :wink:

Ieder mens denkt daar anders over en als jij mij afrekent op het feit dat ik ergens anders over denk dan jij vind ik jou ook kortzichtig.

3970

Wijs gebruiker
Gemini zei:
3970 zei:
Gemini zei:
Ik ben misschien ouderwets of kortzichtig in dat opzicht, maar ik vind dat niet kloppen.

Het ontbreekt je iig niet aan zelfkennis :wink:

Ieder mens denkt daar anders over en als jij mij afrekent op het feit dat ik ergens anders over denk dan jij vind ik jou ook kortzichtig.

Ho ho, het waren jouw woorden, weet je nog? Non offence! :grin: Ik reken je iig nergens op af....

lullo

Experimenterende gebruiker
Bijna altijd wanneer ik sex heb met mijn vriendin hebben we ook anale sex...
Van tevoren ff lekker douchen en spoelen dan is het allemaal schoon en kunnen we los!
Mijn vriendin vindt het ook heerlijk wanneer ik in haar klaarkom en ik vind het lekker wanneer zij een vibo in haar kutje doet, dan voel ik dat ding ook trillen.
Zij moet overigens altijd wel ff aan een poppertje snuiven als ik binnen wil dringen anders lukt het haar niet om voldoende te ontspannen.
En.... Het is nog veel geiler met een XTCtje of een beetje sos, dan zijn alle remmingen helemaal weg en likken we elkaar daar ook volop.

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb het twee keer gedaan. Ik vond het best wel goed, goed strak. Zij vond het echter de eerste keer pijnlijk en de tweede keer liep er een traan uit haar oog, toen heb ik gezegd: als het pijn doet stoppen we ermee, en sindsdien heb ik het niet meer gedaan. Lief he? :grin:

Drientje

DF-koning
buzzrider zei:
Ik heb het twee keer gedaan. Ik vond het best wel goed, goed strak. Zij vond het echter de eerste keer pijnlijk en de tweede keer liep er een traan uit haar oog, toen heb ik gezegd: als het pijn doet stoppen we ermee, en sindsdien heb ik het niet meer gedaan. Lief he? :grin:
De eerste twee stoten doen meestal ook een beetje zeer maar daar heb ik het graag voor over. En poppers en speed helpen je ook om te ontspannen.

tomz0r

Badass junkie
Mag ik trouwens aan de anaalliefhebbers vragen wat er zo geil is aan een kont?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik daar van kan genieten.

buzzrider

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Dat kan je niet uitleggen, het is gewoon.... tjaaah.... een vrouwenkont :hearteyes:

Ergens in het onbewuste heeft het misschien iets met dominantie te maken?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Helemaal mee eens Buzzrider,
Al ontkennen mensen het het is toch een vorm van SM met een machtsverhouding. En wat er geil aan een kont is? Nou het is een mooi gat :P

PS: Heel lief buzzrider

psysurfer

Belezen gebruiker
hoe dichter bij de nul hoe strakker rond de lul :grin:
ik ben voor anale sex
mannen hebben er alleen maar voordeel bij dus zet die schaamte opzij en ontvang een paar vingers, geil en dolblij :)

buzzrider

Wijs gebruiker
psysurfer zei:
hoe dichter bij de nul hoe strakker rond de lul :grin:
ik ben voor anale sex
mannen hebben er alleen maar voordeel bij dus zet die schaamte opzij en ontvang een paar vingers, geil en dolblij :)
En we hebben alweer een poëet in ons midden :grin:

Drientje

DF-koning
Wromtraxe zei:
Nemen jullie t meisie welles anaal?
Nee het meisje niet, wel het mannetje

Dit ding is echt geniaal, en het mooiste is nog dat hij er mee aan kwam. :hearteyes:

Mindgamer

Badass junkie
De eerste androgeen wezen die een vinger of iets anders in mijn reet steekt, kan een enorme harde klap in haar gezicht verwachten van mij. Iets in mijn reet steken, is gewoon niet cool en moet meteen worden afgestraft, want anders leren ze het nooit. Vrouwen zijn net kleine kinderen, alleen kunnen ze veel meer hebben :grin: (wat overigens sarcastisch bedoelt is)

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:

Dit ding is echt geniaal, en het mooiste is nog dat hij er mee aan kwam. :hearteyes:

Werkt dat echt Drientje? Het lijkt mij dus voor de vrouw absoluut niet tof zitten....maar een voorbind is ook vaak niet echt handig, zit meestal te los...

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Drientje zei:

Werkt dat echt Drientje? Het lijkt mij dus voor de vrouw absoluut niet tof zitten....maar een voorbind is ook vaak niet echt handig, zit meestal te los...
Ik moest een beetje wennen en je moet ook heel hard je bekkenbodem spieren aanspannen maar ik vond de ervaring en zijn reactie waarschijnlijk het leukste van allemaal.... Ja dat ga ik nog een keertje overdoen, een aanrader. :hearteyes:

Oh en het was een iets ander model dan op het plaatje, ik zal eens vragen hoe zijn apparaat heet en waar hij het gekocht heeft.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb altijdde gedachte, dat er veel meer uit gaat komen, dan dat je er in stopt, En dat heb ik liever niet in bed liggen... :beer:

Drientje

DF-koning
loadrunner zei:
Ik heb altijdde gedachte, dat er veel meer uit gaat komen, dan dat je er in stopt, En dat heb ik liever niet in bed liggen... :beer:
Jij weet toch zoveel over klisma's? Wat is er intiemer dan je vriendinnetje een klisma geven en daarna los te gaan?

tomz0r

Badass junkie
loadrunner zei:

Bah, nu heb je het laatste kleine beetje gevoel wat ik nog bij anaal zou kunnen hebben definitief weggehaald. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan