Amvitamientjes

ctrl _ HALT _ delete

Experimenterende gebruiker
Als mens zijn wij vatbaar voor een cyclus waarin we hunkeren naar wat we niet hebben, dat verkrijgen, verbruiken en er daarna des te meer naar hunkeren. Deze cyclus ligt ten grondslag aan elke verslaving, of het nu een verslaving aan roken, gamen, seks of .... drugs... is.

Het is iets wat vaak ernstig ten koste gaat van wat we wel hebben, en waarbij we ook nog eens onze rust en tevredenheid, onze veiligheid en zelfs ons leven op het spel zetten. We onderschatten allen de ernst van het gevaar die schuilgaat in een verslaving. Als verslaafde krijg je te maken met het gevaar van je levenszonde. Al blijkt gehele uitsluiting soms nog veraf, je kunt toch wat liever zijn voor je lichaam. Het bijgevoegd bestand is een gouden gids van restitutie; de schadevergoeding.

1.jpg 2.jpg 2a.jpg 3.jpg 3a.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg

Hopelijk hebben jullie er wat aan :)

Laatst bewerkt:

ctrl _ HALT _ delete

Het staat vol met spelfouten dus hoe moet ik dit ooit gaan geloven?
Is dat zo? Kan best zijn. Maar waarheidsgetrouw is het wel. Dit was een wetenschappelijk onderzoek waarbij ik met glans mijn studies afrondde. De bedoeling van deze info was eigenlijk eerder om de gevolgen van een verslaving van een effectieve tegemoetkoming te voorzien. Niet om het groot dictee te evenaren.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Is dat zo? Kan best zijn. Maar waarheidsgetrouw is het wel. Dit was een wetenschappelijk onderzoek waarbij ik met glans mijn studies afrondde. De bedoeling van deze info was eigenlijk eerder om de gevolgen van een verslaving van een effectieve tegemoetkoming te voorzien. Niet om het groot dictee te evenaren.

Misschien kan je volgende keer een studie doen over pesticiden, antibiotica, microplastics etc. die in ons lichaam terechtkomen door de voedselketen. Wie weet wat al die rotzooi die we elke dag naar binnen werken gaat doen op lange termijn, zo'n studie is veel interessanter. Dat drugs slecht zijn wordt in ons gezicht aangesmeerd, maar over de smerige troep die in ons voedsel zit hoor je bijna nooit iets.

ctrl _ HALT _ delete

Misschien kan je volgende keer een studie doen over pesticiden, antibiotica, microplastics etc. die in ons lichaam terechtkomen door de voedselketen. Wie weet wat al die rotzooi die we elke dag naar binnen werken gaat doen op lange termijn, zo'n studie is veel interessanter. Dat drugs slecht zijn wordt in ons gezicht aangesmeerd, maar over de smerige troep die in ons voedsel zit hoor je bijna nooit iets.
Daar heb je zeker gelijk in. Dat ga ik niet betwisten. Maar op dit forum leek mij dit meer van toepassing.

Bovenaan