Amfetamines en lsd

inner_search

Badass junkie
Iemand ervaring met eerst amfetamines (Dex pharm grade) en een paar uur erachter lsd ?

pro’s , con’s
persoonlijke ervaring.
Alles mag gedeeld worden aub , ook negatieve comments:wink:(ook privé als je niet publiekelijk wil.)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Geen ervaring met die combi maar als ik logisch nadenk zal de amfetamine de werking van lsd verzwakken. Net zoals je xtc na speed wil doen, dan werkt xtc ook minder. Ik denk zonde van je lsd.

inner_search

Badass junkie
Geen ervaring met die combi maar als ik logisch nadenk zal de amfetamine de werking van lsd verzwakken. Net zoals je xtc na speed wil doen, dan werkt xtc ook minder. Ik denk zo de van je lsd.
Ja heb er ook geen ervaring mee met de combi , daarom de vraag.
Ook geen ervaring met md en speed ofzo..
Weet ook niet juist op welke receptoren lsd het meeste invloed hebben , dopa , endo , sero (of alle 3)

het zal toch gewoon een bescheiden dosis lsd worden denk ik hoor.

klein tukkie doen en dan zelf effe wat search doen.
maar wil effe van andere leden die mss de combo al gedaan hebben horen wat ze ge zeggen hebben.

Edit.
Als ik vorige week geen x genomen had had ik 100% voor een candyflip gegaan , maar laat de seroslurpers een paar jaar weer voor wat het is

Rivalrie

Badass junkie
Ik had zelf het idee dat de dex de LSD versterkte. Normaliter neem ik 300ug, maar toen ik deze genomen had besloot ik 225ug te doen. Die 225ug voelde minstens net zo sterk als de 300... Misschien wel sterker....

Kan ook aan iets anders liggen overigens...

summernight

Experimenterende gebruiker
Absoluut geen ervaringsdeskundige maar wel experimentjes uitgevoerd. Laatste keer md lsd gehad vroeg in de morgen en paar uur daarna bescheiden speed bommetje. Ik vond deze combo hemels.

De combi vind ik wat meer euforisch/creatief/spacy/mindfucks/lekkere tintelingen tov alleen speed.

Pin me hier niet op vast of het de juiste manier is of wat het met je brein/hormonen doet maar dat is mijn ervaring 😉

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ik had zelf het idee dat de dex de LSD versterkte. Normaliter neem ik 300ug, maar toen ik deze genomen had besloot ik 225ug te doen. Die 225ug voelde minstens net zo sterk als de 300... Misschien wel sterker....

Kan ook aan iets anders liggen overigens...
Dan heb je het over en therapeutische dosis of over een recreatieve (40/50mg) dosis Dex ?
ik neem zowieso maar 100ug als ik het zou nemen.

Rivalrie

Badass junkie
Met elke dag dex (2.5-10mg) deed MDMA niet echt veel meer bij mij.

LSD werkte echter wel, maar ik weet inderdaad niet hoe dit zal zijn met een grote dosis speed.
Hmm ik merkte de laatste keer ook weinig van MDMA. Zou dex de boosdoener zijn dan? Ik kan mij niet herinneren ergens gelezen te hebben dat dex een dergelijke invloed heeft.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Heb wel eens mijn microdose genomen op dagen waarop ik speed op heb. Dit zorgde bij mij voor angstige gevoelens en een enorm aanwezige hartslag in me lichaam..

Bovenaan