Amfetamine bewaren...

ho4x

Newbie
Hallo,

Ik heb rondgezocht op het forum maar kon helaas niks vinden. Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, PB me en ik zal deze topic verwijderen.

Ik zou graag informatie willen hebben hoe ik het best mijn pep kan bewaren... Ik hoor verschillende manieren maar weet nou niet wat de beste manier is. In de vriezer? Koelkast? of gewoon in de kamer op kamertemperatuur?

Want ik hoorde zodra ik het niet koel bewaar. kan de kwaliteit achteruit gaan en de werking dus minder worden. Waar ik natuurlijk niet op zit te wachten :P Omdat het zal vervloeien ofzo?

Gegroet,

ho4x

Newbie
Gevonden.

Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening :wink:

Greets,

SperSIZEboon

Badass junkie
ho4x zei:
Gevonden.

Maar toch wel jammer dat sommige mensen bijdehand willen zijn en niet eventjes iemand op weg willen helpen. Het is toch volgens mij, een community board. Elkaar dingen vertellen en helpen, niet afkraken. Maar dat is mijn mening :wink:

Greets,

gewoon ff wat beter kijken is wel makkelijk...

als je hier wat langer zit wordt je vanzelf moe van dit soort topics

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ho4x zei:
Gevonden.

Greets,

je zoekt met je verstopte neus das wel duidellijk.
op een forum hoor je eerst zorgvuldig te zoeken !!!

als je dan betrapt wordt dat je een luie donder bent dan krijg je inderdaad een lawine opmerkingen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=13 ... =strijkzak

ho4x

Newbie
Dat weet ik, host zelf ook enkele forums. Maar via de huidige zoekfunctie werd ik niet zelf snel wijzer ervan. De reden waarom is me nu duidelijk, zocht via mn iphone Safari browser met aangepaste functies. Kwam er pas achter toen ik eventjes keek via mijn eigen pc. Excuses.

Gegroet,

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het handboek is bij deze aangepast zodat iedereen daarin kan lezen hoe je je pep moet bewaren....

Koop online een strijkzak, knip deze op maat en strijk deze goed dicht, zuig hem eventueel goed vacuum.
De pep is nu onbeperkt houdbaar en geurvrij te vervoeren. Stop de zak in een koele plek of vriezer.
Er is geen betere manier !! Pep die uitdroogt verliest ook wat power.

succes

Bovenaan