Allergie

someone_nl

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik doe sinds een paar maanden pas aan speed maar heb al redelijk wat ervaring met blowen en XTC.

Nu is het zo dat sinds ik aan de speed ben ik erge vervelling heb aan mijn handen (zo maar in eens, nooit eerder gehad).
Ik was een paar weken gestopt en toen verdween het weer maar toen ik weer na een paar weken gestopt te zijn geweest weer speed ging snuiven was het weer terug.
Het lijkt op sorejasses (of hoe je dat ook schrijft).
Onder mijn rechtse neusgat (ik snoof altijd met links, slechts 1 keer met rechts wat een bloedneus opleverde) begint het ondertussen ook al te vervellen.

Inmiddels heb ik al bijna 2 weken geen speed meer gesnoven en al 6 weken geen coke.

Nu vraag ik me af, kan het een allergische reactie zijn van speed?

Mac...

Badass junkie
is moeilijk te zeggen natuurlijk, wat is vervellen. Sowieso ik denk eerder dat je allergisch zult zijn voor wat anders dan voor drugs. Het is wel vreemd, maar je komt er toch niet achter, omdat ze bij een allergie test echt geen amf insluiten. Dus tja. Succes ermee iig.

het ou ook aan het snijmiddel kunnen liggen, probeer eens een andere dealer die misschien een ander snijmiddel door zijn speed heeft.

Derq

Experimenterende gebruiker
dit weekend

ja ik heb dit weekend ook een gram opgesnoven en zie vanochtend dat mijn linker hand ook abnormaal begint te vervellen, heb ook een halve blauwe mitsu genomen erbij. dit is echt niet normaal help plz!

Mac...

Badass junkie
Het vervellen kan ook komen door simpelweg uitdroging. Probeer hand-creme of andere vettige zooi. Dit zal de huid kalmeren en herstellen

Derq

mja het is nu al weg, en inderdaad ik was wel vies droog, had helemaal geen spuug meer enz lol

roaren*

Bewuste gebruiker
ja had onlangs denkek ook last van uitdroging, kzat zo in een discotheek , en plots deden men ogen raar, kdraag dus lenzen, en ze deden beetje pijn, en khad egt niets van spuug in men mond, ben dan een cola gaan drinken en het ging al wat beter, nuja kan ook door de rook zijn ofzo, mar khad wel et gevoel dat ek een beetje aan het uitdrogen was

Mac...

Badass junkie
Logisch, je droogt ook wel degelijk uit van pep en schijven. Is niet voor niets de voornaamste doodsoorzaak, samen met overhitting, maar deze staan in het verlengde van elkaar.

jacey

kate_cocaine zei:
het ou ook aan het snijmiddel kunnen liggen, probeer eens een andere dealer die misschien een ander snijmiddel door zijn speed heeft.

Snijmiddel? Voor de speed? Speed is toch een en al troep? Het is zoveel troep bij elkaar dat hij er nooit achter gaat kunnen komen waar hij precies allergisch voor is!

roaren*

Bewuste gebruiker
jacey zei:
kate_cocaine zei:

Snijmiddel? Voor de speed? Speed is toch een en al troep? Het is zoveel troep bij elkaar dat hij er nooit achter gaat kunnen komen waar hij precies allergisch voor is!

jammer genoeg heb je gelijk :(

Bovenaan