Alice + booze

teebo

Bewuste gebruiker
hoeveelheid lsd: heb de vorige keer twee halfjes genomen en ik heb hier ergens gelezen dat deze manier minder effect geeft dan je trip ineens te smikkelen. heb vorige keer dan ook alleen maar wat patroontjes gezien.
En man man wat lees ik hier nog allemaal; zuipen + alice blijkt leuk te zijn. meer 'je m'en fou', en dat lijkt wel aanlokkelijk.

dus na de exaams wil ik veel alice en zuipen...
ahja, "véél"... Beginnen met één da vinci en dan zien we wel.

en dan nog een laatste vraag, gaat je trip van marie-consumptie niet meer de paranoia-kant op?

do! or don't?
ervaring, oude rotten??

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :( :) :) :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
alcohol & lsd is echt gemaakt voor elkaar, het geef een fijne losse feel aan de trip, ik raad het je aan, en een da vinci zal wel goed zijn, ze zijn normaal niet al te sterk van wat ik gehoord heb ik heb zelf alleen maar shiva's die normaal wel een stukje sterker zijn dan da vinci's, en voor lsd en weed bij elkaar gemixt weet ik het niet zeker, veel mensen die ik ken worden wel een beetje para ervan, waarschijnlijk omdat het het dopamine gehalte verhoogd en dat heeft nogal de neiging om u paranoia te kunnen maken

Jeller

Badass junkie
idd ga volledig akkoord met hem..
hasj en weed bij lsd zorgt eerder voor verwarring dan paranoia denk ik, maar mss ook wel..

slunse

Bewuste gebruiker
shit is ietsje zachter voor in een trip vind ik persoonlijk. maar thc zorgt zoiezo wel voor een stukje introversie en/of paranoia. die paranoia hangt af of je zo ook wordt als je blowt zonder trip

teebo

Bewuste gebruiker
zozo, dan zal ik een flesje vanillejenever kraken denk ik.
bestaat het risico dat je rapp(per) teveel hebt of maakt dit niet veel uit?

en dan hou ik de jointjes voor na de trip want terug naar de realiteit gaan is echt kut...
zoooooooo zalig een jointje na je trip

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
teebo zei:

en dan hou ik de jointjes voor na de trip want terug naar de realiteit gaan is echt kut...

meestal als je tegen het einde van de trip nog een jointje rookt dan verlengt dat het effect een beetje ( heb ik van horen zeggen he het kan nog altijd uitzondering zijn op de regel) maar het geeft in ieder geval wel iets extra's wat geen gevoel van weed is

Jeller

Badass junkie
teebo zei:

ja da wel nog :)
maar in principe kan je op lsd meer zuipen dan normaal omdat er niet echt zat van wordt, geen duizelingen enzo.. de alcohol uit zich op andere manieren :)

Shiroine

Newbie
Lsd samen met alcohol is vet als je midden in de trip zit maar als het is uitgewerkt en je zuipt je daarna plat geeft dit een kut gevoel. Ik deed een keer lsd op school en de trip ging prima. maar sávonds ging ik zuipen en dat sloeg kei zuur aan. Je keert in een te dronken staat in een wereld die je nog nooit heb meegemaakt. Je zintuigen raken te erg verstoord zo kon ik persoonlijk mijn armen niet meer bewegen, pas na een week kreeg ik mijn gevoel terug. En telkens als je weer zuipt keer je terug. Dus mijn advies zuip in de trip maar niet als het is afgelopen.

Bewild

Bewuste gebruiker
ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik heb wel is een vraag, wat denken jullie van lsd+xtc? is dat een goede combinatie naar eigen ervaringen?

Bewild

Bewuste gebruiker
ik denk dat ik het binnenkort maar eens ga proberen :P .
Het lijk me trouwens ook wel een combo waarbij niet veel mis kan gaan :P .

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Lsd overheerst ten alle tijden,ik zuip er ook vaak bij al voel je weinig van de booze,je wordt iig niet dronken maar als je overdrijft kan je er wel door gaan nekken=kotsen maar das logisch.Ik neem meestal een paar whisky colas voordat ik 3 hits tegelijk neem,dan komt de trip daar lekker doorheen zetten terwijl je flex bent geworden door de booz,alles daarna kan maar je voelt er bar weinig van.

Wel lachen nummer over de paarse microdots,zoek via limewire >

Lil Wyte - Acid

hypersnap

Bewuste gebruiker
men kameraad had lsd + 2 x xtc genomen en ie zei dat de xtc het overheersde (er zat wel veel speed in, witte stiertjes)

matthijs

Badass junkie
hypersnap zei:
men kameraad had lsd + 2 x xtc genomen en ie zei dat de xtc het overheersde (er zat wel veel speed in, witte stiertjes)

Als je dat doet moet je erg zuivere pillen hebben inderdaad. Anders is het effect van de XTC eigenlijk alleen maar irritant omdat je supervaag bent. Maar als je schone pillen hebt.... :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
hypersnap zei:

Als je dat doet moet je erg zuivere pillen hebben inderdaad. Anders is het effect van de XTC eigenlijk alleen maar irritant omdat je supervaag bent. Maar als je schone pillen hebt.... :hearteyes:

het irritantste is nog da xtc je trip vermindert!

EN da je de dag na je trip nie opstaat me een frisse kop maar da je versjapter bent dan ooit...

k, xtc tijdens trip is leuk, dag nadien sucked compleet
in vergelijking me enkel lsd: de dag nadien is dan hmmm :tongueout:

Jack

Newbie
xtc nadat de lsd is begonnen te werken vind ik zalig, waarschijnlijk omdat de xtc je trip de juiste richting in stuurt
alcohol en lsd daarentegen is naar mijn ervaring puur genot maar toch oppassen geblazen, ik heb ondervonden dat er dan gemakkelijker dingen gebeuren waar je nog spijt van krijgt de volgende dag
je grenzen mogen dan tijdelijk verdwenen zijn, de volgende dag zijn ze er gewoon terug

Soma

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
ne maat van mij werd pist op de mdma omdat het naar zijn zeggen de lsd volledig verdreven had

Ja dat had ik dus ook voor. Eerst een explorer gestoken en tijdens de trip nog eens 2 pillen, die stiertjes dus. En ik had al snel spijt dat ik die pillen had genomen, ik voelde bijna niets meer van de lsd. En de dag erna natuurlijk slechtgehumeurd enzo.. XTC is eigenlijk maar een kutdrug als je het teveel gebruikt :(

Jeller

Badass junkie
bwa ik gebruik da nie meer, en kvind da ook maar een kutdrugs, en keb da nooit veel gebruikt.. de 2 uur plezier is het allemaal nie waard

Bovenaan