alex grey probleem

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo , ik heb net het topic gelezen met die persoon dat daar een probleem had door alex grey , " viewtopic.php?f=5&t=22972 " ik heb nu al 3 keer lsd genomen na mijn eerste x voelde ik mij nog niet anders maar was ook maar een halve hoffman 2de x weer halve hoffman 3de x volledige hoffman , en ik voel dat ik er ook door verandert ben ( het is wel nog maar van vrijdag geleden) ik heb het gevoel dat ik het leven anders bekijk dat ik er volwassener ben van geworden dat ik meer nadenk over het leven en al die dingen ik kan dit gevoel niet echt beschrijven.maar het stoort me helemaal niet ik vind mijn leven ook intresanter sinds dien ok het is nog maar een paar dagen het kan zijn dat het over gaat ook.heeft iemand hier ongeveer hetzelfde gevoel ?

vaarklaas

Belezen gebruiker
Kan je misschien wat duidelijker zijn? ik weet dat het lastig is, maar toch.. of moet ik het hiermee doen... dan denk ik dat ik de reacties overlaat aan degene die zich hierin precies herkent.

geekos

Bewuste gebruiker
who the fuck is alex grey?

En waarom noem je het een probleem als het je niet stoort, je voelt dat je volwassener geworden bent en je meer nadenkt over de dingen des levens? Als dat een probleem is dan zou ik graag veel problemen hebben.

Had ook wel dat mijn LSD-trip mij de dagen, weken en maanden erna heel anders liet nadenken over mijn leven maar maak je geen illusies, binnen een paar weken (hooguit maanden) is het "back to the same old crap"

Bovenaan