Dit weekend ALD-52 uitgeprobeerd. Dosering:1/2 zegeltje 3 uur later gevolgd door nog 1/4 = 3/4 in totaal = 75. Setting: met 2 stellen bij mij thuis waarvan het andere stel al vaker gebruikt hadden en wij 1st timers waren.
Om alvast met de conclusie te beginnen; ik vond het niet prettig. Allereerst de hoge bodyload; me ongemakkelijk voelen, last van misselijkheid en darmen, buikpijn, bizar veel zweten, benauwd, ongedurig. Ik had me verheugd op lekkere smaakjes van fruit maar dat viel tegen, de misselijkheid overheerste, ook omdat ik alles vond stinken. De visuals waren wel mooi maar ik werd er ook gek van omdat ik moest blijven kijken. Daarnaast ook angsten die naar boven kwamen, niet echt een bad trip maar gewoon onprettig. Ik vond mezelf ook helemaal niet leuk. Normaal word ik van wiet of x heel filosofisch en welbespraakt maar met deze drugs had ik weinig interessante gedachten en ik kon mezelf ook slecht uitdrukken. Muziek irriteerde me en eigenlijk verveelde ik me gewoon. Het enige wat echt prettig was, was een massage, ik voelde zelfs mijn blessure niet meer.
Maar het ergste vond ik dat ik de volgende dag er nog last van had. Nog steeds visuals, bodyload en angsten. En ook hoofdpijn en pijn aan mijn lippen/mond (?) En dat wordt helaas maar heel langzaam minder. Ook nu 3 dagen erna is het nog niet helemaal weg.