alcohol vs. benzo's

supahgrass

Belezen gebruiker
hoe gevaarlijk is dit nu?

ik drink regelmatig wel een pint of 3 icm met 1 a 2mg xanax, dit vind ik best relaxt.

maar is het niet algemeen bekend dat benzo's + alcohol een vaak gebruikt middel is om zelfmoord te plegen? (dat wil ik dus net niet)

maar ik veronderstel dat dit maar gebeurt bij excessief gebruik?

liters drank en strips benzo's?

wie weet meer?

grtz

ps ik lees op wikipedia dat benzo's soms verpulverd worden en in een pijp gerookt worden, is dit geen onwaarheid? xtc kan je toch ook niet pletten en roken?

Bal0n

Badass junkie
De combo is weldegelijk gevaarlijk, en daar hoeven geen excessieve hoeveelheden bij komen kijken. Maar dat had jezelf vast oo kwel kunnen bedenken. En wat hebben benzo's en MDMA gemeen? Je zou benzo's nioet kunnen roken, OMDAT je MDMA niet kan roken, dat slaat nergens op.

Ik weet overigens niet of je benzo's kan roken.

supahgrass

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
En wat hebben benzo's en MDMA gemeen? Je zou benzo's nioet kunnen roken, OMDAT je MDMA niet kan roken, dat slaat nergens op.

Ik weet overigens niet of je benzo's kan roken.

ik dacht in de lijn van: speed kan je niet roken, xtc niet, maar benzo's dan wel? dacht dat synthetische drugs niet gerookt kunnen worden
(op jabba(?) na jabba is die vorm van meth die iedere thaise hoer chineest)

omdat wikipedia wel es een fout vertoont wou ik het hier aan iemand vragen die het effectief weet

op wikipedia staat dat het effect direct komt en stukken intenser is...

Jadi

Bewuste gebruiker
Valium
Diazepam wordt wel eens door jongeren misbruikt als genotsmiddel. Voor een versterking van het effect worden de pillen niet gegeten, maar verpulverd, in een pijp gestopt en gerookt. Het effect, maar ook de bijwerkingen zijn dan veel sterker. Met name geheugenverlies is vaak gesignaleerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Valium

Rohypnol
Het middel werd oraal gebruikt, maar verpulverde tabletten werden soms ook wel eens gerookt, zoals ook wel eens bij valium gebeurt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rohypnol

Razar

Belezen gebruiker
supahgrass zei:
hoe gevaarlijk is dit nu?

ik drink regelmatig wel een pint of 3 icm met 1 a 2mg xanax, dit vind ik best relaxt.

maar is het niet algemeen bekend dat benzo's + alcohol een vaak gebruikt middel is om zelfmoord te plegen? (dat wil ik dus net niet)

maar ik veronderstel dat dit maar gebeurt bij excessief gebruik?

liters drank en strips benzo's?

wie weet meer?

grtz

ps ik lees op wikipedia dat benzo's soms verpulverd worden en in een pijp gerookt worden, is dit geen onwaarheid? xtc kan je toch ook niet pletten en roken?

Mijn enige ervaring met de combinatie van Xanax en alcohol is niet zo best geweest.
Ik had slechts 1 mg xanax binnen, omdat ik nogal last had van paniekaanvallen en ik wou per see nog eens op bezoek gaan bij een paar vrienden die ik al lang niet meer gezien had.
Maar ondanks de xanax voelde ik me toch nog niet helemaal op mijn gemak. Dus heb ik beginnen drinken, zeer veel blijkbaar want ik had een totale black out. De dag erna heeft men moeder me naar de Spoeddienst van het ziekenhuis moeten brengen omdat ik ontwennigsverschijnselen had zoals van een alcoholieker. ( beven paniek in de war zweten etc.).
NOOIT MEER combineer ik benzos met alcohol.

Maar volgens mij zijn het Barbituraten en alcohol die vaak gebruikt worden bij zelfmoord ipv benzodiazepines

DirtyP

Experimenterende gebruiker
Maar volgens mij zijn het Barbituraten en alcohol die vaak gebruikt worden bij zelfmoord ipv benzodiazepines
Klopt, bij benzo's heb je zware blackouts, je moet sneller kosten naargelang hoeveel pillen je hebt geslikt. Maar van dat beven de volgende dag enzo heb ik nog nooit iets gemerkt, en heb al een aantal keren ong 4lieter bier naarbinnengespeeld op een strip xanax, niks aan het handje :mrgreen:

Toch niet doen zou ik zeggen, mijn tolerantie is namelijk heel hoog.

joint20

Wist niet dat benzo s plus alchol gevaarlijk was..
Paar uurtjes geleden nog 10mg diazepam gecobineert met 4 glaasjes sterke drank en een biertje.. Nergens last van gehad gelukkig,maar na het lezen van dit topic kijk ik volgende keer toch maar uit ..

SGiZO

Een vriend van me heeft in psychiatrie gezeten, hij moet nu nog altijd hopen benzo's nemen. In het weekend drinkt hij veel, als hij daarna zijn pillen neemt is hij echt helemaal kwijt, wartaal praten, gekke dingen doen,.. is wel lachen soms :)

Teddie

Newbie
Op zich een chille combo maar pas ermee op want je krijgt er geheugenstoornissen van. Zo weet ik bijv. vrijwel niets meer van FFWD 2006 :beer:

Bovenaan