Alcohol NA ketamine

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Hey DF’ers,

ik ga dit weekend naar een waddeneiland en wil graag in de namiddag aan de keta in de duinen. Maar eenpaar uurtjes daarna wel flink zuipen.

kan dit? Datketa en alcohol tegelijk een no go is weet ik, ik vroeg me af hoe het zit als je dit na elkaar gebruikt

geflipt

Wijs gebruiker
Wat @Spyro zegt. Mijn bescheiden ervaring leert mij dat de na-effecten nog wel een paar uur kunnen blijven hangen.
Maar als je niet overdrijft kan het wel denk ik. Ik rook ook een joint erna...

MDMAZIING

Badass junkie
Kan ook tijdens de ket.. doe ik ook altijd. Nou heb ik al de enige ervaring met keta.. dus kan daar ook aan liggen natuurlijk.

Mdmja

Kan ook tijdens de ket.. doe ik ook altijd. Nou heb ik al de enige ervaring met keta.. dus kan daar ook aan liggen natuurlijk.

heb vrienden van mij die het ook doen, ik vind het zelf niks + de zoon kennis van m’n moeder heeft die combi niet overleeft waardoor ik vrij angstig word als ik het doe. Ik zou echt pas willen drinken als ik weet dat het volledig uitgewerkt is

Mdmja

Wat @Spyro zegt. Mijn bescheiden ervaring leert mij dat de na-effecten nog wel een paar uur kunnen blijven hangen.
Maar als je niet overdrijft kan het wel denk ik. Ik rook ook een joint erna...
Qua keta ga ik waarschijnlijk niet overdrijven, alcohol daarentegen :tongueout:

heyol

Bewuste gebruiker
Ik zie geen probleem. Doe zelf vaak keta en alcohol samen. Volgens vele een gevaarlijke combo maar dat is enkel als je overdrijft met je hoeveelheden. Hou het beide gematigd en er is geen probleem.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik zie geen probleem. Doe zelf vaak keta en alcohol samen. Volgens vele een gevaarlijke combo maar dat is enkel als je overdrijft met je hoeveelheden. Hou het beide gematigd en er is geen probleem.
Dat is het em net, hij wil 'stevig' gaan drinken...
Ik zou zeggen doe het dan inderdaad heel rustig aan met de Keta.

heyol

Bewuste gebruiker
Dat is het em net, hij wil 'stevig' gaan drinken...
Ik zou zeggen doe het dan inderdaad heel rustig aan met de Keta.

Ahzoooo ja dan kan je beter wat oppassen. Maar als je er een paar uur tussenlaat zoals OP beschrijft komt t wel goed.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou even 3-4 uur wachten na de laatste inname van ketamine. Daarna kun je wel weer (voorzichtig) alcohol drinken. Maar houd er rekening mee dat je ook daarna mogelijk nog wat meer kans loopt op misselijkheid en/of evenwichtsstoornissen.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik zou even 3-4 uur wachten na de laatste inname van ketamine. Daarna kun je wel weer (voorzichtig) alcohol drinken. Maar houd er rekening mee dat je ook daarna mogelijk nog wat meer kans loopt op misselijkheid en/of evenwichtsstoornissen.
Dit.

Ik heb het vaak nog uren erna, dat de kamer plots draait, of de vloer 'wonky' is. Als je stevig wil drinken, drink dan gewoon. Ik blijf het maar niet snappen waarom mensen per sé de regels willen omzeilen...

Bovenaan