barry zei:dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.
ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw

DarkScope zei:barry zei:dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.
ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw
Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.
Conclusie: ik ben slimmer dan jij.![]()
Dom zou ik niet meteen durven zeggen, zit op hoge school accountancy fiscaliteit te studeren dus dom ben ik niet echt nee.barry zei:becker zei:barry zei:becker zei:Eckster C zei:Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet?
Op de goede weg als je alcohol gebruikt op school? Ja hallo
euhm dom kutkind je weet niet eens van waar ik kom...
Agressief omdat je nog een drankje wilt?
of agressief omdat je zo dom bent?
edit: ben nog niet eens agressief, anders zul je het wel merken. hoe oud ben je trouwens? jij bent precies wel een persoon die veel vrienden heeft.
Marla Singer zei:@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:
Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
DarkScope zei:Marla Singer zei:@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:
Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!
Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit![]()
1337 zei:alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill

1337 zei:alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill
dutch-lycan zei:zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker
Marla Singer zei:@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry: