barry zei:
1) waar zeg ik dat homo's een laag iq hebben? jij zei dat ik homo was en niet andersom.
2) een flugel kost max 20 €
3) ik neem m'n woorden niet terug voor zo een kut bengel, serious waar halen jullie het lef vandaan om over mijn alcohol te praten
edit: ik neem men woorden wel terug maar dat wil niet zeggen dat ik je geen kutkind vind darkscope
1) Jij zegt dat ik mijn iq eerst eens boven de 100 moet krijgen voordat ik iets over jou zeg, daarmee suggereer je dus indirect dat ik vond dat jij een laag iq had, anders zou ik ook geen hoger iq moeten hebben om iets over jou te zeggen. Ik zei dat je homo was, dit zie jij dus als dat ik jou als iemand met een laag iq beoordeelde, dus dan zeg jij dus dat homo's een laag iq hebben.
2) Een flugel kost max 20 euro, en wat dan nog? Dit is toch in principe hetzelde als wat je net zei. Ik heb het al uitgelegd, 20 euro voor een lekker avondje vond ik het zeker waard, dit is meer dan genoeg gezegd dus.
3) Ik zeg niks over jouw ( ? ) alcohol, wat je daarmee bedoeld snap ik al helemaal niet, alcohol is namelijk niet van jou, maar van de hele wereld, jij bent namelijk niet de enige die alcohol drinkt.
Verder vind ik jou maar een kutpersoon, en niks mis dat je opkomt voor Eckster =, maar ik vroeg gewoon of jullie hole-buddies zijn, dit is een vraag en zeker GEEN statement. Verder vind ik dat je wat aan je agressie moet doen, of misschien zit je niet lekker in je vel. In ieder geval, either way, ben ik de gene die hier kan zeggen dat jij iets aan jezelf moet veranderen, en niet andersom.
-----------------------------------

----------------------------------------