Alcohol is kut!

jasper

Wijs gebruiker
dat laag iq ging er eerder over omdat je zo een dom antwoord gaf.

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw

nicolai

Wijs gebruiker
ik heb in mijn puber periode veel te veel alcohol gebruikt. we waren elke week minstens 2 avonden helemaal zat enzo. op school dronken we ook regelmatig alcohol en in de vakanties begonnen we het ontbijt met vodka...heb veel plezier beleeft aan alcohol, maar heb ook veel rottigheid meegemaakt met alcohol.

nu ben ik er wel helemaal klaar mee...niet met alcohol opzich, maar met het dronken worden. een drankje op zijn tijd vind ik heerlijk. ben ook al volgens mij ander half jaar niet meer buiten mijn boot geweest. op een gegeven moment ontgroei je bepaalde dingen uit je pubertijd, en ik ben alcohol gewoon echt ontgroeid wat dat betreft. het effect van dronken zijn vind ik ook vele minder dan bijvoorbeeld het effect van een joint of een stuk spacecake

J0rrit

Badass junkie
barry zei:

ach ik zal je voortaan wel negeren als jij dit ook bij mij doet. en men agressie valt nog mee btw

Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.

Conclusie: ik ben slimmer dan jij. :wave:

jasper

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
barry zei:

Maar dan had je het verkeerd gezegd. Jij zei als je NOG eens wilt reageren op mij, door dat nog voel je hopelijk wel aan dat je daarmee zegt dat ik jou wel dom heb genoemd, omdat ik zelf niet slim genoeg ben volgens jou moet k slimmer worden.

Conclusie: ik ben slimmer dan jij. :wave:

nice :)

Komeetman

Belezen gebruiker
barry zei:
becker zei:
barry zei:
becker zei:
Eckster C zei:
Barry is op de goede weg daar ben ik zeker van en als het hem helpt waarom niet?

Op de goede weg als je alcohol gebruikt op school? Ja hallo

euhm dom kutkind je weet niet eens van waar ik kom...

Agressief omdat je nog een drankje wilt?

of agressief omdat je zo dom bent?

edit: ben nog niet eens agressief, anders zul je het wel merken. hoe oud ben je trouwens? jij bent precies wel een persoon die veel vrienden heeft.
Dom zou ik niet meteen durven zeggen, zit op hoge school accountancy fiscaliteit te studeren dus dom ben ik niet echt nee.

18 jaar, boeit me ook geen reet hoe oud jij bent of hoe je over me denkt, ik stelde alleen vast dat tijdens school alcohol drinken niet erg verstandig is en mogelijk kan leiden tot een verslaving. Ontkenning is 1e fase, hopelijk besef je dit op tijd en doe je er iets aan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
@ Eckster C, Darkscope, Becker en Barry:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!

J0rrit

Badass junkie
Marla Singer zei:

Gaan jullie alsjeblieft even ergens anders kinderachtig discusieren over wie het domste/slimste kutkind is ja? Dit heeft niks meer met het onderwerp van het topic te maken wat ik heb gestart, dus wat mij betreft zijn jullie alle vier even dom!

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)

jasper

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Marla Singer zei:

Hahaha, nu zijn we er eindelijk over uit :)

wou net hetzelfde zegge :P

1337

Experimenterende gebruiker
alcohol is chill , drink elke vrijdag mezelf wel de lazarus in en doe dit al zon 3 jaar, blijft chill

Hyperdrive

Belezen gebruiker
dutch-lycan zei:
zuipen heb ik eigenlijk nooit echt lekker gevonden
afentoe glaasje van dit of dat maar daar houd het mee op vond de X altijd beter en leuker

+1

Ik kan sowieso niet zo goed tegen drank. En de volgende morgen ondervind ik liever geen gevolgen van mijn gedrag van de avond ervoor.

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:

wat zij zegt

rudyv

Experimenterende gebruiker
alcohol is een maatschappelijk aanvaarde drug, het is overal verkrijgbaar en hoort bij onze cultuur.
Vergeet echter niet dat het een echte drug is, door de grote beschikbaarheid en tolerantie wordt het gevaarlijk.

enjoy, maar let op!

Bovenaan