alcohol in de morgen

alcohol in de morgen

• ja

Stemmen: 2 50,0%
  • nee

Stemmen: 2 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

jasper

Wijs gebruiker
wat vinden jullie nu van alcohol in de morgen?

ikzelf kan er best van genieten, het geeft je ochtend-voormiddag een hele andere stemming.

jasper

Wijs gebruiker
ik bedoel ook niet elke dag fzo :rolleyes:
maar omdat jullie altijd zo heftig reageren als iemand smorgens alcohol drinkt

Play_bunny

Wijs gebruiker
Waarom zou je 's morgens alcohol drinken? vraag ik me dan weer af.
Het is iets wat voor mij bij gezelligheid hoort, of een goed gesprek ofzo. en niet als ik net mijn bed uitkom. Dan moet ik al amper aan eten denken, laat staan alcohol :confused:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ben geen ochtenddrinker. Veel mensen gaan van alcohol toch doordrinken en om dan in de ochtend al te beginnen... Niet voor mij. Maar iedereen moet het zelf weten, natuurlijk.

acidboy

Badass junkie
Play_bunny zei:
Waarom zou je 's morgens alcohol drinken? vraag ik me dan weer af.
Het is iets wat voor mij bij gezelligheid hoort, of een goed gesprek ofzo. en niet als ik net mijn bed uitkom. Dan moet ik al amper aan eten denken, laat staan alcohol :confused:

DreamWeaver

Badass junkie
Alcohol in de ochtend oké, maar dan na een nacht doortrekken op drank en drugs. Zal nooit net na het opstaan een fles Jack opentrekken.

Heb eens op vakantie het toch gedaan, zuipen en hamburgers vreten bij wijze van breakfast of Champions. Laten we het erop houden dat de drank niet smaakte :wink:

jasper

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
barry zei:
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla

Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.

ligt aan de smaak.
en ook
van tequilla of wodka kan je gekke bekken trekken als je dat naar binnen shot, dat doet wel deugd smorgens soms

pepito

Bewuste gebruiker
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:

jasper

Wijs gebruiker
pepito zei:
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?

pepito

Bewuste gebruiker
barry zei:
pepito zei:

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?

Middel = alles. dus ook speed. wiet. vraag ging over alcohol,dat ziet acidboy juist.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Alcohol in de morgen komt hier nooit tot bijna nooit voor. Laatste keer was 3 jaar geleden op een metal-festival.. daar krijg je dat soort dingen. =P

Eier

Bewuste gebruiker
Enkel na een zieke nacht zuipen en tijdens festivals. Maar technisch gezien slaap je ook niet op een festival.

Funky Monkey

Badass junkie
Af en toe op lowlands of vakantie bijvoorbeeld :P

En anders eerst een glas water, dan een glas melk en dan een bakkie pleur :mrgreen:

let come

Belezen gebruiker
zou me echt niet smaken en als ik drink, drink ik toch voor de smaak
of om zat te worden maar dat vind ik maar geen zicht voor 's morgens

Jeller

Badass junkie
heeeel soms eentje om de kater te onderdrukken

en soms eens op café me wa maten als ik geen zin heb om naar de les te gaan.. ma das dan nie mijn ontbijt ofzo e, das eerder voormiddag :)

ts

Bewuste gebruiker
zoals al meer wordt gezegd, op vakantie wel, normaal eigenlijk nooit. Heb dr eigenlijk ook nooit behoefte aan

En idd rest van de dag is dan alweer weggegooid bedenk je je als je om 10 uur 's avonds boven de plee hangt.

Dr. Tommy

Badass junkie
ik krijg er alleen koffie in en een lijn wil ook nog wel maar aan alcohol moet ik niet denken als ik net wakker ben

Lana

Wijs gebruiker
Ja hoor, dat lust ik wel. Een lekker biertje of wodkatje gaat er wel in ´s ochtends. Soms een paar slokken uit de wijnfles. Jointje erbij.
Dan begint de dag lekker. Meer zin om op te ruimen, kan er beter het ritme inhouden om nuttige dingen te doen. Anders komt er niks van terecht.

ik heb 's ochtends nooi gedronken...of ik lag nog te slapen, of ik wou eerste even ontbijten enzo...

's middags daarentegen...zuupen zuupen en dan 's avonds blowen zodat je nog zatter word...

bleh....

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ja lekker, na een avondje/nachtje op de speed en booze de ochtend inluiden met een vers biertje.

hmmmmm zo lekker, ik krijg er nu al zin in.

Bovenaan