alcohol dampen / ether snuiven

haaitand

Experimenterende gebruiker
ja het is meer een manier van hoe ik het gedaan heb dan een vraag. Thuis hebben wij een fles staan van 96% alcohol (kun je kopen in de colruyt) en ook nog een klein flesje ether (apoth). Ik heb gewoon een plastieken glas genomen en zo'n groot plastiek zakje voor te vriezen. In mijn glas deed ik mijn mengeling en ik deed die zak er over en plakte hem vast dan maakte ik boven een klein gat en een groot. het grootte voor mijn mond en het klein voor vers lucht zodat ik niet in mijn zak moest blazen om hem te vullen onder tussen zat er een ander groter glas met water in de micro voor mijn bain marie zodat mijn alcohol goed verdampte (niet met vuur tenzij je brandwonden wilt in je gezicht) in het begin was de alcohol damp zeer straf maar ik heb het gemengd met klein beetje water en het ging veel beter. De bedoeling is dat je alleen maar ademt in de zak en uitademt door je neus na 3min begon ik al iets te voelen ongeveer 5min nadat ik was begonnen rook ik de alcohol niet meer maar ik bleef maar snuiven en ik verstond niet waar de alcohol naar toe was ik had niet door dat de alcohol volledig verdampt was. zeker de moeite waard

Vanadesse

Wijs gebruiker
Re: alcohol dampen snuiven

Was alcohol niet bedoeld om te drinken? :confused:

En waar heb je Nederlands geleerd? Wel eens van interpunctie gehoord?

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker

Vanadesse zei:

hehe +3
t leest wel makkelijker dan!

alcohol is om te drinken.
En om wonden mee schoon te maken:P

alyla

Belezen gebruiker

ik snap het totaal niet hoor!
1 Lange zin :confused: .
En ik drink alcohol liever :)

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker

Ik zag zaterdag op een party een meisje smirnoff snuiven door een rietje... -_- FAIL!

haaitand

Vanadesse zei:

in Gent. Maar ik heb last van dyslexie. Maar oke, alcohol is inderdaad bedoeld om te drinken maar men moet alles toch eens uitproberen. Uit deze ervaring heb ik geleerd dat het snuiven van alcohol dampen veel sneller werkt dan het drinken van. zo beter? :)

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker

haaitand zei:
Vanadesse zei:

in Gent. Maar ik heb last van dyslexie. Maar oke, alcohol is inderdaad bedoeld om te drinken maar men moet alles toch eens uitproberen. Uit deze ervaring heb ik geleerd dat het snuiven van alcohol dampen veel sneller werkt dan het drinken van. zo beter? :)

dyslexie heeft niets met interpunctie te maken..
maarja verder geen probleem :)

ik drink alcohol houdende dranken voor de smaak.
ik wil een lang verhaal vertellen, maar zie t nut er niet van
Drink die shit aaaight

TrippyShit

Badass junkie

Alleen voor de smaak? een lekker biertje omdat het lekker is drink ik ook wel is maar als k een avond echt ga drinken drink k meer voor het effect dan de smaak, anders kan je netzogoed een cola of fanta halen is goedkoper.. maarja ben dan ook 16 he :grin:

jasper

Wijs gebruiker

gelijk heb je, in het begin van de avond doe je het miss nog voor de smaak maar narmate de avond vordert heus niet hoor

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker

Door die damp slaat het idd direct in. Die Sambuca shotjes werken toch ook volgens dat principe van de damp opsnuiven om het direct te voelen.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker

spuiten,,snuiven,,,en weet ik wat ze tegenwoordig allemaal met alcohol doen,,,
blijf het tog gewoon drinken =_="
is het drinken van alcohol niet goed genoeg meer?? of worden we tegenwoordig niet snel genoeg meer dronken??

:confused:

pieter-b

Wijs gebruiker

dr was ook al een alcohol vaporizer, maar die is in bijna ieder land direct verboden :wink:

ook hadden als ikmij niet vergis nederlandse studenten vorig jaar ofzo alcohol in poedervorm uitgevonden.

haaitand

da in poeder klopt wel,ook geleeze ma das bier voor op reis ofzo gewoon poeder+water=bier ma als smaakt???? Die dampen snuiven das gewoon om te probeeren e ik drink normaal mijn alcohol ook ze

Moker

Bewuste gebruiker

vind het wel een mooi experiment :rock:

Maar bij spuiten en slikken hebben ze dit ook eens gedaan dacht ik, lijkt me wel eens grappig om t doen. Het effect sloeg er toen wel snel en hard in meende ik en het was binnen een aantal minuten weer weg.

(Het verhaal zelf is inderdaad spijkerschrift eerste klas)

BADJASMAN

Belezen gebruiker

Ik heb niks tegen creativiteit ofzo..
Maar waarom vragen mensen zich af of ze alcohol kunnen injecteren/snuiven/inhaleren ETC ?
I mean, dit is een drugsforum ok, misschien dat dat alcohol, mono-drugsgebruikers op ideeën brengt..

Toch vind ik dat men alcohol dient te drinken, als je zonodig wil snuiven/spuiten probeer dan een andere drug uit ofzo ?

Mirrorball

Bewuste gebruiker

Jezus fucking Christus, is interpunctie in België nog niet uitgevonden?
Ik ga dit niet eens proberen te lezen..

No trouble

Heeft niemand Ooit een waterpijp gerookt (zoon sierlijke) Samen met Appeltabak en Wiskey heerlijk en word je ook lekker snel dronken van .. :beer:

Robdebob

Bewuste gebruiker

Juist op dit drugsforum vind ik het opmerkelijk dat het innemen van alcohol op een creatieve manier zo wordt afgekeurd. Van drugs verwacht je over het algemeen dat er binnen enkele minuten een bewustzijnveranderend effect optreedt. Waarom zou je dit bij alcohol niet mogen ervaren? Door socioculturele invloeden wordt ons opgelegd om volgens de 'norm' alcohol te gebruiken, echter wordt het gebruik van drugs over het algemeen niet aanvaard. Waarom keuren jullie dit dan zo af?

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker

^ Daar heb je wel een punt. Ik denk dat als je open staat om dingen je neus in te snatsen je niet zo sceptisch tegenover dit soort dingen moet staan. En alcohol dampen snuiven is zo gek nog niet, het werkt echt. Zag hier laatst wel een topic over alcohol spuiten, maar dat gaat me toch wat te ver en lijkt me ook zeker niet ongevaarlijk.

Melanie1

Belezen gebruiker

Als je aan de lijn doet zou het misschien een optie zijn..
geen calorieën van bier maar toch een aangeschoten gevoel.

Nielz

RosettA_StoneD zei:
Jezus fucking Christus, is interpunctie in België nog niet uitgevonden?
Ik ga dit niet eens proberen te lezen..

Is dat niet wat veralgemening dat je hier doet. Komt niet echt vriendelijk over :(

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik heb gezien dat je alcohol (sterke drank) kan inhaleren, dat deden ze met zo'n apparaat bij spuiten en slikken.

Ik kwam op het volgende idee:
1 koop een glazen waterpijpje/ bong.
2 Vul het met sterke drank (vodka, rum etc).
3 Verwarm de onderkant met een keramische kookplaat.

Weet iemand of vodka brand als het in aanraking met vuur komt :rolleyes: ? zo niet dan zou je het ook op een klein gaspitje kunnen zetten.

Iemand ooit geprobeerd?

Zazuu.

Bewuste gebruiker

sterke drank
neem een slokje, houd het in je mond, zeg maar tussen je voortanden en je lip,
maak een rondje van je mond en dan soort van inhaleren. Give it a shot

:grin::grin:

steelpad

Al dat gemekker over het snuiven van alcohol ed.
Is een zéér goed idee, moest je weten dat iedere week doorzakken onder de alcohol na een decennia je darmen verneukt? het veroorzaakt schimmels die je darmwand aantasten, voeg daar dan nog onze dagelijkse ongezonde 300gram suikers erbij, vetten,...
Kan ik de dag erna mischien eens normaal schijten :grin:
Ga het toch ook maar eens proberen! :wink:

Bovenaan