ja het is meer een manier van hoe ik het gedaan heb dan een vraag. Thuis hebben wij een fles staan van 96% alcohol (kun je kopen in de colruyt) en ook nog een klein flesje ether (apoth). Ik heb gewoon een plastieken glas genomen en zo'n groot plastiek zakje voor te vriezen. In mijn glas deed ik mijn mengeling en ik deed die zak er over en plakte hem vast dan maakte ik boven een klein gat en een groot. het grootte voor mijn mond en het klein voor vers lucht zodat ik niet in mijn zak moest blazen om hem te vullen onder tussen zat er een ander groter glas met water in de micro voor mijn bain marie zodat mijn alcohol goed verdampte (niet met vuur tenzij je brandwonden wilt in je gezicht) in het begin was de alcohol damp zeer straf maar ik heb het gemengd met klein beetje water en het ging veel beter. De bedoeling is dat je alleen maar ademt in de zak en uitademt door je neus na 3min begon ik al iets te voelen ongeveer 5min nadat ik was begonnen rook ik de alcohol niet meer maar ik bleef maar snuiven en ik verstond niet waar de alcohol naar toe was ik had niet door dat de alcohol volledig verdampt was. zeker de moeite waard

? zo niet dan zou je het ook op een klein gaspitje kunnen zetten.