Alcohol damp snuiven?

Hoi!

Een vriend van me had het er eens over dat je alcohol ook kon snuifen: wat sterke drank in een glas, aanstekker er onder en dan de damp opsnuiven. Hij had het zelf nooit gedaan, maar hij zei dat het schijnt dat je er in eens stomdronken van wordt, omdat de alohol dan direct naar je hersenen gaat. Ik heb even op erowid bij alcohol gekeken maar ik kan er niets over vinden :confused:
Is er iemand hier die dit eens geprobeert heeft of die er meer van weet? Alvast bedankt! :)

slunse

Bewuste gebruiker
ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite..

Jeller

Badass junkie
klopt idd.. mensen die aan een glug-wein stand werken worden zo soms ladderzat zonder ook maar iets te drinken :)

matthijs

Badass junkie
Was ook iets over in spuiten en slikken geloof ik. Heb het niet zelf gezien.
Je hoort dat aansteker trucje trouwens te doen met sambuca.

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
matthijs zei:
Was ook iets over in spuiten en slikken geloof ik. Heb het niet zelf gezien.
Je hoort dat aansteker trucje trouwens te doen met sambuca.

Ja, daar hadden ze een keer een soort vaporizer voor alcohol.

Filemon zei dat het best wel snel en hard inslaat, maar dat het ook redelijk snel weer weggaat. Ze hadden ook zo'n blaasding waar je de alcohol promillage mee kon meten, dacht (weet het niet meer zeker) dat die na een paar minuten alweer aangaf dat er niet zo veel alcohol in je bloed zit....

...Maar goed, filemon draait uit een gram wiet 6 joints, en is al knetterstoned na een sticky, haha. (Niet dat dat erg is, maar soms overdrijven ze wel een beetje volgens mij.)

Verder zou ik niet weten hoe je het zonder zo'n alcohol vaporizer moet doen. Volgens mij adem je ook wel alcohol dampen in als je alcohol in een waterpijp/bong doet.

jasper

Wijs gebruiker
volgens mij kan je het betr drinken denk ik want er gaat toch veel alcohol verloren dan. je kan nooit al die damp opsnuiven maar wel alles opdrinken

dus geef mij de ouderwetse manier maar :beer: :wave:

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
tuurlijk kan dat. moet je alleen wel diep inhaleren, vlak boven het glas, een omgekeerde trechter zou handig zijn om goed te inhaleren.
maar is wel zonde van de drank..... :beer:

slunse

Bewuste gebruiker
ik heb het zonet gedaan met 96° alcohol en vind het effect niet mis eerlijk gezegd.. kort maar krachtig :P :beer:

jasper

Wijs gebruiker
vet

waar vind je alcohol van 96 procent?? is dat niet dodelijk als je er een bierglas van drinkt??

pepito

Bewuste gebruiker
:beer: zou zeggen: lees de sticky info eens....en dan vooral het deel over schadelijke effecten...het opsnuiven van aerosols/snuifbare dampen zorgt voor snelle aantasting hersenen en bloedvaten, neusholte, slijmvlies...zou t afraden.
Eens gelezen over een anale consumptie methode... :wink: maar ook dit is een sterke afrader :mrgreen: indien je niet van darmkrampen en intense diaree houd....

slunse

Bewuste gebruiker
96 procent vond ik in de colruyt. en als je daar een glas van drinkt zit je met een verbrande strot als je het mij vraagt. ik gebruik het hoofdzakelijk om ongehoord sterke absint te maken

minn

Badass junkie
Het was eens bij spuiten en slikken. het werkt wel snel maar je hebt wel zo'n speciaal apparaat nodig, en die zijn duur.

matthijs

Badass junkie
Hoeft niet...je kan ook gewoon je hand op een glas houden...daar een aansteker onder houden. Zo verdampt de alcohol ook...vervolgens snuif je die damp op.

GewoonVOL zei:
ik? waarom :confused: ? omdat dit geen echte drugs is oid?

Ok bedankt mensen!
Ik was niet zo zeer van plan om het te proberen, maar vroeg me gewoon af of het niet gewoon onzin was :mrgreen:
Maar misschien ga ik het nog wel eens testen als ik me verveel :P
Hoe lang duurder het effect ongeveer en hoeveel alcohol had je in je glas gedaan, slunse?

Fishhead07

Wijs gebruiker
dat sterf was volgens niet tegen jou bedoelt hoor :wink:

Maar zie je nut niet van alcohol snuiven maarja je krijgt steeds nieuwe gebruiks manieren en ja wordt steeds gekker :P mar als het werkt veel plezier ermee :wink:

zie mezelf al staan aan de bar :P heeft u een vuurtje? ja natuurlijk hier. OKe bedankt, steek ik ff me sambuca aan :P haha

ieder ze ding mensen :)

:wave:

Bymo

Experimenterende gebruiker
Re:

slunse zei:
ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite..

We hebben dit weekend sambuca zitten drinken/inhaleren, en toen kwam het idee van 96% pure alcohol ook bij me op.

Ik kan me voorstellen dat 96% heel fel brandt, dus zullen we onze hand niet verbranden als we het over het glas plaatsen om het vuur te doven? Of hoe gaat het dan wel in zijn werk, pure alcohol inhaleren?

cropp

Badass junkie
wij noemen het een gaskamer...

men neme een flinke shot sambuca, een leeg bierglas, een aansteker en een rietje

men steke de sambuca aan, zette het bierglas er overheen en wacht tot de sambuca uit gaat, dan doet iemand het bierglas omhoog en houdt zijn hand er onder, terwijl de drinker met het rietje snel de sambuca opdrinkt, om vervolgens het rietje tussen de vingers te steken die de alcohol dampen in het bierglas houden en zuigt het op

eentje voel je goed

zazzoo

Bewuste gebruiker
Kan ook erg handig zijn om van een kater de scherpe randjes er vanaf te halen, ik voel me nu behoorlijk kut omdat ik gisteren iets te diep in het glas heb gekeken, en ik zit zo in de fase van "ik drink nooit meer" dus het laatste waar ik nu aan denk is terug drinken. snuiven of via een vaporizer lijkt me wel een idee.

k'heb hier nog zo'n aerosol staan, zou het daar niet mee lukken? http://www.ugoz.be/aerosol.jpg daar wat sambuca in, en weg kater (hopelijk) :wink:

ff testen, ik weet het jullie nog wel te vertellen (hopelijk) :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Re:

slunse zei:

Zelfde princiepe als iemand zoenen die zwaar naar de klote is van de alcohol...
Door die lucht wordt jij ook vanzelf drinken... heah?! :rolleyes:

Bovenaan