Alcohol, Coke en Opiaat

Hallo Volk, dit is een onzin bericht maar ik had t beloofd aan mezelf. Het is wel waarheid, maar voegt niet zoveel toe.

Oké officieel eerste echte DF bericht dit ik plaats die ook echt over drugs gaat:
Stuk of 10 biertjes gehad en wat lijntjes, daarna wat whiskytjes. Afgelopen 4 uur halve gram ongeveer aan coke gehad maar gestopt met die biertjes. (Werd beetje vervelend om steeds uit bed te moeten om te pissen) en uurtje of wat geleden 3 pilletjes oxycodone gehad van 5mg dacht ik. 3 pilletjes verpoederd en met een beetje coke tot 2 mooie lijntjes gemaakt voor mn beide neusgaten. Werd een beetje raar (wel lekker raar) en ben misschien even weg geweest. Weet t niet zeker maar heb t gevoel dat ik even in mn eigen landje was 😂.(edit na beetje onderzoek: wat ik heb gedaan is niet stoer of aan te raden. Als je iets wil proberen doe het niet tegelijk en neem opium met alcohol! T gaat prima met mij maar ik heb nu gelezen dat dit geen goeie combi is, zowel alcohol als opiaten en anders verdovende/vertragende middelen laten je hart langzaam kloppen. Je wilt niet dat die stopt.) Volgensmij eerste keer dat ik een echte “downer” neem naast mn medicatie en voel me wel prima eigenlijk. Is deze combi onveilig? Alcohol met downers kan eigenlijk niet volgensmij maar dan moet je denk ik van beide flink wat meer nemen. Geen idee wat ik wil met dit bericht maar heb net mn eerste bericht in “kennismaking topic” geplaats en heb in mijn geweldig betoog mezelf min of meer beloofd een zinnig bericht te plaatsen dus bij deze.
Groet,
Iemand die zojuist 4 uur lang bezig is geweest z’n tijd te verdoen aan zooi schrijven die ik beter voor mezelf kon houden. Kus

PS ik weet dat ik ondertussen mijn eigen vraag heb beantwoord maar ik heb mezelf en mensen die zo gek zijn mijn vorige bericht hebben gelezen beloofd om ook nog iets te plaatsen wat wel wat meer drugs gerelateerd is dus ja. Hier heb je t.

Bovenaan