Ineens popten de hoedjes 😅. Ik zie denk ik geen gevallen sporen, dus ok. 73gram vers eerste flush, plus nog wat kleinere die ik nog even laat groeien. Magere oogst. Ik hoop dat ze wat sterker zijn dan die mcKennaï van laatste keer.
Na een half jaar tweewekelijks psychedelicagebruik waarvan iedere trip toch wel redelijk consistent was in ervaring, kan ik moeilijk geloven dat tolerantie zo plots van de ene keer op de andere zo heftig kwam opzetten.
De airfryer op droogstand op 40 graden het probleem? Tgoh, psilocybin wordt vernietigd rond 60 graden dacht ik. Zelfs al zeggen we rond 50-60, dat geeft een marge. En ik had toen geen thermometer, maar de 'thee' die ik ooit eens van truffels heb getrokken werkte veel sterker dan die hoge dosis zelfkweek.
Wat ik nu zal doen is airfryer op 35 graden (deze hebben dikke steeltjes, die airfryer gaat waarschijnlijk een 48u kabaal staan te maken).
En minder voorzichtig beginnen eten, de geplande dosis meer in 1 keer naar binnen (binnen een 30-60 minuten?) ipv blijven bij te nemen.
Een enorm verschil is hoe nuchter je bent, heb ik ervaren, maar ook die keer meer dan drie uur ervoor niets gegeten, mijn maag deed zelfs lastig van zo leeg te zijn.