al

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Re: alcoholgeur

Peterselie schijnt een dempende werking te hebben op een knoflookgeur, maar of dit ook voor alcohol geldt? Volgens mij stoot je ook alcohol af via je zweetklieren en kun je het daarom zo goed ruiken of iemand gedronken heeft...

Klein vraagje: wat is de exacte reden dat je stiekem alcohol drinkt tijdens je ingewikkelde job? Het lijkt mij vrij lastig om dan nog bekwaam je werk uit te voeren....

Flameon

Badass junkie

Of je nu een rol pepermunt op eet, peterselie of 32 fishermanfriends....
Het werkt niet om de alcoholgeur te verbloemen!
De kans is inderdaad aannemelijk dat andere ruiken dat je hebt gedronken.

TrippyShit

Badass junkie

Marla Singer zei:
Klein vraagje: wat is de exacte reden dat je stiekem alcohol drinkt tijdens je ingewikkelde job? Het lijkt mij vrij lastig om dan nog bekwaam je werk uit te voeren....

Dit vind ik een goede vraag. Alcohol is nou niet de beste manier om dit op te lossen. Zeker niet op zoiets als je werk. Zou hier even goed over nadenken.

Verder zullen ze het vast wel ruiken. In een discotheek of kroeg of met een groep vrienden zal een kauwgompje of pepermuntje wel helpen. Maar in een alcoholvrije werkruimte waarschijnlijk niet. De alcoholgeur komt niet alleen uit je mond ook. De walm hang gewoon om je heen. Misschien dat dit idd iets met het zweten te maken kan hebben.

Nogmaals denk er eens overna of het wel slim is om de werkstress te dempen met alcohol op de werkvloer zelf. Drink dan een glaasje als je thuiskomt. Wil niet de prediker uithangen ofzo maargoed :P

cronos

Wijs gebruiker

staraa zei:
omdat ik nogal lastig werk doe vermeng ik een beetje rum of vodca met cola in een colaflesje. en neem af en toe een slok. ik ben altijd doodsbang dat iemand het zal ruiken. ik eet tussendoor wel veel muntjes maar toch ben je ik bang dat de alcoholgeur het overheerst. helpt het om tussendoor peterselie te kauwen terwijl je drinkt of is het meer geschikt voor na het drinken?

sorry je mag het mij niet kwalijk nemen,maar...moet ik dat nu geloven of niet :rolleyes: ?tuurlijk ruiken ze dat!!!maar waarom doe je het,wil ik wel eens weten...

cropp

Badass junkie
ik heb anderhalf jaar stoned gewerkt, en vaak nog met alchol er bij, niemand kende mij anders

en als ik dan niets had gebruikt keek iedereen mij aan van ``heb jij geblowd of zo??``

Bovenaan