akward moments tijdens LSD.

Ik was een keertje met men vriend aan het trippen , hij had er 3 gestoken , ik 2 .
En toen ik begon te trippen ging alles goed. Tot hij naar buiten wou maar we waren 's nachts aan het trippen , en toen we een brug op moesten had ik net de 2de trip ingestoken, en kort daarna op die brug kon ik even niets, en was ik aan het staren alles werd heel vaag qua beeld .
En dat viel nog mee maar we zijn dan in men kamer gaan trippen en dat was een nog slechter idee want we hadden te weinig ruimte.
En tegen 14 uur te trippen begonnen we vrij vaak te lachen en dan vergaten we waarom en werd het stil voor een minuut en dan weer over iets lachen.
en telkens we stil vielen dacht ik die kan mijn gedachten lezen en hij keek en zei hardop ja ik weet het maar blijf praten want ik word bang.
En ik kijk en ik zeg in men gedachten versta je wat ik zeg?
en hij zei weer hardop ja .
En zo hebben we nog een tijd gezeten,
heeft iemand zoiets meegemaakt ooit?

pascal828

Badass junkie
Vage en angstige herhalingen zijn soms het begin van een bad-trip. Gelukkig ben je niet verder dan dat gegaan, want het kan echt nog veel erger.

Wist je eigenlijk wel hoeveel er op de zegels zaten? Als je dat niet weet, laat ze testen. Weet je gelijk hoeveel erop zit, dan kun je ook je eigen dosis bepalen.

Volgende keer neem dus wat minder en laat ze testen.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen, en net als bij jou testte ik dat door dingen in mijn hoofd te 'zeggen' en hij antwoordde er steeds op.. Bovendien vulde hij mijn zinnen aan met precies wat ik wou zeggen, hoewel ik expres zinnen probeerde te formuleren die op niets sloegen. Ik kon ook verschillende andere mind tricks zoals bijvoorbeeld de dingen achter mij zien zonder mijn hoofd te draaien, de hele wereld gecontroleerd laten wegvallen en spinnen wanneer ik het wou etc..

Needless to say, dat was mijn meest heftige ervaring ooit, en kan wel omschreven worden als een 'bad trip', hoewel ik het zo opnieuw zou doen. En ja, ik besef dat het allemaal illusies zijn die de vrije loop namen met mijn fantasie en mij deden denken dat hij en ik die dingen konden, maar toch..

Vind het wel grappig dat de dingen die jij omschrijft wel heel herkenbaar zijn, en het waarschijnlijk toch een vaker voorkomende mind fuck is dan.

Spor

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Zoiets noemen ze een "bad trip".

Volgens mij noemen ze dat telepathie.

Zelf nooit meegemaakt, maar wel vaker reports over gelezen, al gingen die over Bromo DF.

Verder klopt het wel dat mensen vlak voor een bad trip vaak in bepaalde herhalingen vallen, maar thenagain, als ik maar genoeg lsd pak doe ik dat ook en ik ben nog nooit slecht gegaan. Het is dus geen reden om je zorgen te maken als mensen op de lsd zich herhalen. Een echte bad trip uit zich in 9/10 gevallen in heel veel angst, wat ook wel duidelijk is voor de mensen eromheen, die hoeven zich dan niet meer af te vragen of die persoon slecht gaat of niet. Vaak trekken deze mensen wit weg en krijgen zweetaanvallen (paniek).

De overige 1/10 keer komt het voor dat mensen verdwijnen in hun eigen wereld, zonder angst, paniek of zorgen. Met deze mensen valt niet meer te communiceren, maar ze zijn normaalgesproken wel nog enigsinds te sturen door ze "aan de hand" te nemen. Deze mensen gooien er vaak random woorden uit die zich na verloop van tijd ook herhalen.

Dit laatste heb ik een keer vanaf de eerste rij meegemaakt: mijn tripmaat waarmee ik die avond tripte overkwam het. Hij heeft me later uitgelegd hoe hij het ervaren heeft, wat er zich in zijn hoofd afspeelde en ik moet zeggen dat ik het stiekem ontzettend interessant vind om dat van zo dicht bij meegemaakt te hebben, mét gedetailleerde uitleg achteraf van wat er zich IN zijn hoofd afspeelde. Want toen die het uitlegde begreep ik het helemaal.

together

Newbie
Mijn partner en ik hebben dit in het verleden enkele malen meegemaakt.

En zijn ervan overtuigd dat het telepathie is die bij een hoge dosis LSD mogelijk wordt.
Of iedereen dit mee kan maken is maar de vraag.

Maar een bad trip was het voor ons helemaal niet, we konden duidelijk voelen wat de ander over je dacht, en hoe die voelt, dus je kon niet alleen de gedachte volgen.

Maar naar onze mening zelfs hoeveel je parner van je houd, was voelbaar.

Een super ervaring.. :) :)

Beanhead

Badass junkie
:confused:

In herhaling vallen bad trip? Als ik hard ga vergeet ik zo vaak dingen en herhaal ik wel eens wat maar goed voel ik me zeker hoor...

Die akward momenten zijn er alleen als er nuchtere personen bij zijn die niet open staan voor de drugs of het gewoon niet begrijpen.

Maar ik voel me nooit niet echt akward met drugs, trek het me allemaal niet zo aan wat anderen denken.

Immo

Badass junkie
Buddha Cheese zei:
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.

Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt tijdens het trippen en ook andersom dat ik het idee had dat ik iemand anders gedachte kon lezen. Vreemd is het wel maar naar mijn mening heeft het niets met een bad trip te maken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Immo zei:
Buddha Cheese zei:
Ik ben in een trip er ook eens van overtuigd geweest dat mijn trip buddy mijn gedachten kon lezen.

Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt tijdens het trippen en ook andersom dat ik het idee had dat ik iemand anders gedachte kon lezen. Vreemd is het wel maar naar mijn mening heeft het niets met een bad trip te maken.

Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.

Heb het ook al eens voorbij zien komen in tripreports, en ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die zo'n situatie nuchter hebben meegemaakt. ( als tripsitter bedoel ik dan).

Ik denk namelijk dat beide personen DENKEN dat ze innerlijk praten, maar dat ze onbewust toch praten. Die ander stelt zich zo open voor mentale boodschappen dat hij/zij het niet eens door heeft dat er echt gepraat word.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Immo zei:
PepTalk zei:
Het alleen denken dat jij of iemand anders dat kan is anders dan ook daadwerkelijk mentale gesprekken voeren.

Voor je beleving niet.

Dat bedoel ik juist. :)
Wat gebeurt er nu echt? Nog nooit een verhaal gehoord van een nuchter iemand die dit kon bevestigen.

tripkop

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Immo zei:
PepTalk zei:

Voor je beleving niet.

Dat bedoel ik juist. :)
Wat gebeurt er nu echt? Nog nooit een verhaal gehoord van een nuchter iemand die dit kon bevestigen.

De vriendin van mijn beste vriend (die tevens regelmatig als tripsitter voor ons beide fungeert) wist ons een paar jaar geleden na een heftige LSD trip te vertellen dat wij op bepaalde momenten elkaars zinnen afmaakten en op andere momenten maar met halve zinnen spraken, alsof de rest van de conversatie telepatisch gevoerd werd. Een andere (nuchtere) vriend merkte een andere keer hetzelfde op toen hij ons een bezoekje bracht terwijl wij aan het trippen waren.

Best wel cool, maar toch geloof ik zelf desondanks nog steeds niet echt in telepathie. Nuchter hebben we namelijk meestal ook al genoeg aan een gefronste wenkbrauw of een half woord om exact te weten wat de ander denkt en kunnen we elkaars reactie vaak bijna verbatim voorspellen. (Tjah, dat krijg je als je vanaf het begin bijna uitsluitend samen tript I guess :tongueout:)

KoxBox

Badass junkie
Haha, zeer herkenbaar. Als ik met een vriend trip, zitten we gewoon random wat woorden te brabbelen en we weten altijd precies wat de ander wil zeggen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.

Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Zou het ook niet komen door met wie je tript ? Mijn beste kameraad, en tevens mijn tripbuddy, kan ik zo al aanvullen, nuchter in het dagelijkse leven. Ik ken hem zo goed, dat ik de helft van de tijd kan raden wat hij wil zeggen of denkt. En dat is ook andersom.

Een trip zal dat waarschijnlijk wel versterken, maar ik denk niet dat je dat zal krijgen met iemand die je voor de eerste keer ziet.
Daar doelde ik ook een beetje op, als je elkaar al jaar en dag kent is het logisch dat je elkaar goed begrijpt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Natuurlijk!

Iemand in een trip heeft vaak een enorm vergrootte empathie.
Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

Laat staan hoe goed je je kunt inleven in je beste maat.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Natuurlijk!

Je kunt je zelfs al in leven, of leven in:P, een boom of insect. Het zand waar je op loopt of de lucht waar je naar kijkt.

We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Natuurlijk!

We hebben dan ook geen grenzen tussen elkaar, 100 % vertrouwen en geen schaamte.
DAT zijn vrienden. :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Natuurlijk!

DAT zijn vrienden. :hearteyes:

Ja, ik heb geluk met hem. Ik heb lang verkeerde vrienden gehad, stoere vrienden, waar je nooit mocht janken. Nu heb ik een vriend waarmee ik alles kan delen, die mij goed begrijpt en samen drugs met mij gebruikt.

tripkop

Belezen gebruiker
Sublimo zei:

Ja vandaar ook dat ik zeg dat ik niet geloof in telepathie, met iemand anders zou zoiets volgens mij namelijk inderdaad niet gebeuren. En zoals je zegt, nuchter hebben de meeste mensen dat ook wel al tot op zekere hoogte met echte close vrienden. (En de LSD maakt je natuurlijk sowieso wat meer open voor suggestie waardoor je sneller gaat geloven dat je exact weet wat de ander bedoelt terwijl dat misschien niet echt zo is)

spacelord

Wijs gebruiker
Trippen zorgt altijd wel voor soms vervelende momenten tussel elkaar. Het maakt het zo vervelend omdat je allebei hetzelfde denkt en lijkt te blijven hangen op 1 gedachte (of mindfuck). Moeilijk te omschrijven.

Gister hebben mijn maat en ik allebei een ballon lachgas op dezelfde moment gedaan tijdens LSD. We ervaarden samen voor het eerst een soort breaktrough die we nog nooit hadden ervaren (was mijn eerste breaktrough op wat dan ook). Het vreemde is dat we allebei juist hetzelfde zagen en voelden..

Miljoene fractals die uitrekken tot gigantische muren die naar 1 punt samengaan, veranderen in glasscherven. Ik zag het punt waar al de scherven samenkwamen en vloog er keihard naartoe. Deze veranderde in een magma-vuurbal, die snel dichterbij kwam. Ik voelde de hitte en een soort gelei/rubber achtige substantie over mij gaan toen ik in de vuurbal gezogen werd. Er ontstond een enorme explosie en brak door een ronde poort in een multiversum met vormen, wezens, mensen en mijzelf. Het was tegelijk een enorme dissociatie (wegens de 150mg ketamine die we 15 min ervoor namen denk ik).

Acid, wist ik je geheimen maar :hearteyes:

Escoban

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens in een park acid gedaan met twee vrienden van me. We zaten daar met een vriendin van ons die ons voorstelde aan een paar vrienden van haar. Op een gegeven moment ging zij weg (het meisje die we wel kende) en bleven wij dus achter met een aantal mensen die we nauwelijks kenden. Na zo'n twee uur waarin ik en mijn vrienden alleen maar een beetje spacend om ons heen zaten te kijken, kwamen we op het gesprek van acid, waarin ons werd gevraagd of wij wel eens acid gedaan hadden. Bleek dus dat die mensen geen idee hadden dat we aan de acid waren. Ik vond het vooral grappig omdat we dus twee uur lang vrijwel niks gezegd hadden, en zij waarschijnlijk dachten dat wij een soort sociopatische loners waren.

Chris Pontius

Badass junkie
Elke LSD-trip is voor mij 1 lang awkward moment in een awkward moment in een awkward moment verwikkeld in 1 dikke mindfuck.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik had het afgelopen dinsdag met paddo's. De gesprekken waren echt heel erg vaag (telkens allebei 1 random woord zeggen), maar we wisten precies wat we bedoelden.

Wat toen ook wel leuk was dat ik ons gesprek op 2 manieren hoorde. Hoe het in het echt klonk en wat we bedoelden. Ik moest dus telkens erg hard lachen omdat het voor een niet trippend iemand totaal niet te begrijpen was.

Ik denk niet dat dit echte telepathie is, maar gewoon een hele goede interpretatie van lichaamstaal. Een test die je zou kunnen doen als je aan het trippen bent is allebei even in een andere kamer gaan zitten, wat opschrijven wat je dan denkt, en dan van elkaar voorspellen wat er is geschreven. Maar hier heeft niemand zin in als je aan het trippen bent denk ik :P

Bovenaan