Ai ai....

Hallo allemaal,
Ik zal me hier eventjes kort voorstellen, ik ben dus J. en ben afkomstig van Belgie
Ben nu 18 jaar en word over een maandje of 2 , 19 jaar

Nou zat ik met een vraag,
Vroeger had ik een libido van hier tot in tokio, had altyd wel zin,
Nu is het zo dat ik de laatste tijd bijna geen zin heb , komt dit gewoon doordat ik laatste tijd ook wel op regelmatige basis Drugs gebruik?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoi J.,

Welkom hier!

Nou zat ik met een vraag,
Vroeger had ik een libido van hier tot in tokio, had altyd wel zin,
Nu is het zo dat ik de laatste tijd bijna geen zin heb , komt dit gewoon doordat ik laatste tijd ook wel op regelmatige basis Drugs gebruik?

Hier hebben we wel wat informatie bij nodig. Wat voor drugs gebruik je zoal en met wat voor frequentie? In eerste instantie zou ik zeggen dat het op jouw leeftijd nog niet uit zou moeten maken, dan hebben de meeste altijd zin. Na speed of XTC kun je altijd een dipje hebben dat je even geen zin hebt, maar niet over langere periodes.

Dankje Svali,
Uuuuh eigenlijk gebruik ik bijna elk weekend, ik gebruik voornamelijk xtc, omdat ik speed zoveel mogelijk wil vermijden, Coke gebruik ik soms omdat et vooral te duur is imo., ik moet wel zeggen als ik gebruik , drink er graag ook graag bier op.
een jaartje terug ofzo voetbalde ik ook nog enzo, heeft dit er misschien ook mee te maken?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
een jaartje terug ofzo voetbalde ik ook nog enzo, heeft dit er misschien ook mee te maken?

En hoe zou je zelf dat in dit plaatje terugzien? Dat door een gebrek aan lichaamsbeweging je libido achteruit gaat?

Ik zou niet weten hoe dit invloed zou moeten hebben op je libido, zeker op jouw leeftijd lijkt me dat curieus. Ga anders eens bij een dokter langs. En dat je er bier bij drinkt maakt ook niet echt uit.

Svali zei:

En hoe zou je zelf dat in dit plaatje terugzien? Dat door een gebrek aan lichaamsbeweging je libido achteruit gaat?

Ik zou niet weten hoe dit invloed zou moeten hebben op je libido, zeker op jouw leeftijd lijkt me dat curieus. Ga anders eens bij een dokter langs. En dat je er bier bij drinkt maakt ook niet echt uit.
Heb een keer gelezen dat je door sporten meer testosteron aanmaakt , maar ach ja ... zou et nie weten

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb een keer gelezen dat je door sporten meer testosteron aanmaakt , maar ach ja ... zou et nie weten

Dat klopt ook zeker wel, maar dat zou weinig moeten uitmaken voor jou.

Tufnut

Badass junkie
Gebruik je (bijna) elke week XTC? Dan zou ik daar maar eens mee stoppen. Je serotoninehuishouding zal ondertussen aardig verstoord zijn en aangezien die stof een ook een rol speelt in je sexuele activiteit kan dit een oorzaak van je probleem zijn.

Is dat niet direct met elkaar verbonden, dan nog is elke week xtc gebruiken niet verstandig. Depressie en andere problemen liggen dan iig wel op de loer.

Bovenaan