Afvallen

Krikkeu

Newbie
Ja hier zijn al genoeg topics over maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag.. :confused:

Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar?

Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ?

Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is...
Maar.. ik neem het nu tog al..
Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd
dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu...

Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow.. :flushed:

Alvast bedankt :wave:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar?

Als je er speed bij gebruikt is dat zeker waar. Zonder speed val je ook wel af dan, maar je wordt er zo moe van.

Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ?

Kan zijn dat je het nog niet ziet. 109 kg is ook best wat. Hoe lang ben je?

Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is...
Maar.. ik neem het nu tog al..
Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd
dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu...

Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow.. :flushed:

Ik heb het al zo vaak gezegd en ik blijf het zeggen. Speed om af te vallen is pure zelfvernietiging, en uiteindelijk zul je twee keer zo dik worden, tenzij je doorsnuift tot je sterft. Ja, je bent zo blij nu... Tuurlijk, je valt af, je zit lekker aan de speed, meisjes beginnen naar je te kijken. Maar als je hiermee doorgaat krijg je een heel ander effect. Je huid wordt lelijk, je krijgt vieze puisten, je gaat stinken, je tanden verkleuren en nog vele andere nare bijwerkingen waar meisjes echt niet geil van worden hoor. En als je het dan lukt om weer met de speed te stoppen, eet je al dat gewicht binnen enkele weken er weer aan en wordt het juist erger.

Dus kies maar.

Krikkeu

Newbie
Dan heb ik het maar gehad he want met een jongen dat 108 kg weegt wil tog ook niemand verkering :flushed: dusja & ben 1,83m een vriend van me heeft het tog ook genomen om af te vallen (2-3 jaar geleden) en is ook nog altijd mager enz.. ik moet aan iets sterven als het niet van speed is is het van vettigheid speed kost misschien geld maar voedsel ook.. & al mag ik terug bijkomen hiernaa dan heb ik mijn tijdje tog gehad..

& bedankt voor je reactie :wink:

xBlondiee

Newbie
Dat is echt super slecht voor je lichaam zoveel afvallen in zo'n korte tijd..
en als je dan stopt met speed zitten die kilo's er zo weer aan..
Vind t sowieso raar dat mensen speed gaan gebruiken met de reden om af te vallen, ga dan gewoon sporten en gezond eten, of je wilt je hele lichaam kapot maken van binnen?
:wink:

xBlondiee

Newbie
Wat denk je nou als je je lichaam volgooit met speed dat je dan vanbinnen gezonder bent omdat je wat vet kwijt raakt? Als jij zegt dat vet al alles kapot maakt, dan zal speed alleen om af tevallen (hoe triest) je nog heel veel harder kapot maken .
Doe gewoon normaal en ga sporten & gezond eten, als je teminste gezond wil zijn? Of wil je je eigen lichaam verzieken alleen omdat je een beetje wil afvallen, wat er daarna toch weer 2x zo dik aan zit..

:confused:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Of lees op z'n minst dit topic eens door van een echte speedverslaafde...

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=227

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=946

Over iemand die alleen nog maar gewicht erbij kreeg terwijl hij nog gewoon speed gebruikte.

Of zoek eens naar de gebruikers berbe, Nutsss...

Het gaat ook niet alleen om jezelf, maar ook om je vrienden en familie. En ook al heb je nu ook vrienden die speed gebruiken, je bent pas 16... Die jongens weten ook nog niet beter.

ik moet aan iets sterven als het niet van speed is is het van vettigheid speed kost misschien geld maar voedsel ook.. & al mag ik terug bijkomen hiernaa dan heb ik mijn tijdje tog gehad..

Je weet echt niet wat je zegt. Ik zie al 18 jaar speedgebruikers, en met velen is het goed afgelopen hoor, maar geen van hen had zo'n overtuiging als die jij nu al hebt. Zelfs de meeste die-hards niet.

Krikkeu

Newbie
Heb 3 Jaar kalmering middelen genomen waarvan ik bij kwam.. en oke mss heb ik geen karakter dan en gaat alles kapot vanbinnen sorry me dan mn nonkel en peter zijn er ook aan gestorven ken niets van drugs maar weet wel wat r kan gebeuren enz..

Nouja nog 1 vraagje.. Als je gaat afvallen (speed of gezond) gaje van die kwabben vet krijgen gaan die ervan zelf af by het groeien ? OF ?

Aub serieus antwoord op deze vraag
Dankje :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nouja nog 1 vraagje.. Als je gaat afvallen (speed of gezond) gaje van die kwabben vet krijgen gaan die ervan zelf af by het groeien ? OF ?

Dit is wel een drugsforum hé? Maar goed. Als je nog veel gaat groeien zou dat kunnen, maar ik denk niet dat alles ervan weg gaat. Wat je dan wel kan doen is veel gaan sporten en in het bijzonder gewichtheffen. Dat kan de huid dan weer strak trekken. Wat echter dan weer tegen je werkt is dat je met speed te snel zal gaan afvallen waardoor je meer overtollige huid krijgt, omdat die geen tijd krijgt om zich aan te passen. En als je aan de speed zal blijven zal sporten hem ook niet echt gaan worden. Tenzij je nog even een flinke dosis speed neemt voordat je naar de sportschool gaat, maar daar krijgt je hart dan weer zo'n opdonder van dat dat ook nooit lang goed kan gaan.

Dus als je het op een gezonde manier doet, kan het zeker. Vooral omdat je nog erg jong bent. Met speed weinig kans, je huid verslechtert er ook door waardoor het nog weinig zal meewerken. Al je natuurlijk herstellingsvermogen nemen af, waardoor je afstevent op een lange zware lijdensweg voor je lichaam.

Aub serieus antwoord op deze vraag

Heb ik dat tot nu toe niet gedaan dan?

Krikkeu

Newbie
Jawel dat heb je wel en dankje daarvoor
En lopen enz.. of wandelen
Wil wel gaan fitnessen maar dan moet ik direct 170 eur op de tafel leggen.. :P naja en mag volgende maand pas beginnen werken ? oplossingen?

Dankje :)

Krikkeu

Newbie
Svali zei:
Ok. Graag gedaan. :wink:
Maar kan ik even goed gaan lopen / joggen / wandelen voor 2 weekjes ofzo totdat ik geld heb voor fitness ? of is dat niet goed genoeg voor die overtollige vetlaag ? tot nu toe heb ik er geen last af maar je begint wel goed te merken dat ik aan het afvallen ben :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je kan ook gewoon blijven wandelen/joggen/lopen zolang je er daar goed bij voelt. Sportschool hoeft echt niet per se, het is alleen wel beter. Als je maar aan het sporten bent. Sporten helpt je lichaam. Denk ook wel aan gezonde voeding, je lichaam heeft fruit en groente nodig om gezond te blijven en vooral om te herstellen. Daar gaan die vetkwabben ook van weg. Je lichaam bestaat uit wat je eet, al je cellen zijn opgemaakt uit je eten. Speed remt je eetlust, maar als je er wel redelijk bij eet, gaat het nog wel.

En als je geld over houdt voor fitness, echt doen!

Krikkeu

Newbie
Haha goede Beslissing genomen 2 in 1

Ga m'n brommertje verkopen ga ik dan een fitness abbo mee betalen en me de overschot mss nog wat speed en dan altijd met het fietsje overal heen dats ook nog eens gezond :tongueout:

Krikkeu

Newbie
Kon mn bericht niet meer bijwerken

Ik wou dit doen.. Ik ben nu van 109 naar 95 in 3-4 weken ik wil nog 10 kg kwijt ik wil ZEKER en vast 85 kg wegen en dan wil ik stoppen of minderen.. als ik dan zou minderen krijg ik dan nog altijd overtollig vet ? zoja hoalang en hoeveel ?

JunkieKut

Newbie
Speed gebruiken om af te vallen is echt dom, ten eerste maak je je hele lichaam ermee kapot, maak je meer kans om verslaafd te raken en de kilo's die je afvalt eet je er binnen de kortste tijd er weer bij op als je weer een dag normaal eet. Dus eigenlijk schiet je er niks mee op en ik raad het je ook erg af

Bovenaan